Kategoria lokalna: 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel zdecydowanie w niższym standardzie niż 4 gwiazdki. Pokój nie był dokładnie wysprzątany, a poza tym były w nim mole (jak się okazało nie tylko u mnie, ale też w innych pokojach), więc ubrania musiałam trzymać w walizce. Dużo gości na stosunkowo małej powierzchni, stąd tłok i hałas podczas posiłków w restauracji. Jedzenie słabej jakości. Lokalizacja blisko morza, chociaż na ładniejszej plaży położonej na lewo od hotelu, gęsto od leżaków i dużo turystów. Ogólnie rzecz biorąc - nie polecam.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Większość klientów biura Rainbow otrzymywała najgorsze pokoje w hotelu znajdujące się na niskim piwnicznym poziomie, do których wchodziło się poniżej poziomu korytarza. Całe skrzydło z pokojami od numeru 1001 do 1016 znajdowało się w tzw. części "sutenerskiej", która kiedyś została pewnie przerobiona na pokoje promocyjne. W umowie mieliśmy pokój standardowy bez dopisku " promocyjny" , a dostaliśmy pokój w najgorszej części hotelu. Dziwnym trafem te pokoje dostawali wyłącznie Polacy z Rainbowa. W pokoju tym nie czuliśmy się bezpiecznie i komfortowo, przez co od początku zepsuto nam radość pobytu na Majorce. Wielu turystów z Polski poczuło się oszukanych, ponieważ reklamy pokojów standardowych hotelu w niczym nie przypominały tego co zastali na miejscu. Bywając w różnych hotelach w Europie i nie tylko, pierwszy raz spotkałam się z koniecznością mieszkania w sutenerskiej części hotelu. Rezydentka wyjazdu p. Ewa Z. w żaden sposób nie usiłowała pomóc wszystkim niezadowolonym z otrzymania tych tragicznych pokoi, była bardzo nieuprzejma i nieprofesjonalna w swoim zachowaniu i opędzała się od nas jak od natrętnych much. Mieliśmy wrażenie , że to ona stoi za tym, że Polacy z Rainbowa dostawali najgorsze pokoje . Płaciliśmy za standard , a otrzymywaliśmy standard promocyjny. Były też osoby, które wykupywały z dopłatą pokoje z widokiem na morze , a otrzymywały pokoje na I piętrze z widokiem na ulicę. Pokój 1015 już był wcześniej opisany w Internecie jako tragedia, co pokazała mi pani Małgosia z Opola , której trafił się właśnie ten pokój podczas naszego pobytu. Reklama hotelu a otrzymane pokoje to wielkie kłamstwo. Brak klimatyzacji w holu recepcji , na sali obok i podczas posiłków to nie jest standard hotelu 4 gwiazdkowego. Nigdy więcej takiej beznadziejnej jakości hotelu. NIE POLECAM!!!! Czuję się oszukana przez biuro Rainbow z Łódzi. Pobyt od 06.07. do 13.07. 2025 r.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Lokalizacja hotelu bardzo dobra natomiast standard nie zasługuje na 4* ( moim zdaniem 2* ze względu na stan techniczny obiektu a zwłaszcza klimatyzacja!). Wyżywienie w miarę dobre Animacje na poziomie zerowym , drinki beznadziejne , O godz 23:00 hotel zamiera, nie ma nic .W sąsiadujących hotelach gra muzyka i ludzie się bawią . Byliśmy w trzech pokojach i we wszystkich nie działającą klimatyzacja ( serwisant twierdzi , że działa a w nocy cali byliśmy oblano potem ) , w nocy można było w każdym kolejnym pokoju się usmażyć . Rezydentka opryskliwa, wcale nie pomocna , nastawiona na sprzedaż wycieczek . Hotel dla geriatrii Jedyny plus to bliskość do morza, świetna lokalizacja. Nie polecam !!! Na dokładkę zmieniono Nam godzinę wylotu z godziny 22:00 na 7:45 rano, i tym sposobem jesteśmy jeden dzień stratni Dziękujemy za taki pobyt , napewno więcej nie skorzystamy!!!!!
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nie polecam. Pokój, w którym zatrzymałam się z małym dzieckiem nie spełniał standardów hotelu 4*. Na miejscu czekała na mnie brudna, zakrwawiona pościel, zagrzybiały prysznic, który przeciekał, pająki w łazience, standard żenujący.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
W trakcie pobytu ocenia hotel 2 , cena za ten hotel jest bardzo droga .Pokoje sporadycznie sprzątane, trzeba prosić. W kuchnie smród i palące mięso na patelni .Ponadto na zakończenie chodzące karaluchy.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ktoś kto pisze pozytywne opinie o tym hotelu to albo nigdzie nie był albo lubi życie w brudzie i smrodzie. Podróżuję od kilkunastu lat po hotelach w standardzie 4 i 5 gwiazdkowych i jest to niewątpliwie najgorszy wyjazd w życiu. Hotel absolutnie nie zasługuje na 4 gwiazdki. Czystość katastrofalna, brudne naczynia, pościel, smród kanalizy. Za mało obsługi, animator robi drinki, kelner jest jednocześnie leżakowym i barmanem. Brak klimatyzacji w restauracji i lobby. Topniejące sery i gumowe wędliny, niejadalne sałatki i niedomyte naczynia. Rozwiązaniem było branie jednorazowych kubków i sztućców z baru przy basenie. Basen bardzo mały (stoi się w wodzie) i płytki, mnóstwo ludzi i brudna woda. Jedyny plus lokalizacja- ładna plaża. Hotel absolutnie nie wart żadnych pieniędzy.