Opinie klientów o Hiszpańskie El Clasico

5.2 /6
307 
opinii
Intensywność programu
5.2
Pilot
5.3
Program wycieczki
5.4
Transport
4.9
Wyżywienie
4.6
Zakwaterowanie
4.7
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.0/6

Natalia, Katowice 03.09.2019

Prawdziwe El Clasico

Wycieczka interesująca, program pozwala na zobaczenie głównych zabytków poszczególnych miast. Jak na wycieczkę objazdową stosunkowo dużo czasu wolnego co oczywiście jest na plus. Miejscowy przewodnicy jak i pilot Ryszard sprawili, że wycieczka stała się jeszcze ciekawsza i przebiegała w miłej atmosferze. Przejazdy między miastami kilka razy bardzo długie, szczególnie trasa Madryt - Barcelona, ale tego można się było spodziewać, bo to w końcu około 600 km. Niestety na minus kilka hoteli, w których odbywał się nocleg miedzy miastami. Najgorszy hotel był na noclegu przed Walencją, śniadanie i obiadokolacja w tym punkcie koszmarna. W pozostałych hotelach posiłki lepsze, choć i tak najlepiej pod tym względem wypada hotel w Barbera del Valles na obrzeżach Barcelony.

4.5/6

Marta, Katowice 13.08.2019

Pilot i przewodnicy - największa zaleta wyjazdu!

Mimo ogromnej intensywności i długich przejazdów - pilot i przewodnicy dostarczają informacji, które pozwalają na wiele fantastycznych przeżyć w każdej destynacji. Logistyka i organizacja kolejnych punktów programu doskonała - dzięki precyzyjnym, bardzo jasnym i dokładnym instrukcjom pilota. Według mnie program objazdu mógłby zostać rozłożony na 10 dni - co pozwoliłoby na trochę więcej odpoczynku pomiędzy kolejnymi trasami i poświęcenie większej uwagi kilku punktom programu.

4.5/6

Wojciech, Tczew 16.06.2019

Piękna i słonecna Hiszpania

Można zobaczyć dużo w krótkim czasie. Świetny pilot Ryszard. Kompetentni przewodnicy. Najsłabszy w Madrycie.Brak czasu na ważniejsze punkty np. Muzeum Prado. Jeśli brak szwedzkiego stołu, to kiepskie wyżywienie. Powrót w nocy. Pobudka o 3.30.

4.5/6

WOJCIECH, LUBLIN 17.06.2024
Termin pobytu: kwiecień 2024

El Clasico - ocena i uwagi

Mieliśmy odwiedzić Hiszpanię w ramach wycieczki w wersji premium. Niestety firma Rainbow - jak ma to w ostatnim czasie w zwyczaju - odwołała tę imprezę na miesiąc przed jej rozpoczęciem i w efekcie w cenie premium mieliśmy standard ( jak nam powiedziała uśmiechnięta kobieta w biurze Rainbow powinniśmy się cieszyć z takiego rozwiązania, bo Rainbow mogła odwołać imprezę i nie zaproponować nam nic innego tylko zwrócić zaliczkę ). No cóż jaka firma takie standardy, chociaż wcześniej miałem inne zdanie o Rainbow . Co do samej wycieczki, Hiszpania jest pięknym krajem, z ogromną ilością zabytków oraz osobliwości i każdy - w mojej opinii - powinien ją zobaczyć. My widzieliśmy dużo ale niestety w ciągłym pośpiechu. Z uwagi na duże odległości pomiędzy miejscowościami dużo czasu spędziliśmy w autokarze. Wydaje mi się, że gdyby organizacja imprezy była lepsza moglibyśmy cieszyć się Hiszpanią w większym stopniu. Przewodnicy - poza Panem Piotrem, który pokazywał nam Madryt - przeciętni. Pilot Pani Ania choć uśmiechnięta i sympatyczna w kilku sytuacjach się nie popisała. Po zaliczeniu wycieczek fakultatywnych ogłosiła, że trzeba do nich dopłacić, gdyż wcześniej podała nieaktualne ceny i zebrała za mało pieniędzy. Trudno w to uwierzyć, bo kiedy o tym powiedziała byliśmy już w innym mieście a zebrane pieniądze musiały wcześniej wystarczyć na pokrycie kosztów wycieczki fakultatywnej. W przypadku rejsu po rzece w Sewilli, jakiś czas po ogłoszeniu konieczności dopłaty oznajmiła, że Rainbow łaskawie od zebrania dodatkowych kwot. Zapomniała biedna, że wcześniej rozdała nam bilety, żebyśmy mogli wejść na statek a na biletach była cena dokładnie taka jaką zapłaciliśmy. Poza tym wiedząc o tym, że ostatniego dnia musimy opuścić pokoje hotelowe przed 10 rano a wylot mamy dopiero o 3 w nocy następnego dnia nie zrobiła nic, żebyśmy mogli przedłużyć pobyt, oczywiście odpłatnie ( mimo, że uczestnicy wycieczki prosili o pomoc w tej sprawie ). Rezydenci to jakaś masakra. Kilka osób dzwoniło do nich z prośbą o pomoc, radę i usłyszeli odpowiedzi w stylu: wiecie, rozumiecie. Na lotnisku w Gironie stali z boku i wieli wszystko w głębokim poważaniu. Pani Ania w tym czasie zajmowała się już inną wycieczką. W stosunku do ich zachowania można powtórzyć za Jerzym Kosińskim - wystarczy być. Wyżywienie w porządku, zakwaterowanie bez rewelacji.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem