Opinie o Palia Maria Eugenia

5.3/6 (291 opinii)

Kategoria lokalna 4

5.3/6
291 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.0
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.1
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.0/6

    Majorka - hotel Eugenia

    Zawiedzeni brakiem plaży i trochę mało ciekawym menu w mało aromatycznej stołówce Za to obsługa - super

    Karol, Wrocław - 19.09.2014

    5/5 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    wypoczynek lipiec 2018

    Hotel zasługuje na 3*, nie na 4*. PRZEDE WSZYSTKIM OD TEGO ROKU ZOSTAŁA WPROWADZONA W HOTELU STREFA PREMIUM, CZYLI PODZIAŁ NA LEPSZYCH I GORSZYCH. NA OBRAZKACH TEGO NIE WIDAĆ, PIERWSZE ZDJĘCIE JAK WEJDZIE SIĘ W OFERTĘ, CZYLI LEŻAKI Z WIDOKIEM NA MORZE, DWA MAŁE BASENY PALEMKI. TO JEST W RZECZYWISTOŚCI OGRODZONE PŁOTEM I DOSTĘP MAJĄ WYBRAŃCY, KTRÓRZY DOPŁACILI. NATOMIAST ŻEBY NIE BYŁO BIURO PODRÓŻY W ŻADEN SPOSÓB NIE POINFORMOWAŁO O TYM, NIE UAKTUALNIŁO OFERTY, NIE PYTAŁO O DOPŁATĘ CZY BYŁBYM ZAINTERESOWANY TAKĄ OPCJĄ. W ZWIĄZKU Z TYM CZUJE SIĘ LEKKO WPROWADZONY W BŁĄD I OSZUKANY, PONIEWAŻ TO CO OKAZAŁO SIĘ STREFĄ PREMIUM NA ZDJĘCIACH ROBIŁO NA MNIE NAJWIĘKSZE WRAŻENIE. Hotel trochę rozczarował. Nie rozumiem aż tak wysokich i pochlebnych opinii na temat hotelu.

    Łukasz, Warszawa - 01.08.2019

    8/9 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Ocena pobytu poziom dobry

    Jedzenie, standard hotelu adekwatny do ilości gwiazdek które posiada. Większość obsługi niestety nie mówi po angielsku. Głównie hiszpański to jezyk którym się posługują podobnie w barze. Problem przy zameldowaniu tj musieliśmy czekać do punkt 14 na zakwaterowanie po czym i tak okazało się ze nie ma przygotowanych pokoi. Cały autobus czekał, wprowadziło to sporo chaosu i zdenerwowania. Kolejna grupa o 22 tez miała ten sam problem. Lokalizacja hotelu super, pokoje i czystość super, jedzenie różnorodne ;) animatorzy organizowali czas j różne atrakcje wiec to tez na plus. Co do samego biura rainbow, wykupiliśmy jeszcze w Polsce wycieczkę jednak gdybyśmy przez przypadek nie zapytali rezydentki o której jest zbiórka nie dowiedzielibyśmy się ze została odwołana. Ogólne wrażenie pozywtyne jednak te dwie większe wpadki plus brak znajomosci języka angielskiego przez spora cześć personelu pozostawia delikatny niesmak.

    AGNIESZKA, Krzeszowice - 08.07.2021

    6/6 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Opinia o hotelu i Rainbow

    Mimo że pokoje w dobrym standardzie, czysto i ładnie to zostaliśmy zakwaterowani w najgorszym miejscu bo na klatce schodowej i to na pierwszym piętrze-ja się pytam kto wymyślił to by pokoje projektować tak by drzwi wejściowe były tam gdzie ludzie schodzą na posiłki i wychodzą z hotelu? Ciągły hałas przechodzących i tupiących klapkami osób! Hotel to 8 piętrowy blok z dużą liczbą turystów z dziećmi. Trzeba mieć to na uwadze przy wybieraniu tego hotelu.

    Jaroslaw, Czestochowa - 21.06.2021

    3/3 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem