Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wakacje byly udane bo malam fantastyczna pilotke, ktora jest najlepsza w swojej branzy. Pelna profesjonalizmu, ciepla, humour I optymizmu. Zawsze usmiechnieta I cierpliwa. Zawsze chetna do pomocy. Wykonuje swoj zawid z pasta. Oby wiecej takich ludzi.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Trasa wycieczki była wymarzona ,a jeśli marzeniom pomożemy,zawsze się spełniają. Wszystko było dograne na szóstkę ,a największym i najprzyjemniejszym prezentem był pilot ,czyli pani Anita Ziegler,osoba profesjonalna,nieprzeciętna pod każdym względem.Dzięki niej wycieczka ta była piękna i nawet pewne uciążliwości ,które wynikały ,czy to z pogody,która chyba najbardziej wszystkich zaskoczyła (niezwykle chłodny jak na te kraje maj 2013r.)czy też długotrwałe przejazdy ,były do zniesienia.Jej wiedza i kultura osobista to wzór do naśladowania .Dziękuję :)
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pierwszy raz uczestniczyłem w takim turze, zawsze jeździłem w kameralnym gronie. Jestem pod wrażeniem przewodników szczególnie p. Doroty (kompetencja , wiedza , kultura) oraz przewodników lokalnych. Program na pierwszy rzut oka nierealny ,po zrealizowaniu okazuje się przemyślany i możliwy do zrealizowania. Mankamentem były dwa hotele , odbiegające od standartów objazdu.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogulnie wycieczka godna polecenia w pare dni morzna poznac wazniejsze zabytki,historie i zwyczaje tych krajow.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zwiedzanie i oprowadzanie przez przewodników Super. ( Piotr i Hiszpanka mówiąca świetnie po polsku ). Pilot Marcin - ok. Hotele i jedzenie średnie. Lot Rayanerem opóźniony w obie strony. Na odbiór bagaży czekaliśmy ponad godzinę. Walizki wybrudzone.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
trasa ,hotele i piloci bez zarzutu dużym problemem był pobyt prawie cała dobę poza hotelem w oczekiwaniu na wylot jest to styl tego biura-na innych wyjazdach było tak samo w związku z tym ,podróż powrotną odbywa się po całym dniu bez prysznica
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wybrane miejsca do zwiedzania - atrakcyjne. Brak natomiast stałej przerwy na obiady. Merytoryczne przygotowanie przewodników i kontakt z uczestnikami wycieczki - bardzo dobry
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
W mojej opinii bardzo udana wycieczka i mogę ją polecić, z tą tylko uwagą, że warunki zakwaterowania i wyżywienia są różne, a brak napojów do obiado-kilacje uważam za porażkę. Skoro na każdej stacji paliw można kupić piwo 1 litr za 2,5 EURO i litr mineralnej za 1,5 euro...To takie rzeczy należy wyeliminować. Oczywiście to nie jest najważniejszy punkt programu, ale jakże uciążliwy skoro po całym dniu zwiedzania człowiek myśli o prysznicu a nie szukaniu drobnych. Organizacja zwiedzania oraz na dobrym poziomie, szczególnie, Pani Marta Lizbona, Pan Piotr Madryt i Pani Kamila Granada i Alhambra. Dużo ciekawych miejsc gorące klimaty bo w Granadzie było aż 43 st... lecz to taki urok tamtych miejsc.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Program wycieczki bardzo ciekawy. Bardzo intensywne zwiedzanie, ale także długie przejazdy, bo odległości... Miła i kompetentna pani pilot. Wykazała się bardzo dużą i wszechstronną wiedzą i pomocą. Zwiedzaliśmy bardzo ciekawe miejsca. Było coś dla ciała i dla ducha. Był czas na zwiedzanie w grupie, ale także na spacer we własnym zakresie i spróbowanie lokalnych przysmaków. Dziwi tylko, że w krajach tak ciepłych jest tak mało warzyw i owoców - pomidory na wagę złota. Niestety, są także minusy - to hotele - słabe jak to na objazdówce. Niepokoi także brak rozliczenia wpłat dla pilota. Są to znaczące sumy i dlatego powinny być rozliczone. Ogólnie wycieczka bardzo ciekawa i różnorodna. Polecam.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotele na ogół mają niski standard jakości, czas na posiłki bardzo ograniczony. Były dni że nie można było dostać się do kawy na śniadaniu. Wszędzie był tylko 1 zaparzacz do kawy i niekończące kolejki do niego.