Opinie o Bellagio Beach Resort & Spa

Kategoria lokalna: 4+

5.1/6
(263 opinie)
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.0
Pokój
4.8
Położenie i okolica
4.8
Rezydent
5.4
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.1
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Hotel Bellagio

    Paweł 27.10.2025 | Tagi: 26-35 lat, ze znajomymi

    Wyjazd 19-26.10.2025. Mogę z pewnością pochwalić jedzenie w tym hotelu. Bardzo nam smakowało i nie trzeba było czekać na miejsce w restauracjach, co jest dużym plusem. Owowce jednak nie powalały, chyba, że wieczorami. Choć arbuzy takie bez smaku. Pochwalić też muszę postawę rezydentki i pani z punktu obsługi gości. Od początku. Przyjechaliśmy do hotelu około godz. 4 nad ranem, wszedł z nami na recepcję pan z Rainbow (Biszaj), aby pomóc w zakwaterowaniu. Mieliśmy zarezerwowane dwa pokoje delux z widokiem na basen. Jakież było nasze zaskoczenie, kiedy okazało się, że jeden pokój dostał upgrade (na pokój z jacuzzi), a drugi... ogromny downgrade, bo wyglądał, jak zużyty pokój z lat '90: obdrapane meble, brudna pościel, firanki i ściany. Drzwi do pokoju w okolicach zamku zniszczone, jakby ktoś próbował się tam wcześniej włamać. Obraz na ścianie jakby miał odpaść. W łazience mnóstwo syfu, rdza i kamień, popękane lustro. Po udaniu się na recepcje usłyszeliśmy, że nie mieli dwóch pokoi w takim samym standardzie, więc jeden upgradowali, a drugi downgadowali. Taka dziwna matematyka. Masz mieć dwa normalne pokoje, a dostajesz pałac i stajnię - przecież się wyrównuje. Jeden pokój 5* drugi 0*, więć razem wychodzi 5*. Powiedziano nam też, że dopiero następnego dnia po godz. 14 mogą nam poszukać pokoju, ale uwaga - trzeba będzie wymienić oba pokoje. Rano podczas spotkania z rezydentką, panią Martyną, zgłosiliśmy problem i pokazaliśmy zdjęcia pokoju przy pani z punktu obsługi gościa. Od razu zainterweniowała i za niecałe 2h mieliśmy gotowy nowy pokój, który wcześniej mogliśmy zobaczyć z możliwością akceptacji lub nie. I nagle okazało się, że nie ma potrzeby wymiany obu pokoi. Nie był to pokój zbliżony standardem delux, też miał stare meble, pachniało w nim papierosami, głośna klimatyzacja, ale już przyjęliśmy ten pokój. Wszędzie na świecie jest praktyka, że jeśli nie ma tego, co się zamawia to dostaje się coś w takim samym standardzie lub lepszym bez dopłaty. Tutaj próbowano nam wmawiać co innego. to też problem biura podróży - skoro rezerwowaliśmy wycieczkę i pokoje były dostępne to takie powinny być w momencie zakwaterowania! Jedzenie tak jak wspomniałem bardzo nam smakowało. Drinki średnie, choć czasem nie żałowali alkoholu i to nie tylko wtedy, gdy dostali napiwek. Kwestia napiwków oczywiście jest widoczna, taki zwyczaj. Dało się jednak odczuć, że jeśli nie dasz napiwków to w pokoju tylko pościelą łóżko, wymienią ręczniki i zmyją podłogę w łazience. Wysatrczyło zostawić dolara, a dekoracje się pojawiały, nawet płatki kwiatów. W restauracjach i przy barach nie podejdą do Ciebie, nie zaproponują przyniesienie czegoś - to zarezerwowane jest dla tych, którzy dają w łapę. Przy basenie rozkładanie ręczników, czy szukanie leżaków to samo. Generalnie czuje się, że cokolwiek dobrego robi dla Ciebie obsługa to w oczekiwaniu na gratyfikację. Jeśli jej nie ma - udają, że Cię nie widzą. No ale taki rejon. W sklepie z pamiątkami w hotelu nic nie kupiliśmy, bo nie lubimy się targować, a w nim nie było podanych cen. Poszliśmy do pobliskich 3 Piramid. Basen duży, nie było w nim tłoczno, z leżakami też nie było problemów o ile w miarę wcześnie się przyszło na basen (pływać można od godz. 8:00 do zachodu słońca). Morze nas nie porwało, ale spodobało nam się chodzenie skrajem plaży - jest bardzo dużo krabów większych i mniejszych, małe rybki, więc fajnie. Jest sporo remontów - aquapark dla dzieci, dobudowują kolejne skrzydła hotelu. Architektonicznie średnio pomyślane, bo o godz. 16 słońce jest już za budynkiem i cały główny basen skryty jest w cieniu. Wypuszczana jest jednak od dołu ciepła woda. Rainbow musi tylko zaktualizować informacje o hotelu, bo w niej widnieją stare nazwy restauracji oraz takie, których już w ogóle nie ma. Jest też informacja, że hotel został otwarty w 2022 po kapitalnym remoncie - nie widać tego, chyba, że w okolicach recepcji i lobby. W pozostałych miejscach popękane, poplamione ściany, stare obdrapane meble.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Hotel Bellagio

    Dorota, Warszawa 18.09.2023 | Termin pobytu: wrzesień 2023 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Ogólnie pobyt uważamy za udany , jedzenie było bardzo dobre i bardzo duży wybór ( dla wegan tak samo) Tylko te pięć gwiazdek tego hotelu to dane chyba na wyrost ( tylko lobby zasługuje na pięć gwiazdek) Mieliśmy pokój z widokiem na basen i to był jedyny błąd lepiej dopłacić ciut więcej i wziąć bungalowy I nikt nam nie powiedział że w hotelu trwa remont i od 8 do 15 tylko słychać było wiercenie walenie wyburzanie ścian i tym podobne

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Hotel z potencjałem, ale zbyt wiele niedociągnięć

    Monika 11.09.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Hotel Bellagio Beach Resort & Spa zrobił na mnie mieszane wrażenie. Pokój był duży i ładnie urządzony, z przestronnym tarasem, choć drzwi do pokoju wymagają wymiany. Łazienka mała, ale funkcjonalna, ręczniki zużyte. Personel bardzo życzliwy i pomocny, jedzenie smaczne i urozmaicone. Lobby i recepcja prezentują się elegancko. Przy basenie codziennie atrakcje – muzyka, tańce, fajerwerki, a leżaki i parasole zawsze dostępne. Niestety rafa słaba, pomost zamknięty, a na terenie wciąż trwają remonty. Dla mnie pobyt był w porządku, ale drugi raz już tam nie wrócę.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Pobyt w lutym

    EDYTA SZCZECIN 26.02.2023 | Termin pobytu: luty 2023 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Pobyt ogólnie oceniamy pozytywnie. Mamy największe uwagi tylko do basenu. Zbyt chłodna woda w basenie podgrzewanym, brodzik dla dzieci bez włączonych atrakcji wodnych. Jeśli chodzi o jedzenie duży wybór, ale używane przyprawy to nie nasze smaki. Duży plus dla obsługi, wszyscy bardzo mili i pomocni.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Wakacje z dzieckiem

    Zuzanna, --- 07.11.2023 | Termin pobytu: październik 2023 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Hotel w trakcie remontu, cały czas słychać remont, przez 8 dni tylko 2 razy atrakcje wieczorami, długie kolejki do jedzenia, czysty basen, pokoje sprzątane codziennie.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    opinia pobytu

    Monika, Rybnik 15.09.2025 | Termin pobytu: wrzesień 2025 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Witam jest po tygodniowym urlopie w hotelu Bellagio chciałabym podzielić się moją opinią . W informacjach ,które zostały podane na stronie Rainbow - hotel miał zostać oddany po KAPITALNYM remoncie w 2022r. A na stronie Itaka - jest napisane , iż hotel został częściowo wyremontowany w 2021r. Myślę że mógł zostać odświeżony bądź dodane nowe dodatki . A napewno została wyremontowana cała recepcja . Sądzę że hotel nie zasługuje na 5 gwiazdek ,gdyż nie jest do końca wyremontowany a remonty dalej trwają , więc fajnie byłoby ,aby biuro podróży Rainbow nie wprowadzało ludzi w błąd . Plusy: -Pracownicy bardzo pozytywni uśmiechnięci oraz pomocni . -Jedzenie dobre, każdy mógł znaleść coś dla siebie . -Blisko nad morze -Morze dziennie czyszczone z glonów -Pokoje dziennie czyszczone oraz wymieniane ręczniki -dziennie chodził pracownik i pytał się czy wszystko ok, czy pokój jest czysty , czy jedzenie nam smakowało itp -dziennie animacje wieczorami od tańcy,po śpiewy ( oczywiście po angielsku) Minusy: -przekąski bardzo monotonne -drinki nie zbyt dobre , -plastikowe kubki ,które już były bardzo zniszczone uważam ,że nadawały się do wymiany -w basenie nie można było mieć żadnego napoju ani na brzegu by siedzieć w wodzie i pić napój -nasze piętro nie było jeszcze wyremontowane i nie były pokoje , tak fajne jak inne . Mieliśmy problem z tym ,iż firanki w oknach były bardzo brudne było to strasznie nieprzyjemne lecz po zgłoszeniu problemu w pokoju zawieszono nam nowe czyste -przy basenie z zjeżdżalniami zaczynano już sprzątać po 17 (leżaki, bądź zlewać już wężem podłogę ) -często podczas posiłków nie było sztućcy Ogólnie , hotel nie był zły , ale jeszcze dość trochę brakuje mu do 5 gwiazdek .

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Niby ok, ale...

    Paulina, --- 21.06.2022 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Hotel niekoniecznie zasługuje na 5 gwiazdek, pokoje przestronne, wyremontowane ale widać niedociągnięcia w wykończeniu, cześć hotelu nadal w remoncie. Baseny czyste, fajne zjeżdżalnie ale ilość parasoli zdecydowanie za mała. Jedzenie dobre, dość monotonne, super cukiernia. Plaża mała, trochę zaniedbana, ze względu na stan techniczny nieczynny pomost. Fantastyczna obsługa. Rewelacyjny rezydent Boshra, który w sytuacji dla nas trudnej spisał się w 200%.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Bellagio Hurghada

    Maciej, Sosnowiec 19.04.2023 | Termin pobytu: kwiecień 2023 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Hotel pozostawia wiele do życzenia, począwszy od niedobudowanego skrzydła, które straszy leżących na leżakach przy basenie, skończywszy na pokojach zarówno "wyremontowanych", jak i nie wyremontowanych. Wszystko sprawia wrażenie prowizorki, trzymającej sie na kleju montażowym, który wytaje zewsząd. Pokoje w szeregowcu, co prawda z ładnym widokiem, ale lata świetności mają dawno za sobą. Kuchnia monotonna i uboga, zwłaszcza dla dzieci. Jedynym plusem jest położenie hotelu i obsługa, która jest bardzo sympatyczna. Nie wart tej ceny!

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Wypoczynek we dwoje

    Katarzyna 09.05.2025 | Termin pobytu: marzec 2025 | Tagi: 36-45 lat, w parze

    Nasz pierwszy wyjazd do Egiptu i raczej ostatni. Jesteśmy zawiedzeni hotelem i miejscowością. Hotel na zdjęciach- ładny, przyjemny, atrakcyjny; w rzeczywistości- brzydki, mało atrakcyjny. Na "dzień dobry" powitała nas przed wejściem nieczynna, śmierdząca fontanna. W środku całkiem przyjemnie i czysto. Pokoje czyste, wystarczające, ale remontu, który jest przedstawiany w opisie, jakoś nie widać. Łazienka-tragedia. Prysznic duży, ale deszczownica zakamieniona, woda leciała z niej śmierdząca; słuchawka powieszona na wysokości bioder, więc jak dla dziecka; żeby dorosły wziął prysznic musiał albo trzymać słuchawkę jedną ręką albo myć się na kolanach. Codziennie wieczorem wydobywał się z łazienki smród kanalizacyjny. Z basenów jeden nadający się do pływania, inne albo zamknięte albo woda lodowata pomimo słońca. Plaża malutka- drobno-żwirkowa. Jedzenie w hotelu dobre, aczkolwiek mało atrakcyjne- po 2-óch dniach menu się powtarzało. Atrakcje wieczorne dla dzieci i dorosłych marne. Miejscowość poza hotelem niezbyt przyjazna, nic ciekawego, ale to chyba tak jak wszędzie w Afryce. Na plus oczywiście pogoda- wszechobecne słońce, drinki i piwo- bardzo dobre, rezydent na miejscu- ogromny plus, bo wszystko można się dowiedzieć, wypytać, zadzwonić w razie potrzeby oraz wycieczki- skorzystaliśmy z jednodniowej do Kairu i piramid- męcząca, ale naprawdę warta! Organizacja na 6. Inne też były chwalone przez gości. " Klątwa egipska" na szczęście nas nie dopadła, ale może to dlatego, że korzystaliśmy tylko z wody butelkowanej, która jest dostępna w hotelu bez ograniczeń. Również duży plus za to. Ogólnie naszym zdaniem Egipt jest przereklamowany.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    :)

    Klaudia 07.08.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Właśnie wróciliśmy z hotelu Bellagio i mogę wypowiedzieć się na temat w/w hotelu. Trafiliśmy na pokój z bezpośrednim dostępem do basenu-super (co prawda 40 cm, ale można było się poopalać i pokochać), ale pokój sam w sobie pozostawiał wiele do życzenia (to była akurat niewyremontowana jego część, ciągle pokoje są remontowane). Jedzenie strasznie monotonne, w zasadzie codziennie to samo-naprawdę nic specjalnego. Jeśli chodzi o wieczory - również to samo: karaoke, pokazy ogni, tańce i tak na przemian, ale w większości mamy wrażenie dla dzieciaków niż dorosłych. Przy głównym basenie leżaki zarezerwowane od samego rana - tutaj akurat duży plus dla ratowników, którzy byli naprawdę super i po prostu „znajdowali” wolne leżaki czyt. zabierali ręczniki pozostawione przez gości które cały dzień były zajęte. Obsługa restauracji, barów, basenów bardzo, bardzo miła. Nie pozwolą samemu sobie nalać soku czy zrobić kawy - robią to sami. Przy basenie gofry i pankejki ale bardzo krótko otwarte. Na terenie obiektu jest lokal Sweet Moment który działa całodobowo, ale tam zazwyczaj są słodkie wypieki lub kanapki z tego co zostało (np. kolacja). Jeśli chodzi o okolice to jest fajny sklep 3 piramidy, można kupić pamiątki i różne drobiazgi, apteka.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem