5.3/6 (291 opinii)
Kategoria lokalna 4
4.0/6
Zawiedzeni brakiem plaży i trochę mało ciekawym menu w mało aromatycznej stołówce Za to obsługa - super
4.0/6
Hotel zasługuje na 3*, nie na 4*. PRZEDE WSZYSTKIM OD TEGO ROKU ZOSTAŁA WPROWADZONA W HOTELU STREFA PREMIUM, CZYLI PODZIAŁ NA LEPSZYCH I GORSZYCH. NA OBRAZKACH TEGO NIE WIDAĆ, PIERWSZE ZDJĘCIE JAK WEJDZIE SIĘ W OFERTĘ, CZYLI LEŻAKI Z WIDOKIEM NA MORZE, DWA MAŁE BASENY PALEMKI. TO JEST W RZECZYWISTOŚCI OGRODZONE PŁOTEM I DOSTĘP MAJĄ WYBRAŃCY, KTRÓRZY DOPŁACILI. NATOMIAST ŻEBY NIE BYŁO BIURO PODRÓŻY W ŻADEN SPOSÓB NIE POINFORMOWAŁO O TYM, NIE UAKTUALNIŁO OFERTY, NIE PYTAŁO O DOPŁATĘ CZY BYŁBYM ZAINTERESOWANY TAKĄ OPCJĄ. W ZWIĄZKU Z TYM CZUJE SIĘ LEKKO WPROWADZONY W BŁĄD I OSZUKANY, PONIEWAŻ TO CO OKAZAŁO SIĘ STREFĄ PREMIUM NA ZDJĘCIACH ROBIŁO NA MNIE NAJWIĘKSZE WRAŻENIE. Hotel trochę rozczarował. Nie rozumiem aż tak wysokich i pochlebnych opinii na temat hotelu.
4.0/6
Jedzenie, standard hotelu adekwatny do ilości gwiazdek które posiada. Większość obsługi niestety nie mówi po angielsku. Głównie hiszpański to jezyk którym się posługują podobnie w barze. Problem przy zameldowaniu tj musieliśmy czekać do punkt 14 na zakwaterowanie po czym i tak okazało się ze nie ma przygotowanych pokoi. Cały autobus czekał, wprowadziło to sporo chaosu i zdenerwowania. Kolejna grupa o 22 tez miała ten sam problem. Lokalizacja hotelu super, pokoje i czystość super, jedzenie różnorodne ;) animatorzy organizowali czas j różne atrakcje wiec to tez na plus. Co do samego biura rainbow, wykupiliśmy jeszcze w Polsce wycieczkę jednak gdybyśmy przez przypadek nie zapytali rezydentki o której jest zbiórka nie dowiedzielibyśmy się ze została odwołana. Ogólne wrażenie pozywtyne jednak te dwie większe wpadki plus brak znajomosci języka angielskiego przez spora cześć personelu pozostawia delikatny niesmak.
4.0/6
Mimo że pokoje w dobrym standardzie, czysto i ładnie to zostaliśmy zakwaterowani w najgorszym miejscu bo na klatce schodowej i to na pierwszym piętrze-ja się pytam kto wymyślił to by pokoje projektować tak by drzwi wejściowe były tam gdzie ludzie schodzą na posiłki i wychodzą z hotelu? Ciągły hałas przechodzących i tupiących klapkami osób! Hotel to 8 piętrowy blok z dużą liczbą turystów z dziećmi. Trzeba mieć to na uwadze przy wybieraniu tego hotelu.