Opinie klientów o Ibersol Son Caliu Mar

5.0 /6
92 
opinie
Atrakcje dla dzieci
4.7
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.1
Pokój
5.0
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
4.6
Wyżywienie
5.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

Tomasz, Trzebnica 15.07.2014

dobry

więcej niż dobry

3.5/6

Karol, Warszawa 03.09.2015

Ogólnie fajne miejsce z kilkoma minusami

Majorka, bardzo fajne miejsce na wakacje, jednakże sam hotel jak i poziomn atrakcji oferowany dla turystów nie władających językiem francuskim na niskim poziomie. Zdjęcia hotelu w biurze podróży również nie oddają jego realnego stanu, nie jest to jednak nowy hotel a sam basen jest dużo mniejszy niż ten ze zdjęć. Organizacja pobytu na dobrym poziomie. Oczywiście nie mogło zabraknąć indydentów, samolot do Polski opóźniony o 3 godziny...

3.0/6

Ania 30.06.2015

Może być

Hotel zadbany,usytuowany w dobrym miejscu (7 min spacerkiem do plaży, 2 min do apteki, 3 min do supermarketu), dużo atrakcji wieczorami (głównie po francusku i hiszpańsku),pracownicy hotelu mili, dobrze wykonujący swoją pracę, ale sprzątaczki nie znają angielskiego. Super animacje dla dzieci organizowane przez Panią Klaudię i Pana Michała. Dziecko nie chciało opuszczać zajęć i nawet po powrocie do Polski wspominało wspólne zabawy. Rezydent - pani Ewa, bardzo sympatyczna kobieta, ale nie wykazała się nadzwyczajnymi zdolnościami organizacyjnymi. W hotelu była 3 razy na ok. 30 min. Z dużej ilości wycieczek fakultatywnych proponowanych przez Rainbow Tours przedstawiła tylko dwie. Praktycznie nie było możliwości żeby pojechać na inne niż przez nią zaproponowane.Oczekiwałam większego zainteresowania rezydenta sprawami klientów. Należy jednak wspomnieć o skandalicznej rzeczy zorganizowanej przez biuro. Wylot z Warszawy odbywał się w nocy (ok. 2), co patrząc na fakt, iż wycieczka jest rekomendowana dla rodzin z dziećmi jest niedopuszczalne. Ponadto doba hotelowa rozpoczynała się dopiero o godzinie 15, tak więc po przyjeździe do hotelu ok. 8:30, trzeba było czekać prawie 7 h na to, by dostać klucz do pokoju. Co więcej lot powrotny był o godzinie 23:30, a wymeldowania do 12. I tym razem powtórka z rozrywki, od godziny 12 do 21 trzeba było obejść się bez pokoju (praktycznie brak możliwości, żeby komfortowo przebrać się i umyć na podroż czy też położyć dziecko spać). Moim zdaniem, Rainbow Tours wykazało się kompletną ignorancją i brakiem jakiegokolwiek szacunku do klientów.

3.0/6

Karolina 02.08.2017
Termin pobytu: wrzesień 2017

Hotel nie warty swej ceny

Hotel położony na uboczu miejscowości, co jest jego zalętą, bo wszędzie można dojść spacerem, ale nie jest w centrum nocnych rozrywek. Pokój ładny, po remoncie. Wyżywienie niestety słabe, restauracja tylko jedna bez klimatyzacji, także obiady i kolacje "w saunie". Stoliki w restauracji bez obrusów, obsługa nie nadąża z nakrywaniem, także sztućce trzeba było sobie organizować (a było przed sezonem), dostępne krzesełka do karmienia dla dzieci. Infrastruktura dla dzieci praktycznie żadna - tylko brodzik. Animacje tylko po francusku (francuscy animatorzy omijali turystów z innych krajów szerokim łukiem). Byliśmy w terminie 11-18 czerwca, także polskie animatorki jeszcze nie pracowały. Od 15-tego kręciły się po hotelu ani żadnych akcji nie podejmowały. Bus na plażę kursuje co 30 min. Spacerem można tam dojść w 5 minut. Plaże zatoczkowe z jednej można przejść do kolejnej. Wieczorne animacje dla dorosłych - nic ciekawego. Raz zdarzył się Parrot show - pokaz papug i to było fajne.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem