Kategoria lokalna: 4+
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt w hotelu był przedłużeniem o trzy doby rejsu po Nilu. Zatem w założeniu miał być to czas kilkudniowego odpoczynku i relaksu po wyczerpującym i bardzo intensywnym zwiedzaniu. Ostatecznie udało się nam odpocząć w dosyć komfortowych warunkach i gdyby nie przejścia z recepcją hotelu w zakresie odpowiedniego standardu pokoju, pobyt należałoby uznać za udany. Nadmienię, że Rainbow reklamuje ten hotel jako wyremontowany w roku 2021. Niestety przydzielone nam pokoje ewidentnie były przed remontem (w części hotelowej będącej właśnie w trakcie remontu, ze wszystkimi tego stanu rzeczy konsekwencjami - hałas, brud itd. itp.). "Walka" o zmianę przydzielonych pokoi i zakwaterowanie zgodnie ze standardem wynikającym z umowy trwała kilka godzin. Ostatecznie udało się tej sztuki dokonać, przy bardzo wydatnej pomocy Pani Klaudii - rezydentki, której bardzo dziękuję za pomoc, okazaną życzliwość i zaangażowanie w tzw. "załatwienie" tematu. Niestety inni rezydenci, w tym przydzielony do tego hotelu Pan Sedeek oraz Pani Izabela, z którą kontaktowałem się w pierwszej kolejności (pierwsza na liście kontaktowej rezydentów, przekazanej przez Rainbow), nie byli zainteresowani udzieleniem pomocy. Pani Izabela jednoznacznie odmówiła zajęcia się sprawą.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pojechaliśmy tak naprawdę nie czytając opinii tylko kierując się wyborem naszej rodziny. Z doświadczenia wiemy że poniżej 5* nie ma co schodzić więc nawet nie przypuszczaliśmy, że może tak być jak było. Niestety Rainbow reklamuje hotel jako 5* ale to duże nieporozumienie. Standard hotelu to wg mnie maksymalnie 3*. Oczywiście lobby i wejście główne bardzo zachęca, wszystko w marmurze, eleganckie, ale na tym się kończy. Nasz pokój (SUPERIOR z widokiem na morze - dodatkowo płatny ze względu na niby większy metraż) okazał się taki sam albo nawet mniejszy od "normalnych", nie mówiąc o jego "standardzie". Jednym słowem MASAKRA - NIE BRAĆ!!!. Uważam, że jest to świadome wprowadzanie klientów w błąd. Takie informacje powinny być od razu, że pokój jest przed remontem i albo się na to ktoś zgadza albo nie. TO NIE JEST POKÓJ NA 5 GWIAZDEK!!!. Po pierwsze pokój jest oddalony od budynku głównego (w innej części, bardziej bliżej morza) w niezbyt przyjemnej okolicy. Obok ruiny chyba jakiegoś innego hotelu, porozrzucane materiały budowalne, ogólnie wszędzie syf i brud. Po drugie wykończenie pokoju woła o gruntowny remont. Drzwi wejściowe ledwo trzymające się na zawiasach, obdrapane, popękane płytki na podłodze, obskurne silikony, zniszczona tapeta i szpara gdzie było tyle brudu że aż strach było spać czy jakieś robaki nie wyjdą. Telefon w pokoju nie działa i co akurat na nasze szczęście popsuta klimatyzacja, ale w ten sposób że się nie wyłączała jak się wychodziło. Zatem w pokoju panował przyjemny chłód jak się do niego wracało. Pan sprzątający pomimo otrzymywania napiwków mało zaangażowany w pracę. Do tego stopnia, że zapomniał zostawiać papier toaletowy w łazience, nie mówiąc już o jakimś sensownym sprzątaniu (niezamieciony piasek na podłodze, nieumyta umywalka i prysznic). Stan całego tego obiektu to jakiś żart - odpadające tynki, popękane ściany. W budynku hotelowym w części nad restauracją tylko JEDNA!!! winda. Pokoje tam (nie wiem czy wszystkie bo nie byłam) już po remoncie, przyjemniejsze dla oczu tzn. takie jak na prezentowanych przez biuro zdjęciach. Plaża mała, zaśmiecona, piasek gruby a morze do 300 m w głąb płytkie a po południu to jedna wielka zupa. Tak gorące ,że parzy w stopy. Pomostu brak - poniszczony ale można korzystać z innego, trzeba tylko przejść obok na obcy teren. Na plaży i na basenie pojawiają się osoby zachęcające do skorzystania z lokalnych atrakcji ale nie robią tego w sposób nachalny mówisz nie i odchodzą. Wśród gości bardzo dużo Rosjan. Jedzenie monotonne i raczej przeciętne - ciężko było znaleźć coś dobrego. Rano wpadały omlety - i to robione na szybko czasem ze skorupką, gofry i naleśniki, czasami owsianka. Mięso w formie parówek niesmaczne, na obiad frytki, pizza, ryż z mięsem i raz pyszne krewetki. Stoły niestety nie sprzątane należycie, uklejone, sztućce podawane przez obsługę, przez co trzeba się wiecznie prosić tak jak i o chusteczki. Soki pomarańczowe "świeżo wyciskane" to po prostu nalany koncentrat z butelki. Kelnerzy starają się być zabawni i uprzejmi ale po kilku dniach jest to już męczące a czasami zbyt natarczywe. Otwarte bary na plaży i basenie, wody butelkowanej pod dostatkiem wszędzie w hotelu. Restauracje Ala 'carte to śmiech na sali, praktycznie to samo co w restauracjach hotelowych tylko ładnie opakowane i z obsługą kelnerską. Chill bar umiejscowiony nad Pool barem niby od 18 roku życia a i tak wchodziły tam dzieci no i można się tam było napić drinka ze szklanki ale z nią zejść już na dół NIE- no chyba że byłeś innej narodowości (bo wybrani mogli). Szkoda gadać. Co wieczór różne atrakcje niektóre bardzo fajne np. fire show, flyboard, inne trochę mniej. Dla dzieci dostępne animatorki i wieczorne mini disco. Było minęło i tak należy traktować ten wyjazd. Niestety obskurny pokój hotelowy spowodował bardzo negatywny odbiór wycieczki. NIE przyjechałabym do niego po raz kolejny.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jak napisałem w tytule, najsłabszy hotel jaki kiedykolwiek odwiedziłem. Pierwszy raz byłem zmuszony do zmiany pokoju 2 razy czyli w sumie byłem z rodziną w trzech różnych. Pierwszy Superior z widokiem na morze :-))))) wogóle nie powinien być w ofercie „pięcio” :-) gwiazdkowego hotelu. Tam się nic nie zgadzało. Klapa nie pasowała do toalety, woda przy spłukiwaniu mimo zamknięcia wylatywała na podłogę, kran w umywalce przy włączaniu wody zostawał w ręku, prysznic- deszczownica ledwo wisiał, córka bała się, że spadnie jej na głowę… jeszcze wiele innych rzeczy na które szkoda czasu. Kolejny był może trochę lepszy bo już w głównym budynku ale… dostaliśmy szczytowy pokój na ostatnim pietrze i nocki były najciekawsze. Generalnie połowa tego hotelu to hotel widmo, puste pokoje bez zamków w drzwiach. No i to się dało we znaki. W momencie kiedy zaczynało wiać a wieje tam prawie codziennie od 2 w nocy do ok 5 to drzwi w pokojach widmo waliły w futryny. Po zgłoszeniu problemu do recepcji(musiałem nagrać filmiki bo chyba boją się wchodzić na piętra żeby syfu pobudowlanego nie widzieć) to nastąpiła profesjonalna naprawa. Włożyli kartki papieru pomiędzy drzwi a futryny. Pomogło ;-) na godzinę. Żeby tego było mało to nad sobą mieliśmy tylko dach i niestety zapomnieli przymocować blachę dachową do konstrukcji. Dźwięk w nocy był taki jakby ktoś po dachu rzucał kulą stalową. Tutaj już nie obyło się bez interwencji rezydenta który bardzo szybko dotarł do hotelu i od razu „dorwał” managera. Oczywiście zmienili nam kolejny raz pokój… nie napisałem wcześniej że w każdym kolejnym pokoju było jedno łożko podwójne i jedno pojedyncze a byliśmy w cztery osoby więc trzeba było sie prosić i czekać na dostawke. Jakość dostawek pozostawię bez komentarza. No i jesteśmy w trzecim pokoju gdzie na pierwszy rzut oka jest w miarę ok, ale popękane lustro w łazience, odpadające ze ścian gniazdka elektryczne, prysznic gdzie więcej wody leciało ze ściany (uszkodzona rura zasilająca) niż z samego prysznica i kilka innych. Powrócił też problem uderzających drzwi. Zjechałem do recepcji. Tym razem manager Omar wjechał ze mną na 3 i 4 piętro. Jak dotarł widać było przerażenie w jego oczach. Poprostu bał się dźwięku tych skrzypiących i uderzających drzwi. Ewidentnie kadra zarządzająca hotelem nie ma zielonego pojęcia o tym co się dzieje na piętrach. Dotrwaliśmy już w tym pokoju do końca, poprostu nie mieliśmy już sił na kolejną zmianę bo raczej nic lepszego nie można tam oczekiwać. Jeśli chodzi o wyżywienie, baseny, bary, restauracje to tutaj nie ma się do czego przyczepić. Są też osoby którym chce się pracować i którym zależy na zadowoleniu klienta. Ogromny plus dla chłopaków obsługujących bary Mohemmed i Husajn robią robotę. Niezmordowany kucharz od pizzy też zasługuje na słowa uznania. Podsumowując. Hotel w remoncie co jest uciążliwe. W połowie hotel widmo. Wyżywienie, baseny bary, restauracje ok. Nie załącze zdjęć bo wszystko co nagrywałem to filmiki. Oczywiście będziemy składać reklamację. Zresztą nie tylko my… inni też mieli takie przygody.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel na pewno nie zasługuje na 5 gwiazdek, bardziej na 3. Pierwsze wrażenie po przyjeździe do hotelu jest bardzo dobre. Lobby, bar i dwie restauracje rzeczywiście zostały wyremontowane w 2022 roku, natomiast to by było na tyle pod względem remontów. Pokoje są przestronne, ale czystość pozostawia wiele do życzenia. Nasz pokój otrzymaliśmy z brudną podłogą i pościelą na której znajdowały się włosy. Szyby wygladają na nieczyszczone od czasu powstania hotelu. Praktycznie u wszystkich uczestników wycieczki w pokojach były jakieś problemy. W naszym przypadku był to nieszczelny element baterii prysznicowej, przez co woda lała się z sufitu na którym był grzyb. Po zgłoszeniu wady, naprawiono tylko kapiącą wodę. Natomiast klimatyzacja działała bardzo sprawnie. Generalnie w restauracjach był duży tłok, a zarazem spory brud. Niektóre serwowane posiłki były w miarę smaczne. Baseny hotelowe były oblegane w całości przez muzułmanów (w sumie to ok. 80% gości całego hotelu) w wyniku czego z nich nie korzystaliśmy. Leżaki na plaży były łatwo dostępne przez cały czas. Głęboka woda w morzu jest bardzo daleko od plaży. Z rafy koralowej przy hotelu już nic nie pozostało. Pod tym względem warto wybrać się na wycieczki z nurkowaniem/snurkowaniem.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Niestety dopiero kilka dni przed wylotem (po zapłaceniu) otrzymałem informację że wylot jest nie rano, (czego się spodziewałem z opisu) -a w nocy (22:45)! W pierwszej dobie wypoczynku nie przewidziano, żadnego posiłku... Cała noc w podróży -standard tanich linii lotniczych. W hotelu byliśmy dopiero na śniadanie 2. dnia "wypoczynku". Poniedziałek to odsypianie nocy, spedzinej w podróży i poznanie hotelu, wtorek i środa spoko. W czwartek opuszczenie pokoju po śniadaniu ... 5dniowy wypoczynek w Egipcie okazał się 3dniową możliwością korzystania z atrakcji. -Zawiodłem się. Poza tym, większość usług i atrakcji hotelowych była zgodnie z opisem, miły polskojęzyczny pilot wycieczki na wyspę. Wyjazd do miasta - zwiedzenie kościoła, meczetu, targu rybnego, przystani były ciekawe. Średnio podobał mi się pokaz olejów zapachowych. A czas na zakupy -czyli wpuszczenie do jednego sklepu z "zakazem" przechodzenia do innych uważa za śmieszny... Dobre jedzenie, dużo leżaków. Wycieczka na Snurkowanie spoko -zawsze tą atrakcje polecam. W basenie była zimna woda (cieplejsza była w morzu). Oczywiście hotel ma 5słoneczek (a nie gwiazdek). Widok z okna przeciętny. Niestety w "5 dyniowym all-inclusive 5*" pobycie w Egipcie, bez posiłku w pierwszej dobie i tylko 3 noclegi -pozostawia spore niezadowolenie...
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel ma piękne i luksusowo wyglądające lobby, przyjemne spa i chyba na tym kończą się pozytywne wrażenia. Nasz pokój był po prostu brudny... widać, że obsługa sprząta go na mokro i mnóstwo brudu i cudzych włosów było przyklejonych do posadzki już od pierwszego momentu po zameldowaniu. Prysznic miał zatkany zlew cudzymi włosami i przez cały tygodniowy pobyt nikt tego nie sprzątnął, nawet po zostawieniu napiwku. Po zameldowaniu nie było też w pokoju żadnego ręcznika i ogółem musieliśmy się dopominać o ręczniki co drugi dzień! Raz były, raz, nie, raz sprzątacz zostawił tylko jeden brudny. To co już w pierwszym momencie nas zaniepokoiło, to fakt, że pan z recepcji zbierał paszporty aby zrobić z nich kserokopię. W jakim celu? Dokumenty musieliśmy więc zostawić mu bez naszego nadzoru przez kilka godzin, zanim nasz pokój był wolny do zakwaterowania. Jedzenie było średnie, tłuste, słodkie, czasem mdłe, aczkolwiek było go dużo. Smaczne ciasta i lody. Stołowanie się niestety na grubych plastikowych talerzach. Alkohole miejscowe egipskie w plastikowych butlach, niestety, ale mój mąż po nich dwukrotnie się zatruł i nie był w stanie normalnie funkcjonować przez cały dzień, a wcale nie pił dużo. Tym samym 2 dni urlopu zmarnowane, mimo przyjęcia miejscowych tabletek na zatrucie. W hotelu mnóstwo naganiaczy, nie dało się spokojnie poleżeć na plaży, bo to zapraszają na masaż, na zdjęcia o zachodzie słońca, wycieczki, tatuaże z henny, siatkówkę i mnóstwo innych aktywności, zazwyczaj oczywiście płatnych. Bez jednodolarówek w tym kraju również ani rusz. Wszędzie trzeba dawać napiwki, nawet po wycieczkach fakultatywnych płatnych była puszczana koperta z napiwkami dla kierowców. Plaża hotelowa ok, płytka, bez rafy, polecamy zabrać buty do wody. Jak na listopad to dało się dłużej posiedzieć tylko w jednym basenie, który miał podgrzewaną wodę. W pozostałych niestety było dosyć chłodno, gdyż o tej porze roku upału nie było i po wyjściu z wody zwyczajnie było czuć chłód. Ogólnie to niestety jeśli chodzi o wypoczynek all inclusive, to polecamy inne kierunki jak np. Turcja. Za cenę ponad 4k. zł za osobę, zdecydowanie przepłaciliśmy za ten wypoczynek w Egipcie. Już lepiej tam jechać na objazdówkę i pooglądać zabytki, a na All lecieć do innego kraju, gdyż warunki w tym hotelu są zdecydowanie na max 3 gwiazdki. Jakość wykończenia pokoju, płytki niczym przyklejone plasteliną, wszystko budowane na szybko, brud w pokojach dają fatalne wrażanie. Na plus bardzo wygodne materace na łóżkach. Widok z okna na baseny lub sąsiednie budowy, dziadostwo i rozkopy. Ale jak odwiedzający już pewnie wiedzą, w Egipcie WSZYSTKO jest w budowie. Poza hotelem tylko budowy, hotele, śmieci i pustynia. Ogółem wakacje dla niewymagających.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zdecydowanie niefajne wrażenia z pobytu w Hurghada Bellagio Beach Resort & Spa, który wg rainbow miał być elegancki. Pokój oddalony od lobby i restauracji o ponad 300m. Łazienka dramat - smród, brud, zapychający się odpływ wody w prysznicu po 30 sekundach. Kable przy umywalce narażone bezpośrednio na wodę! Grzyb, czarne włosy, wykruszone i brudne fugi, obdrapane drzwi. Drzwi na balkon trzeba było otwierać i zamykać w dwie osoby. Leżak na balkonie połamany. Całą noc trudno zasnąć, bo na zewnątrz bardzo głośno pracuje jakiś agregat lub pompa. Na czas pobytu poinformowano nas, że można skorzystać jeden raz z kolacji w wybranej z pięciu znajdujących się na terenie hotelu restauracji, wystarczy zgłosić taki fakt do 15. Jak chcieliśmy zgłosić o 14, to powiedziano nam, że można zgłosić do 15, ale dnia poprzedniego. Więc jak zgłaszaliśmy następnego dnia o 13, to poinformowano nas, że możemy zarezerwować nie w wybranej restauracji, a w restauracji ETNO, ale nawet to się nie udało, gdyż już o 13 nie było miejsc na kolację następnego dnia. I kilka innych smaczków, które zostawimy dla siebie. Jak za pobyt tygodniowy za 2900pln od osoby, to delikatnie mówiąc WSTYD
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel niby 5 gwiazdek ale pokoje mówią same za siebie na załączonych zdjęciach, jedzenie okropne, nie ma co jeść, obsługa była 3 razy proszona o naprawę klimatyzacji ostatecznie nikt się nie zjawił, zamówienie kolacji ala kartę graniczyło z cudem gdyż kolacje odbywają się w zależności od tego jaki humor ma Pani zapisująca rezerwację, plaża zaniedbana ze żwirem zamiast piasku, obok zawalony pomost z deskami pływającymi w wodzie… plaża bardzo brudna. Baseny zamknięte o godzinie 17 gdy z nieba leje się żar… Atrakcje tzn zjeżdżalnie oraz animacje naprawdę na plus niestety jako jedyne.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zakupiłam wycieczkę all inclusive w hotelu 5* u Pani Magdaleny w CH Wroclavia. Z dniem 27.06 dotarliśmy do hotelu Bellagio w Hurghada, Egipt i ku naszemu rozczarowaniu, nie można nadać temu hotelowi miana 5*. Szczerze mówiąc, brzydziliśmy się korzystania z łazienek w pokojach. Wanna brudna, kran odchodzi od ściany i się rusza, kafelki obdarte, sylikon przy wannie błaga o wymianę, klimatyzacja ledwo chodzi. W 2 dniu użytkowania klimatyzacja w obu pokojach zaczęła cieknąć na podłogę. Jest to skandal, żeby biuro o tak dobrej renomie przedstawiało hotele jak ten jako 5*, a tym bardziej proponowało je klientom. Jesteśmy niezmiernie rozczarowani. W chwili obecnej, żałujemy wydanych pieniędzy w biurze. Już nie wspomnę, że po dotarciu do hotelu wysłałam maila do biura o interwencję (zmianę pokoju lub częściowy zwrot kosztów) i zero odpowiedzi aż do dzisiaj.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
„Hotel” w opłakanym stanie zdecydowanie nie warto lokalnie ma 4* a rainbow okłamuje że 5. Zdecydowanie warto poszukać czegoś innego