Kategoria lokalna: 4+
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
pierwszy raz z rainbow i wyjazd oceniam jako doskonały prawie.., małe minusy to przewoźnik enter air (w drodze powrotnej słowacki samolot w barwach tej linii)hotel bardzo dobry, obsługa bez zastrzeżeń i bardzo pomocna i miła, plaża rewelacja, płytkie długie zejście piaszczyste i bezpieczne.pokoje o różnym standardzie i nie mogę mieć do nich zarzutów. bardzo sprawnie działający zasięg Wi-Fi. czytelne zasady przedłużania doby hotelowej bez domysłów i kombinowania. opieka rezydenta od przylotu do odlotu. brakuje tylko info że przy wylocie obsługa lotniska w Hurghada żąda vouchera którego biuro nie daje, jakiś błąd w komunikacji albo nie wiem co . okazanie umowy na wycieczkę załatwia dopiero sprawę....ale przecież nie mam obowiązku zabierać ze sobą umowy...co kiedy jej nie będzie? sprawa do dopracowania. drugi mały minus to przewoźnik enter air, lot z Polski ok , ale.powrot to porażka. samolot wynajęty od Słowaków z oznaczeniem Enter stary z beznadziejną klimatyzacja, trzeszczący i posiadający mało.miejsca dla pasażerów. tu przychodzi mi skojarzenie z linią small.... która była chwilę na.polskim rynku. Na sam koniec parking w pakiecie za który opłata nie jest mała przy powrocie gehenna z dowozem na parking z lotniska bo operator parkingu nie wyrabia się pomimo zapisów w umowie i odmawia dowozu wszystkich na parking zabierając jedynie kierowców pojazdów. chyba nie tak powinno to wyglądać. ogółem wycieczka zaliczona i zrealizowana i gdyby nie te małe niedogodności dałbym maksimum ocenę. bo te małe minusy psują odbiór jako całość .
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel sprawia dobre wrażenie- lobby, marmury, złoto w stylu wschodnim😉im dalej, tym gorzej niestety. Nasze pokoje znajdowały się w budynku przy plaży i zdecydowanie odbiegały od oczekiwań. Stare wyposażenie, brzydka łazienka, kable wystające ze ściany. Sprzątane, ale bardzo zaniedbane. Nie ma zimnej wody. Przydzielono nam pokoje, gdy tuż za ścianą trwał remont generalny- burzenie ścian, gruz, kurz. Po naszej interwencji zmieniono pokoje, ale uważam, że takich w ogóle nie powinno się wynajmować. Jedzenie smaczne, bardzo duży wybór dań, również zdrowych. Obsługa super uprzejma, choć nie wiem czy z natury, czy dla napiwków. Plaża nieduża, wejście do morza długą płycizną. Molo zniszczone. Odpływ codziennie. Niedaleko rafa z rybami i okazami koralowców. Woda czysta, przejrzysta i piękna. Nie korzystaliśmy z basenów, jest ich niedużo i są zatłoczone. Codziennie animacje i imprezy. Byliśmy w Gizie. Podróż trudna, ale warto! Wszystko zorganizowane świetnie. Loty o czasie, transfery ok. Lotnisko blisko. Apteka przy hotelu. Nurkowanie na rafie również polecamy. Dobrze zorganizowany wyjazd.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel dbający o swoich gości. Codziennie inna scenografua wokół basenu. Bardzo czysto. Wszyscy codziennie intensywnie sprzątają cały obiekt i pokoje. Trwają w części hotelu remonty w niczym nie przeszkadzające wypoczywającym. Codzienne animacja na wysokim poziomie. Posiłki bardzo pyszne w przeróżnym menu. Każdy znajdzie coś dla siebie. Polecam ten hotel.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Rewelacja Będziemy wracali z żoną przepyszne Kuchnie wszystkich krajów Rewelacyjnie animatorzy Polecamy
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt w Bellagio uważam za udany, obsługa bardzo przyjazna. Jedzenie hmm to zależy od człowieka😅 byliśmy w 3 osoby i każda ma odmienne zdanie. Ja każdego dnia jadłam coś innego i się nie zawiodłam. Pokoje sprzątane na 4, ale jak na Egipt więcej nie oczekiwałam
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Sam pobyt wart wydanych pieniędzy. Na starcie mocno zraziło niemal 5h oczekiwanie na check-in. ( pokoje od godziny 14, przyjazd do hotelu po 9 rano, zero informacji o oczekiwaniu przed dotarciem). Pokoje względnie czyste, ale nie tak jak powinno. Dokładne sprzątanie pokoju dopiero w ostatni dzień pobytu, co nie miało wiele sensu. Jedzenie różnorodne, smaczne, całkiem ciekawe. Sam hotel ma sporo niedoskonałości, ale całościowo prezentuje się dobrze. Animatorzy dosyć natrętni, większość atrakcji, zabaw, a nawet piosenek była skierowana do arabskich turystów, odczuwalna mocna monotonia. Pobyt udany, aczkolwiek nie idealny ze strony samego hotelu.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel w porządku oddalony od lotniska i centrum Hurghady 17 km. Wycieczki najlepiej wybrać z Red Sea Trip i El Polaco.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Egipt jest świetnym miejscem na naukę nurkowania. W Hurgadzie jest centrum z polskimi instruktorami! Prawdziwy Egipt jest poza hotelami i tam jest pięknie. W hotelu byliśmy pierwszy i ostatni dzień resztę w apartamencie w Hurgada. Egipski hotel dla masowego niewiele oczekującego klienta. Pełno nawalonych ruskich i naszych.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wakacje uwazamy za bardzo udane,piękna plaża z lazurową wodą.Pokoje przestronne,czyste.Super obsługa w całym hotelu,wieczorem dobre animacje,w ciagu dnia też dużo zajęć Jedyny minus to jedzenie,mało urozmaicone .Niestety hotel w remoncie,co niektorym przeszkadzalo.Jestesmy zadowoleni,super czas👍
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wakacje rozpoczęliśmy na początku kwietnia. Lot i transport do hotelu oraz meldunek w hotelu bardzo sprawne. Hotel posiada kilka basenów działających od 8 do 17. Baseny czyste i zadbane. Prywatna plaża, również z ratownikiem. Mieszkaliśmy w części bungalowej, niestety ale pokój pozostawiał mnóstwo do życzenia. Popękane ściany, problem z wodą w łazience, jak również gołębie, które zamieszkały na dachu pokoju. Schody brudne w odchodachctuch ptaków. Łóżko wygodne, klimatyzacja działała, lodówka nie sprawna, śmierdząca. Jedzenie najgorsze na all inclusive od kilku lat jak jeździmy. Nie świeże warzywa, monotonne, mięso to samo na kolację i obiad, co powodowało nieprzyjemny zapach. Rewelacyjna obsługa, uprzejmi kelnerzy. Fatalny kontakt z rezydentką, pisaliśmy w sprawie zmiany pokoju oraz z prośbą o pomoc w celu zarezerwowania kolacji, którą mieliśmy w umowie, a hotel twierdził, że nie ma miejsc. Rezydentka nie odpowiadała na nasze wiadomości. Powrót na lotnisko popsuty autokarem zajął dwie godziny. W kwietniu było mało ludzi, odpoczywaliśmy, głównie byliśmy na basenie i plaży, to plusy. Ogromny minus za jedzenie oraz bardzo kiepski pokój.