Opinie o Gravity Sahl Hasheesh (ex Ocean Breeze)

5.2/6 (373 opinie)

Kategoria lokalna 5

5.2/6
373 opinie
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.4
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
4.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.0/6

    Rodzinne wakacje

    Witam, Ogólna moja ocena hotelu wynosi 4. Hotel duży wiele basenów, Aquapark. Do plusów trzeba zaliczyć czystość w całym kompleksie, czyste pokoje, miłą obsługę. Niestety są minusy: - bardzo przeciętne jedzenie, - zbyt mała ilość w obiegu ręczników basenowych, często brakowało by dostać lub wymienić na nowy, - głośna, bucząca klimatyzacja w pokoju, ciężko było przy niej zasnąć. Pozdrawiam

    Mariusz, Łódź - 26.07.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Mocny średniak

    Hotel fajnie położony, przy fajne plaży, lokalna rafa hotelowa - można fajnie nurkować. Hotel duży, rozległy, bardzo głośny raczej nastawiony na turystów lokalnych. Jedzenie smaczne ale monotematyczne. Pokoje spore, przestronne, klimatyzacja w pokojach strasznie głośna, trudno się spało. Brak ciepłej wody. Hotel sprzątany codziennie, ale obsługa nie chciała wymieniać ręczników. Miejscowi bardzo opryskliwi i nie mili, raz żona zwróciła uwagę, aby Pan odszedł z papierosem troszkę dalej bo palili całą gromadką przy naszym leżaku, to trochę się przestraszyliśmy reakcji. Bardzo fajne baseny, ale niestety bardzo brudne i to nie z przyczyn obsługi hotelu tylko z miejscowych, którzy potrafili umyć dziecko w basenie po "2". Fatalna jakość napoi i napoi alkoholowych. Wszystkie mocne alkohole podawane w plastikach i z plastikowych butelek, chyba najtańszy sort. Ogólna ocena Hotelu to mocny średniak 7 na 10.

    Bartłomiej, Piekary Śląskie - 29.08.2022

    9/11 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Rozczarowanie

    Pokój ok chociaż powinien chyba być z balkonem . Lodówkę można czasami rozmrozić , jedzenie monotonna ale dało się przeżyć … rezydent udzielający błędnych informacji , pilot wycieczki do Hurgada zupełnie nie posiadał informacji na temat zabytków , wozil jedynie w miejsca które mogły przynieść mu korzyść …. Na terenie hotelu natrętne domaganie się napiwków za wszystko .., restauracje al cart to kpina bo podawane te same jedzenie co na stołówkach .., monotonny wieczory organizowane przez hotel , brak dyskotek a niby miały być …promenada tylko z nazwy … ogólnie ogromne rozczarowanie

    Katarzyna, Białystok - 22.09.2024  | Termin pobytu: wrzesień 2024

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Duży potencjał zmarnowany drobnostkami psującymi pobyt

    Hotel z dużym potencjałem ale pełno w nim małych niedociągnięć, które psują ogólne wrażenie. Mimo wszystko hotel oceniam na +. Sporo uwag odnośnie organizacji ze strony Rainbow... Chciałbym zobaczyć jak organizatorzy jedzą chociażby w miejscu, gdzie zabrano nas podczas wycieczki za 100$ (gdzie cena rynkowa w wszystkich "biurach wycieczek" to koło 60$.) Nie mam nic przeciwko płacić więcej, ale nie to co się działo na niektórych wycieczkach to był żart patrząc przez pryzmat ceny za nie.

    AL - 17.01.2020

    7/11 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem