Opinie o Bellagio Beach Resort & Spa

Kategoria lokalna: 4+

5.2/6
(247 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.0
Pokój
4.8
Położenie i okolica
4.8
Rezydent
5.4
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.1
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    mocno średnio

    PIOTR, PODEGRODZIE 23.07.2024 | Termin pobytu: luty 2023 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Hotel przyzwoity, ale monotonne jedzenie, pokoje raczej stare, nadawałyby się do remontu. Gdyby nie nasz rezydent dzięki, któremu udało się nam zmienić pokój dostaliśmy dwa osobne łóżka z widokiem na budowę i gruz. raczej nie polecamy.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    12

    Hotel nadal w trakcie remontu

    Katarzyna, Świebodzice 16.06.2022 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    W hotelu nadal trwają prace remontowe, słychać non stop wiertarki, mloty udarowe co niestety zakłóciło wypoczynek( przy basenie budowa budki na ręczniki od podstaw oraz remontowane są pokoje na najwyższych piętrach) Nie sądzę aby remont został zakończony w tym sezonie.Pokoje bez zastrzeżeń. Obsługa bardzo miła, piękne lobby oraz restauracja. Plaża brzydka, mała.Morze długo bardzo płytkie,dno piaszczyste, nie są potrzebne buty do pływania Pomost nieczynny z uwagi na zły stan techniczny. Polecam SPA na terenie hotelu, świetne masaże oraz hamam, atrakcyjne ceny

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    wakacje

    EDYTA, Reda 16.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    wejście do hotelu jest pięknie wykończone , niestety to tyle. pokoje codziennie sprzątane ale nawet przy opcji dokupienia lepszego pokoju otrzymałam stary odmalowany pokój z pękającymi ścianami bez widoku na morze , a miał być , niestety budynek naprzeciwko zasłania cały widok. jedzenie mocno monotonne, w każdej restauracji serwują codziennie dokładne te same potrawy. obsługa miła i pomocna. pracownicy spa , oraz biur wycieczek zaczepiają niemalże wszędzie próbując wcisnąć swoje usługi.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Egipt/Rainbow

    Agata, Rotmanka 20.10.2024 | Termin pobytu: październik 2024 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Hotel na pierwszy rzut oka luksusowy natomiast po jednym dniu i przyjrzeniu się widać brud i zaniedbanie jakie ogólnie panuje w Egipcie. W czasach nowości hotel napewno prezentował się świetnie, ale teraz widać, że są elementy wymagaja ce wymiany, czyszczenia. Biuro podróży nie do końca zadbało o komfort ostatniego dnia wycieczki. Mając wylot o 22, z hotelu zostaliśmy zabrani o 18 a z pokoju musieliśmy wymeldować się o godzinie 12. Podobno można przedłużyć dobę hotelową (oczywiście za dodatkową opłatą) nam niestety się nie udało (mimo,że zgłosiliśmy taką chęć co należało zrobić dzień przed wylotem) gdyż cały hotel był już zarezerwowany. Wykupując taką wycieczkę w biurze podróży oczekuję tych informacji przed zaistniałą sytuacją, napewno przedłużyła bym dobę hotelową przy zakupie wycieczki, żeby nie musieć się tym martwić na miejscu. Gdyby nie wycieczki dodatkowo płatne skazani bylibyśmy na siedzenie tylko na terenie wymagaja. Nie otrzymaliśmy żadnej informacji z biura podróży na temat dokumentów jakie mąż okazało się, że musiał mieć razem z paszportem, żeby w ogóle mógł polecieć do Egiptu.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    Nie polecam

    Sebastian, Wrocław 03.11.2024 | Termin pobytu: styczeń 2024 | Tagi: 46-55 lat, ze znajomymi

    Miałem nie pisać - ale szukam kolejnych wakacji i sam czytam różne opinie., więc pomyślałem, że powinien napisać co mnie spotkało w tym hotelu. Na plus: Smaczne jedzenie. Sympatyczna grupa animatorów co wieczór starała się zaangażować gości do zabawy. Jeżeli ktoś lubi to polecam SPA Na minus: Basen w styczniu tylko jeden nadawał się do pływania, reszta była nieczynna i lodowatą wodą. Plaży właściwie tu nie ma. Największy minus: Pokój jaki dostaliśmy to była totalna masakra. Łazienka w opłakanym stanie, do wanny strach było wejść w klapkach. Ten pokój wyglądał jak przygotowany raczej do remontu. Brakowało wszystkiego poza ręcznikami, które dostaliśmy. Nie było szamponu i żelu gdyż pojemniki na te środki były połamane. Telewizor niesprawny. Brak części mebli. Nigdy dotąd nie mieliśmy pokoju w tak niskim standardzie, a trochę podróżujemy i nie mamy wygórowanych oczekiwań. Próbowaliśmy zmienić pokój ale otrzymaliśmy informację, że to jest rezerwacja naszego biura i nie ma możliwości. To nie była miła rozmowa, ale udało się wyprosić szlafroki ;). To było tylko 7 dni, które spędziliśmy na wycieczkach więc machnęliśmy ręką. Najzabawniejsze było to, że dopłaciliśmy ekstra za widok na morze i szum fal a otrzymaliśmy widok na parkiet na którym każdego wieczora odbywały się różne pokazy i zabawy taneczne więc chcąc nie chcąc braliśmy w nich udział. Nasi znajomi przylecieli 2 dni później zapłacili podobnie jak my tylko zakupili wycieczkę z innego biura i otrzymali bardzo ładny pokój bez problemu w dobrym standardzie i czystą i wyposażoną łazienką.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    majówka 2023

    Tomasz, Kraków 07.05.2023 | Termin pobytu: kwiecień 2023 | Tagi: 36-45 lat, w parze

    Hotel wymaga drobnych napraw i remontów. Jedzenie ok. Obsługa bardzo miła i pomocna. Spot kitowy i warunki do kitesurfingu 9/10

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Jak za taką cenę hotel słaby

    Sara G 04.04.2024 | Termin pobytu: marzec 2024 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Standard hotelu to raczej max trzy gwiazdki . Pokoje niechlujnie wykończone. Na stołówce musisz prosić się o sztućce, często brakuje szklanek, stoły uklejone, a kucharz jest Ci w stanie podać kurczaka ręką którą chwilę wcześniej grzebał w telefonie. Ogolnie czystość nie jest tu priorytetem. Obsluga stara się być zabawna, ale po dwóch dniach jest to już męczące. Na leżaku nie poleżysz w spokoju, bo co chwilę pojawiają się naganiacze wycieczek i lokalnych atrakcji. Plaza jak na hotelową - zaśmiecona. Jedzenie raczej przeciętne, napewno nie jest takie jak przedstawione na zdjęciach. Hotel nastawiony głównie na Rosjan - jest ich pełno.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Wypoczynek

    Michał 08.06.2023 | Termin pobytu: maj 2023 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Pobyt w hotelu był przedłużeniem o trzy doby rejsu po Nilu. Zatem w założeniu miał być to czas kilkudniowego odpoczynku i relaksu po wyczerpującym i bardzo intensywnym zwiedzaniu. Ostatecznie udało się nam odpocząć w dosyć komfortowych warunkach i gdyby nie przejścia z recepcją hotelu w zakresie odpowiedniego standardu pokoju, pobyt należałoby uznać za udany. Nadmienię, że Rainbow reklamuje ten hotel jako wyremontowany w roku 2021. Niestety przydzielone nam pokoje ewidentnie były przed remontem (w części hotelowej będącej właśnie w trakcie remontu, ze wszystkimi tego stanu rzeczy konsekwencjami - hałas, brud itd. itp.). "Walka" o zmianę przydzielonych pokoi i zakwaterowanie zgodnie ze standardem wynikającym z umowy trwała kilka godzin. Ostatecznie udało się tej sztuki dokonać, przy bardzo wydatnej pomocy Pani Klaudii - rezydentki, której bardzo dziękuję za pomoc, okazaną życzliwość i zaangażowanie w tzw. "załatwienie" tematu. Niestety inni rezydenci, w tym przydzielony do tego hotelu Pan Sedeek oraz Pani Izabela, z którą kontaktowałem się w pierwszej kolejności (pierwsza na liście kontaktowej rezydentów, przekazanej przez Rainbow), nie byli zainteresowani udzieleniem pomocy. Pani Izabela jednoznacznie odmówiła zajęcia się sprawą.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Słaby za taką cenę, pobyt 11 dni

    Kalina, - 23.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Pojechaliśmy tak naprawdę nie czytając opinii tylko kierując się wyborem naszej rodziny. Z doświadczenia wiemy że poniżej 5* nie ma co schodzić więc nawet nie przypuszczaliśmy, że może tak być jak było. Niestety Rainbow reklamuje hotel jako 5* ale to duże nieporozumienie. Standard hotelu to wg mnie maksymalnie 3*. Oczywiście lobby i wejście główne bardzo zachęca, wszystko w marmurze, eleganckie, ale na tym się kończy. Nasz pokój (SUPERIOR z widokiem na morze - dodatkowo płatny ze względu na niby większy metraż) okazał się taki sam albo nawet mniejszy od "normalnych", nie mówiąc o jego "standardzie". Jednym słowem MASAKRA - NIE BRAĆ!!!. Uważam, że jest to świadome wprowadzanie klientów w błąd. Takie informacje powinny być od razu, że pokój jest przed remontem i albo się na to ktoś zgadza albo nie. TO NIE JEST POKÓJ NA 5 GWIAZDEK!!!. Po pierwsze pokój jest oddalony od budynku głównego (w innej części, bardziej bliżej morza) w niezbyt przyjemnej okolicy. Obok ruiny chyba jakiegoś innego hotelu, porozrzucane materiały budowalne, ogólnie wszędzie syf i brud. Po drugie wykończenie pokoju woła o gruntowny remont. Drzwi wejściowe ledwo trzymające się na zawiasach, obdrapane, popękane płytki na podłodze, obskurne silikony, zniszczona tapeta i szpara gdzie było tyle brudu że aż strach było spać czy jakieś robaki nie wyjdą. Telefon w pokoju nie działa i co akurat na nasze szczęście popsuta klimatyzacja, ale w ten sposób że się nie wyłączała jak się wychodziło. Zatem w pokoju panował przyjemny chłód jak się do niego wracało. Pan sprzątający pomimo otrzymywania napiwków mało zaangażowany w pracę. Do tego stopnia, że zapomniał zostawiać papier toaletowy w łazience, nie mówiąc już o jakimś sensownym sprzątaniu (niezamieciony piasek na podłodze, nieumyta umywalka i prysznic). Stan całego tego obiektu to jakiś żart - odpadające tynki, popękane ściany. W budynku hotelowym w części nad restauracją tylko JEDNA!!! winda. Pokoje tam (nie wiem czy wszystkie bo nie byłam) już po remoncie, przyjemniejsze dla oczu tzn. takie jak na prezentowanych przez biuro zdjęciach. Plaża mała, zaśmiecona, piasek gruby a morze do 300 m w głąb płytkie a po południu to jedna wielka zupa. Tak gorące ,że parzy w stopy. Pomostu brak - poniszczony ale można korzystać z innego, trzeba tylko przejść obok na obcy teren. Na plaży i na basenie pojawiają się osoby zachęcające do skorzystania z lokalnych atrakcji ale nie robią tego w sposób nachalny mówisz nie i odchodzą. Wśród gości bardzo dużo Rosjan. Jedzenie monotonne i raczej przeciętne - ciężko było znaleźć coś dobrego. Rano wpadały omlety - i to robione na szybko czasem ze skorupką, gofry i naleśniki, czasami owsianka. Mięso w formie parówek niesmaczne, na obiad frytki, pizza, ryż z mięsem i raz pyszne krewetki. Stoły niestety nie sprzątane należycie, uklejone, sztućce podawane przez obsługę, przez co trzeba się wiecznie prosić tak jak i o chusteczki. Soki pomarańczowe "świeżo wyciskane" to po prostu nalany koncentrat z butelki. Kelnerzy starają się być zabawni i uprzejmi ale po kilku dniach jest to już męczące a czasami zbyt natarczywe. Otwarte bary na plaży i basenie, wody butelkowanej pod dostatkiem wszędzie w hotelu. Restauracje Ala 'carte to śmiech na sali, praktycznie to samo co w restauracjach hotelowych tylko ładnie opakowane i z obsługą kelnerską. Chill bar umiejscowiony nad Pool barem niby od 18 roku życia a i tak wchodziły tam dzieci no i można się tam było napić drinka ze szklanki ale z nią zejść już na dół NIE- no chyba że byłeś innej narodowości (bo wybrani mogli). Szkoda gadać. Co wieczór różne atrakcje niektóre bardzo fajne np. fire show, flyboard, inne trochę mniej. Dla dzieci dostępne animatorki i wieczorne mini disco. Było minęło i tak należy traktować ten wyjazd. Niestety obskurny pokój hotelowy spowodował bardzo negatywny odbiór wycieczki. NIE przyjechałabym do niego po raz kolejny.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Najsłabszy hotel w jakim byłem po 15 latach wylatywania na wakacje.

    Marcin, Toruń 21.08.2022 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Jak napisałem w tytule, najsłabszy hotel jaki kiedykolwiek odwiedziłem. Pierwszy raz byłem zmuszony do zmiany pokoju 2 razy czyli w sumie byłem z rodziną w trzech różnych. Pierwszy Superior z widokiem na morze :-))))) wogóle nie powinien być w ofercie „pięcio” :-) gwiazdkowego hotelu. Tam się nic nie zgadzało. Klapa nie pasowała do toalety, woda przy spłukiwaniu mimo zamknięcia wylatywała na podłogę, kran w umywalce przy włączaniu wody zostawał w ręku, prysznic- deszczownica ledwo wisiał, córka bała się, że spadnie jej na głowę… jeszcze wiele innych rzeczy na które szkoda czasu. Kolejny był może trochę lepszy bo już w głównym budynku ale… dostaliśmy szczytowy pokój na ostatnim pietrze i nocki były najciekawsze. Generalnie połowa tego hotelu to hotel widmo, puste pokoje bez zamków w drzwiach. No i to się dało we znaki. W momencie kiedy zaczynało wiać a wieje tam prawie codziennie od 2 w nocy do ok 5 to drzwi w pokojach widmo waliły w futryny. Po zgłoszeniu problemu do recepcji(musiałem nagrać filmiki bo chyba boją się wchodzić na piętra żeby syfu pobudowlanego nie widzieć) to nastąpiła profesjonalna naprawa. Włożyli kartki papieru pomiędzy drzwi a futryny. Pomogło ;-) na godzinę. Żeby tego było mało to nad sobą mieliśmy tylko dach i niestety zapomnieli przymocować blachę dachową do konstrukcji. Dźwięk w nocy był taki jakby ktoś po dachu rzucał kulą stalową. Tutaj już nie obyło się bez interwencji rezydenta który bardzo szybko dotarł do hotelu i od razu „dorwał” managera. Oczywiście zmienili nam kolejny raz pokój… nie napisałem wcześniej że w każdym kolejnym pokoju było jedno łożko podwójne i jedno pojedyncze a byliśmy w cztery osoby więc trzeba było sie prosić i czekać na dostawke. Jakość dostawek pozostawię bez komentarza. No i jesteśmy w trzecim pokoju gdzie na pierwszy rzut oka jest w miarę ok, ale popękane lustro w łazience, odpadające ze ścian gniazdka elektryczne, prysznic gdzie więcej wody leciało ze ściany (uszkodzona rura zasilająca) niż z samego prysznica i kilka innych. Powrócił też problem uderzających drzwi. Zjechałem do recepcji. Tym razem manager Omar wjechał ze mną na 3 i 4 piętro. Jak dotarł widać było przerażenie w jego oczach. Poprostu bał się dźwięku tych skrzypiących i uderzających drzwi. Ewidentnie kadra zarządzająca hotelem nie ma zielonego pojęcia o tym co się dzieje na piętrach. Dotrwaliśmy już w tym pokoju do końca, poprostu nie mieliśmy już sił na kolejną zmianę bo raczej nic lepszego nie można tam oczekiwać. Jeśli chodzi o wyżywienie, baseny, bary, restauracje to tutaj nie ma się do czego przyczepić. Są też osoby którym chce się pracować i którym zależy na zadowoleniu klienta. Ogromny plus dla chłopaków obsługujących bary Mohemmed i Husajn robią robotę. Niezmordowany kucharz od pizzy też zasługuje na słowa uznania. Podsumowując. Hotel w remoncie co jest uciążliwe. W połowie hotel widmo. Wyżywienie, baseny bary, restauracje ok. Nie załącze zdjęć bo wszystko co nagrywałem to filmiki. Oczywiście będziemy składać reklamację. Zresztą nie tylko my… inni też mieli takie przygody.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem