5.5/6 (264 opinie)
Kategoria lokalna 5
4.0/6
Hotel przyjemnyz fajnym aquaparkiem. Pokoje w miarę nowe, choć już lekko podniszczone. Serwis sprzątający ok, chociaż podłogi nie zamietli ani razu przez cały pobyt, łazienka była sprząta raczej dobrze więc nie mam nic do zarzucenia. Baseny fajne z ciepłą wodą i barami serwującymi całkiem smaczne drinki na bazie oryginalnych napoi gazowanych lub nektaru pomarańczowego i ananasowego. Plaża piaszczysta z łagodnym zejściem do morza. Śladowe ilości rafy na plaży obok, jednak możliwość popływania z dwoma wielkimi żółwiami morskimi, które tam przesiadują rekompensowała braki w rafie. Serwis plażowy darmowy z barem oferującym drinki, piwo, napoje i przekąski. Animacje nienachalne i klasyczne jak to w innych hotelach. Posiłki średnie: śniadanie codziennie takie samo, jednak świeże pieczywo było dokładane co kilka dni, w pozostałe dni było raczej czerstwe, w związku z czym trzeba było się ratować tosterem. Parowki niejadalne, w życiu gorszych nie jadlem, z wedlin tylko mortadela wołowa. Ser biały w 10 odsłonach i jajka w z patelni. Obiady codziennie inne, jednak smak też pozostawał wiele do życzenia. Finalnie coś tam dało się zjeść, ale były to najgorsze posiłki w formie all inclusive z jakimi do tej pory się spotkałem. Możliwość 3 kolacji w restauracjach ala carte. Najlepsza azjatycka, chociaż odradzam pikantna zupę(lekki bulion zalany sosem słodko ostrym z butelki, który finalnie przekształca ta zupę w niesmaczny kisiel). We włoskiej dobra wołowina, natomiast pizza niejadalna, w orientalnej jest ok. Reasumując, fajny hotel z dobrymi drinkami, jak za te pieniądze, jednak całe dobre wrażenie przykrywa kiepskie jedzenie. Następnym razem chyba wybrałbym inny.
3.5/6
W hotelu Amarina spędziliśmy 3 doby przedłużając nasz pobyt w Egipcie po zakończeniu wycieczki objazdowej. Nie był to zły czas, jednak tym hotelem jesteśmy mocno zawiedzeni i do tej pory jesteśmy w szoku, że to miejsce zostało wybudowane zaledwie 3 lata temu i zostało zaklasyfikowane na 5 gwiazdek. Znajomym czy rodzinie nie polecilibyśmy tego konkretnego hotelu, ale myślę że niewymagające osoby, którym zależy na siedzeniu na plaży czy w basenie i piciu drinków, będą zadowolone.
3.5/6
... serwowany na śniadanie był zdecydowanie najmocniejszym punktem tego pobytu. Plus do bólu uprzejma obsługa hotelowa, dla której mam ogromny szacunek, bo pracują w warunkach niezwykle trudnych. Maseczki obowiązkowe w restauracji? Na setki gości widzianych przy posiłkach maseczki noszą 2-3 osoby, reszta najwyraźniej wymazuje fakt zagrożenia koronawirusem w momencie, gdy dostaje stempel w paszporcie.
3.5/6
Hotel i obsługa na poziomie 3 ,5 . Mankamentem jest jedna , mala restauracja , w której jest problem znaleźć miejsce w porze posiłków. Przy plaży jednostajne frytki, hamburgery i hot dogi. Dużo głośnych miejscowych , którzy robią zamieszanie i wpychają się bez kolejki po posiłki.