Opinie klientów o Palia Maria Eugenia

5.3 /6
249 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.1
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.1
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

0.5/6

Natalia, Bytkowo 16.01.2022

Nie polecamy

Ogólna ocena pobytu bardzo słaba. Na początek pobytu po wejściu do hotelu okazało się że są tylko dwie windy bardzo wolne i po odczekaniu chyba z około 25 min. zmuszeni byliśmy wnieść walizki pieszo po schodach na bodajże 4 piętro. Jedzenie znudziło się nam po 3 dniach, ponieważ było praktycznie to samo. Niesmacznie, monotonnie i do obiadów nie można było nalewać sobie z automatu napojów. Trochę urozmaicenia było na kolacje tematyczne np. wieczór hiszpański ale jak się skończyło jedzenie to już nie było dokładane. Najbardziej nas zbulwersowało jak się okazało że większość atrakcji oraz miejsc w hotelu jest dla klientów premium. Na upragniony basen infinity nie mogliśmy w ogóle wejść tak samo na taras z barem. Alkohole podawane w kubeczkach papierowych bez smaku i drinki najczęściej lane z automatu. Dziewczyna prosiła np o "sex on the beach" lub "pinacolada" a dostawała coś innego, wszystko z sokiem pomarańczowym. Natomiast strefa premium mogła liczyć na lepsze kubki i trochę więcej starań barmanów gdy poprosili o alkohol lub kawę . Lubimy estetyke podawanych drinków, np w szklanych kieliszkach, lub kawa w kubku, ale tutaj nie ma na co liczyć. Obsługa bardzo niemiła, a przekąski nad basenem to albo ich brak albo monotonne i niesmaczne, kończące się na biegunce. Animatorzy bardzo mili i starali się zatrzeć złe wrażenie hotelu, a hotel potrzebuje remontu i odświeżenia. NO I TERAZ NAJLEPSZE!!!!!! Ponieważ pogoda nam nie odpisywała, zamówiliśmy na środę wycieczkę za ok 70 euro. Z rana wstaliśmy, uszkowaliśmy się i idziemy na miejsce zbiorki, a z nami jeszcze kilkanaście osób. Na miejscu podjeżdż obcy autokar i zabiera turystów z biura TUI na tą samą wycieczkę co my mieliśmy, a nasz autokar nie podjechał. Dzwonimy do naszej rezydentki Ewy (ta pani to jedna wielka kpina) i okazuje się, że wyjazd został dzień wcześniej odwołany i przełożony na sobote ale nikt nie raczył nas o tym poinformować. Wymówka? Bo przez deszcz autokar nie wjedzie w jakiś tam rejon, gdzie jechaliśmy.... a przypomnę że TUI tam jechało bez problemu! Wywnioskowaliśmy że było za mało chętnych i wyjazd został odwołany na bardziej polecany i oblegany termin czyli Sobotę. Cud że pieniądze za wycieczkę zostały zwrócone bo krążą opinie że to nie jest reguła. Obsługa hotelowa nie jest nastawiona na klienta tylko na swoją wygodę, np. sytuacja przy barze który częściowo jest nad basenem a częściowo w hotelu, gdy jest ładna pogoda to nie możesz zamawiać nic po stronie hotelowej chociaż dla barmana to są dwa kroki a ty musisz przejść cały bar dookoła. Napoje w automacie mieszane z wodą . Gdy trafiliśmy, że w automacie od napojów skończyła się cola to leciałą tylko sama woda. Myślę, że cena powyżej 3 tysięcy nie adekwatna do jakości w hotelu, który nie wiemy jakim cudem ma 4 gwiazdki.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem