Kategoria lokalna: 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel fajny , plaża super tuż obok hotelu , wycieczki ok . Sam pobyt w hotelu przyjemny . Na minus na pewno jest to że przepadły na 2 posiłki kolacja oraz śniadanie (w przypadku 3 osób tj 6 posilków) z powodu późnego przyjazdu ok 0.00 z lotniska oraz bardzo wczesnego wylotu o 6.00. Podsumowujac stracilismy tak naprawde 1 dzien ×3 osoby rachunek jest prosty. Drugi minus to wykupienie wycieczki do Palmy u rezydenta , sorry ale pomyłka przy podliczaniu kosztów wycieczki za 3 osoby nie powinna mieć miejsca. w tym konkretnym przypadku straciliśmy 10 euro , które nie zostało nam zwrócone,
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotelu polecić nie mogę. Odradzam wręcz jeśli ktoś nie chce zepsuć sobie wspomnienia po Majorce (któa jest piekna). Hotel jest brudny i śmierdzący. W pokojach pełno pleśni, wybijająca kanalizacja i robaki. Obsługa na recepcji katastrofa. Każdy problem jest zbywany a personel przerzuca winę jeden na drugiego. Dostaliśmy pokój na parterze z wiecznie zepsutymi drzwiami, co jest problemem, gdy tak jak w przypadku tego hotelu do pokoju na parterze może wejść każdy (nawet z ulicy). Pokoje na parterze w 90 % przydzielane Polakom. Zresztą hotel nastawiony przede wszystkim na Niemców i jeśli ktoś miałby ochotę przekonać się jak wygląda dyskryminacja to polecam ten hotel. Hotel jest bardzo duży, a ma malutki basen oraz malutką restaurację. Efektem jest brak leżaków. Wszędzie pisze, że zajmować ich nie wolno, ale zakaz ten Niemców nie dotyczy. Jeśli Polak zająłby sobie leżak na który akurat ochotę będzie miał Niemiec to awantura powstanie nie z tej ziemi. Szkoda opisywać cyrku, który Panował na basenie. Dla własnego zdrowia lepiej było wziąć ręcznik i po prostu iść na plażę. Restauracja jest malutka i efekt jest taki, że w porze posiłków są ciągłe kolejki po stolik. Jedzenie niestety często nieświeże, owoce popsute. Ogólnie Majorkę polecam, więc jeśli ktoś jeszcze zastanawia się nad lotem tam to śmiało może się decydować, ale zaakwaterowania radzę szukać w innym miejscu niż Palia Sa Coma Playa.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pokoje typu Standard promocyjny to oszustwo za duże pieniądze!! 4 gwiazdki to przesada.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel uważam za przeciętny, na pewno nie zasługuje na 4 gwiazdki. Jednym atutem jest lokalizacja i widok na morze oraz dwa pokoje- sypialnia i pokój dzienny. Zaskoczona byłam płatnym sejfem 15 Euro oraz kaucją za ręczniki kąpielowe 10 Euro uważam to za skandaliczne za taką cenę!!! Dość głośne animacje także dla osób, nie polecam osobą szukającym spokoju. Pokoje sprzątane niedokładnie.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Na cztery dni przed wyjazdem, biuro zmieniło nam hotel. Miejsce gdzie się znaleźliśmy, w niczym nie przypominało zarezerwowanego, pół roku wcześniej przez nas hotelu. Te wakacje to porażka.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel blisko plaży dobry dla rodzin z dziećmi, jeśli nie przeszkadza im tłok i mało miejsca wszędzie. Miejscowość to same hotele, i budy z pamiątkami. Standard hotelu zasługuje na 3 gwiazdki, 4 to duża przesada.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Mieliśmy wykupione dwa pokoje dwuosobowe- jeden promocyjny, do drugiego dopłacaliśmy do widoku na morze. Po przyjeździe dostaliśmy informację, że proponują nam zamianę dwóch pokoi na jedno studio (aneks kuchenny, dwie sypialnie i łazienka). Sprawdziliśmy obie opcje i zdecydowaliśmy się na studio widząc jak mizerny stan prezentuje pokój promocyjny. Pokoje w trybie promocyjnym znajdują się na parterze, bez widoku na morze. Wyjście z pokoju promocyjnego na plac do gry w bulle- szary piach i widok na płot. Same pokoje małe, ciemne, w jednym intensywnie śmierdziało chemią. Absolutnie nie był to standard na 4 gwiazdki. Studio , w którym finalnie mieszkaliśmy miał wyjście na brodzik dla dzieci i główny basen, przy którym stała scena . Ten pokój też odbiegał od 4 gwiazdek ale nie tak mocno jak pokój promocyjny. Głośne animacje trwały cały dzień ( z wyjątkiem czasu na posiłki. Wtedy puszczana była muzyka troszkę ciszej) . Animacje prowadzone były od godziny 10 rano do 23 wieczorem na scenie przy przy basenie. Nagłaśniane było przy pomocy dwóch wielkich głośników . Nie dało się spokojnie posiedzieć na leżakach i np poczytać gdyż hałas był niesamowity. Za płotem znajdował się drugi "bliźniaczy" hotel również zaopatrzony w scenę przy basenie i głośniki. Muzyka puszczana w obu hotelach tworzyła straszną kakofonię - jedni puszczali muzykę klasyczną a drudzy np. organizowali karakoke (w wykonaniu klientów hotelu). Hałas był taki jakby oba hotele walczyły w konkursie na najgłośniejszą animację.(do godziny 23 a czasami nawet dłużej)Z tego powodu cieszyłam się, że tym razem nasz urlop trwał tylko 8 dni a nie dłużej. W hotelu nie dało się wypocząć. Nie polecam tego hotelu ludziom ceniącym sobie spokój. Stołówka (nie da się tego nazwać restauracją) mała, nieprzystosowana na taką ilość gości hotelowych. Klimatyzacja nie dawała rady - ciasno, gorąco bardzo głośno. Kolejki do lad z jedzeniem. Jedzenie ok , choć bez szału. Stoliki lepkie i niedoczyszczone. Na plus w przypadku tego hotelu zasługuje lokalizacja - przy samej piaszczystej i czystej plaży. Minusem tego wyjazdu była również Pani rezydentka. Przekazała nam bardzo mało informacji dotyczących wyspy, ciekawych zakątków do zwiedzenia, wskazówek. W moim mniemaniu Pani nastawiona była jedynie na sprzedaż wycieczek z oferty Rainbow. I to tylko dwóch, bo cytując" Państwo jesteście tylko na tydzień więc zaprezentuję tylko dwie bo na więcej nie będziecie mieli czasu". Dała nam również do zrozumienia, że po tej stronie wyspy nie jest zbyt ładnie i oprócz plażowania nić więcej nie da się zobaczyć. (co jest generalnie nieprawdą, bo sporo pozwiedzaliśmy) Pani zniechęcała również klientów do wynajmu samochodu do samodzielnej eksploracji wyspy (bylismy 4 osobową rodziną). Cytuję: "Na Majorce nie wypożycza się samochodu. Tu są takie korki w sezonie, że się nie wypożycza." Po raz pierwszy spotkaliśmy się z takim podejściem, a nie był to nasz pierwszy wyjazd z tym biurem podróży i do tak turystycznego miejsca. Zawsze mieliśmy masę informacji, rekomendacji i wsparcia ze strony rezydenta. A tu takie rozczarowanie. Pomoc w wypożyczeniu auta uzyskaliśmy w recepcji hotelu. Recepcjonistka Caty pięknie opowiedziała nam o ciekawych zakątkach wyspy, na mapie rozrysowała trasę z rozbiciem na dni i zorganizowała wypożyczenie samochodu. Bez problemowo przebiegło nam zwiedzanie. Sanowni Państwo Na Majorce WYPOŻYCZA SIĘ Auta i NIE MA KORKÓW. A sama Majorka jest Przepiękna :)
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel jest stary(wody nie było w pokoju, klimatyzacja stara, pokój był na 5 piętro . basen mały , bar 1 na 1000 pokojach to jest zamalo(
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pokoje promocyjne znajdujące się na parterze to katastrofa! Otrzymaliśmy pokój 1010 w którym po wejściu śmierdziało stęchlizną, ściana na której znajdowała się klimatyzacja była mokra, farba ze ściany schodziła, a listwa przypodłogowa była zapleśniała. Deszczownica i słuchawka prysznicowa zakamienione. Pokój był posprzątany, pościel czysta. Na drugi dzień udaliśmy się do recepcji w celu zmiany pokoju, pokazaliśmy zdjęcia ściany i pleśni. Dostaliśmy informacje, że zostanie to wyczyszczone, a pokój nie zostanie zmieniony ponieważ jest pełne obłożenie. Tego samego dnia było spotkanie z rezydentem (P. Ewą) przedstawiliśmy sytuacje i razem z Panią Ewą udaliśmy się znowu na recepcje. Inny pokój się znalazł, nr 1016, również na parterze. Był on trochę lepszy od poprzedniego. (ten sam problem tylko w mniejszym stopniu) W nim również zagrzybiała klimatyzacja, krople wody kapały na podłogę, listwa przypodłogowa również pleśń. Na recepcji, lobby oraz restauracji brak klimatyzacji - gorąco! Jedzenie przeciętne, na posiłkach bardzo dużo ludzi, kelnerzy pracują na najwyższych obrotach. Żeby mieć leżak tuż przy basenie trzeba iść przed godzina 8 położyć ręcznik bo później już te najlepsze miejsca są zajęte. Basen mały jak na taką ilość osób. Dużo animacji dla dzieci. Bardzo blisko znajduje się piaszczysta plaża, 2 leżaki i parasol 18 €, sam leżak 5€. Hotel broni się tylko lokalizacją, jest gdzie spacerować wieczorami, komunikacją miejską można dostać się do centrum Palmy czy do Porto Cristo w celu zwiedzenia Smoczych Jaskiń.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel zaniedbany, 4 gwiazdki może i miał, ale kilka lat temu :) talerze i sztućce wiecznie brudne, jedzenie monotonne. Pokój też pozostawiał wiele do życzenia: zepsute drzwi balkonowe, brudne leżaki, zasłony z dziurami, łazienka bez nawiewu, pachnąca po prostu grzybem. Przy zameldowaniu zabierają dowód na cały dzień, bez większego tłumaczenia po co. Jedyny plus to mili pracownicy i lokalizacja blisko plaży.