Kategoria lokalna 5
4.5/6
Warto zaznaczyć, że pobyt miał miejsce w sylwestra 2020 więc w dobie pandemii. Sylwester w Egipcie jest specyficzny, ale zabawa była przednia. Przy hotelu jest kilka sklepów -miedzy innymi nowo otwarte duty free ( to dla tych co AI nie wystarcza ). Basenu fajnie rozłożone, tak aby nie było tłoku. Czysto wszędzie. Siłownia podstawowa. Internet w lobby oraz w pokoju. Jakoś ok, ale coś Whatsapp nie działał poprawnie (ogólnie, nie przez neta). Nie było problemów z ciepłą wodą, mini bar tj. dwie wody duże oraz dwa napoje typu cola czy Sprite uzupełniane codziennie. Wszystkie pokoje z widokiem na morze (boczny). Do hotelu jedzie się dosyć daleko, od lotniska około godzinę.
Katarzyna, Opole - 26.01.2021
3/3 uznało opinię za pomocną
4.5/6
Spędziliśmy z żoną dwutygodniowy urlop w hotelu GSH. Wróciliśmy raczej zadowoleni, ale nie obyło się bez kilku małych zgrzytów. Hotel nowy, ładny, nie brakowało miejsc przy morzu, czy przy basenach (naliczyłem osiem + całkiem niezły aquapark). Od rana na terenie hotelu animatorzy starali się zapewniać dużo dobrej zabawy. Dzień kończył się występami w amfiteatrze. A teraz kilka minusów: mała stołówka - niestety często brak wolnych stolików, praktycznie wszystkie napoje podawane w malutkich papierowych kubkach (nawet kawa, czy herbata w czasie posiłków), żeby napić się piwa czy drinka w szkle, trzeba udać się do lobby i oto poprosić . Gośćmi hotelu są przede wszystkim Arabowie i mieszkańcy byłego ZSRR (Rosjanie, Ukraińcy, Białorusini, Mołdawianie), Szczególnie ci pierwsi są dosyć uciążliwi (krzyki, trzaskanie drzwiami do 3 rano itp). Jeszcze jedna uwaga hotel położony jest na prawdziwym odludziu, praktycznie nie ma nic. Do każdej wycieczki trzeba doliczyć minimum 30 dodatkowych minut na dojazd. Ogólnie hotel dobry, ale kilka rzeczy trzeba poprawić.
Wrobel, Tychy - 05.07.2021
7/7 uznało opinię za pomocną
4.5/6
Cudowne wakacje z pięknymi widokami i możliwością obejrzenia rafy koralowaj na plaży przy hotelu w obecności ratowników. Jedzenie przeciętne ale reszta wspaniałą! Rezydenci rainbow bardzo pomocni i w stałym kontakcie. Bardzo ciekawe wycieczki fakultatywne. Polecamy bardzo!
Monika Magdalena - 12.08.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024
1/1 uznało opinię za pomocną
4.5/6
Przylot na lotnisko w Hurgadzie, umiejętne pokierowanie opiekuna egipskiego w języku polskim, przejazd osobówka do hotelu. Hotel z zewnątrz bardzo ładny jednak od godziny 9.30 kiedy to założono nam opaski , nikt się nami nie interesował. O godz. 14.10 upomniałem się o pokój który po wertowaniu moich dokumentów otrzymałem. Pokój standard, przeciętny , bez balkonu. Do pięćiu gwiazdek bardzo dużo brakowało. Obsługa w dniu następnym załatwiła nowy ,sprawny czajnik, sprzątanie takie sobie, nie wiem czy przez okres naszego pobytu był choć raz zamieciony🤔 choć ręczniki były wymieniane, dwa razy dołożono szampon i żel, co dzień IE dokładano dwie butelki 1.5 l wody i dwie małe cole. Wyżywienie przeciętne, mało warzyw, sałatek, głodni nie chodziliśmy. Kawę czy herbatę przynosili kelnerzy. Plaża czysta, po wejściu natychmiast przychodził bój który prowadził do wybranego leżaka. Bufet na plaży czynny od 10.00, napoje itp. Dodatkowe jedzonko było w barze oddalonym o jakieś 200 lecz nie skorzystaliśmy z tego. Pani rezydent załatwiła wejściówki na dwie dodatkowe kolację, ale mówiąc szczerze normalne kolację były o niebo lepsze niż La cartie. Miła niespodzianka od hotelu w dniu moich urodzin po powrocie z wycieczki pięknie ubrane łóżko oraz czekający tort. Ogólnie hotel pomijając nasz pokój był czysty, baseny , plaża czyste, ale pięć gwiazdek to przesada.
Jarosław, Dalki - 17.10.2023 | Termin pobytu: wrzesień 2023
0/0 uznało opinię za pomocną