Opinie o Bellagio Beach Resort & Spa

Kategoria lokalna: 4+

5.1/6
(263 opinie)
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.0
Pokój
4.8
Położenie i okolica
4.8
Rezydent
5.4
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.1
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Bellagio-Hurghada, Egipt

    Milena, -- 07.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024 | Tagi: do 25 lat, ze znajomymi

    Zakupiłam wycieczkę all inclusive w hotelu 5* u Pani Magdaleny w CH Wroclavia. Z dniem 27.06 dotarliśmy do hotelu Bellagio w Hurghada, Egipt i ku naszemu rozczarowaniu, nie można nadać temu hotelowi miana 5*. Szczerze mówiąc, brzydziliśmy się korzystania z łazienek w pokojach. Wanna brudna, kran odchodzi od ściany i się rusza, kafelki obdarte, sylikon przy wannie błaga o wymianę, klimatyzacja ledwo chodzi. W 2 dniu użytkowania klimatyzacja w obu pokojach zaczęła cieknąć na podłogę. Jest to skandal, żeby biuro o tak dobrej renomie przedstawiało hotele jak ten jako 5*, a tym bardziej proponowało je klientom. Jesteśmy niezmiernie rozczarowani. W chwili obecnej, żałujemy wydanych pieniędzy w biurze. Już nie wspomnę, że po dotarciu do hotelu wysłałam maila do biura o interwencję (zmianę pokoju lub częściowy zwrot kosztów) i zero odpowiedzi aż do dzisiaj.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Wypoczynek w remoncie

    Krzysztof, Łódź 02.11.2025 | Termin pobytu: październik 2025 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Po check in gdy udaliśmy się do pokoi, które nie były przygotowane na odbiór. W jednym z naszych dwóch pokoi w łazience znajdowała się jedna szklanka zamiast dwóch. W obu pokojach brakowało ręczników, pantofli, a w jednym z tych pokoi także drzwi do szafy. Oba pokoje wymagały gruntownego remontu odchodząca tapeta ze ściany w łazience, urwanych uchwyt na papier toaletowy, Dodatkowo w obu pokojach w szczególności w jednym z nich była brudna podłoga oraz szyba przy toalecie, firanki w pokojach były brudne i pozaciągane. Dodatkowo mimo 3 krotnego dzwonienia do lobby z prośba o ręczniki, kontaktowania się z rezydentką i dwoma osobistymi wizytami w lobby dopiero za 2 razem udało mi się uzyskać ręczniki do pokoju. Ponadto korytarze w hotelu były brudne od tynków a w samym pokoju słychać była cały czas dźwięk szlifierki a wieczorem dźwięk szlifierki i koncert przed oknem którego głośniki w linii prostej były ok 8 metrów od okna, dodatkowo nie mieliśmy balkonów tylko biegające dzieci po naszym "tarasie"(mieliśmy pokój na parterze). żeby tego było mało następnego dnia od rana w naszym pokoju śmierdziało jak w toitoi-u, istny horror. Na szczęcie naszej rezydentce udało się załatwić "lepszy" pokój który był dalej od sceny ale nadal było słychać wszechobecny remont. Dodatkowo nasza prywatność mocno ucierpiała na tym bo menadżer hotelu mógł tylko nam zaproponować 1 familijny pokój dla czterech osób a chcieliśmy 2 tak jak mieliśmy w umowie. Bardzo odradzam ten hotel

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Porażka

    Dariusz, Koszęcin 13.12.2023 | Termin pobytu: czerwiec 2023 | Tagi: do 25 lat, w parze

    „Hotel” w opłakanym stanie zdecydowanie nie warto lokalnie ma 4* a rainbow okłamuje że 5. Zdecydowanie warto poszukać czegoś innego

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem