Opinie o Imperial Shams Abu Soma

Kategoria lokalna: 5

4.8/6
(59 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.4
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.5
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
4.3

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Hotel średniej jakości

    Joanna 27.04.2025 | Termin pobytu: kwiecień 2025

    Hotel położony przy pięknej plaży, personel przyjazny i pomocny. Czysty. Jedzenie średnie, owoców zupełnie brak , jednak nikt głodny nie chodzi. Dużo wybór ciast . Obecnie trwa remont w części hotelu, pokoje usytuowane w tej części są już wyremontowane. Duże i z balkonem. Klimatyzacja dobra i dość cicha. Jednak z uwagi na trwający remont wszędzie jest kurz, który jest co prawda sprzątany, ale nie da się go uniknąć. Wifi słabe w pokoju i często się rwie. Pobieranie za nie opłaty 14 USD za urządzenie to jakieś nieporozumienie. Leżaki przy basenie nowe, ale na plaży stare i bardzo ciężkie, przez co trudno je przesuwać. Otoczenie hotelu pustynne. W najbliższej okolicy nie ma nic.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Maj 2025 - all

    Marek, 01.06.2025 | Termin pobytu: maj 2025

    Moje uwagi: 1. Podawany czas dojazdu z lotniska do hotelu to 50min - w rzeczywistości wynosi 2h, ponieważ po drodze w 3 hotelach wysiadali turyści, gdzie pilot z autokaru pomagał jeszcze im się zameldować. 2. Największe rozczarowanie dla nas to rafa - w rzeczywistości należało wypłynąć za boje w kierunku czerwonej flagi na morzu i szukać 2m2 rafy - tragedia! Nawet miejscowi sprzedawcy z rozbrajającą szczerością uśmiechali się i mówili, że niema tutaj właściwie rafy. 3. Remonty - pobudka o 8 rano przez maszyny szlifujące/tnące płytki, młot pneumatyczny itp. Uczciwie muszę przyznać, że pokoj mieliśmy nowy z ładnym widokiem. Po naszej skardze hotel chciał nam zamienić w innej części ale zaproponowane pokoje wyglądały tragicznie. Przyjęliśmy więc taktykę wstawania o 8 rano, śniadanie i nad morze. 4. Animacja - najsłabsza jaką widziałem podczas pobytów w Egipcie + brak muzyki na basenie = dla mnie to jednak wielki plus!! 5. Jedzenie ok. Brak kolejek. Pierwszy raz spotkałem się z brakiem owoców... raz w tyg. podawali arbuza jako atrakcja wieczoru... 6. Internet - tylko na recepcji a i tak bez szału. Ja wykupiłem dodatkowo płatne wifi - dobrze wtedy działa na terenie hotelu. Płatność w zależności od ilu dni chcemy wykupić. Fajna sprawa. 7. Obsługa - jak to w Egipcie - bez zarzutu 8. Reasumując: hotel dobry dla osób pierwszy raz w Egipcie lub n-ty raz przyjeżdzających co roku tylko do tego hotelu. Osoby, ktore jeżdzą od wielu lat do różnych hoteli w Egipcie będą mega rozczarowane (a takie spotkałem).

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Nieadekwatnie do gwiazdek

    Monika, Radomsko 08.09.2019

    Pokoje, przede wszystkim łazienki nie wyglądają jak w 4,5 gwiazdkowym hotelu. Klima ok, mimo tego że przy rezerwacji zaznaczalam łóżko malzenskie, mieliśmy dwa osobne, po 3 dniach dopiero zwolnił się pokój z duzym łóżkiem I wtedy nas przenieśli... W każdym szanującym hotelu w Egipcie woda butelkowa dostarczana jest codziennie a tu tylko pierwszego dnia, można było ją uzupełniać w dystrybutorach na korytarzu... Plaża ok, leżaki wygodne, morze przyjemne, nieduże kepki raf, duże żółwie :) ostatniego dnia po oddaniu opasek kelner nie chciał zrobić kawy, tylko za dopłatą... Muszę dodać że kawa ledwo przypominała smak kawy, bardzo słaba. Rezerwując następny wyjazd trzeba czytać dokładnie od kiedy do kiedy jest wyżywienie bo ostatniego dnia wyjeżdżając późno z hotelu trzeba dopłacić aby jeszcze coś zjeść tego dnia...

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Opinia

    Gosia 10.01.2020

    Hotel napewno nie zasługujacy na aż tyle gwiazdek.jedyny plus za obsługę która tam pracuje A tak to bez szału.Minus za jedzenie (jedynie kolacje troche urozmaicone)nie mówiąc już o pokoju i łazience.Mozna też dodać że fajna lokalizacja blisko plaży.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Bardzo przeciętnie

    Jan 06.11.2019

    Ogólne wrażenie bardzo przeciętne, hotel słaby ,wymaga remontu , jedynie obsługa na plus . Wyżywienie jak i sam all inclusive -jak to w Egipcie - porażka !bardzo słabe . Biuro reklamuje się ze są to pobyty 8 dniowe , co nie jest prawdą . Prosze bardzo uważać na godziny wymeldowania versus wylot . Musieliśmy dopłacić 75 dolarów, aby zjeść kolację i przebywać w pokoju do 18.00 przy wylocie o 4 rano

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    W to mi graj.

    W to mi graj. 22.01.2022

    Beznadzieja!

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Rozchorowany

    Paweł 21.03.2025 | Termin pobytu: styczeń 2025

    Rozchorowałem się podczas lądowania(ból w obu uszach), przez ciśnienie podano mi zastrzyki i antybiotyk.chciałbym też zwrucić uwagę na natarczywego sprzedawcę perfum który natarczywie wcisnoł mi perfumy,nawet gdy powiedziałem że niemam pieniędzy to kazał mi przynieść swoje buty,na koniec zażyczył sobie obiad żebym mu przynieść z restałracji hotelowej,hotel- pierwsza klasa obsługa bardzo miła,a posiłki bardzo smaczne.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Tego hotelu nie powinno być w ofercie

    Martyna, Warszawa 30.04.2023 | Termin pobytu: kwiecień 2023

    Brudny, niesmaczne jedzenie, braki ciepłej wody, problemy z wodą, przez dwa dni leciała rdzawa woda, winda nie powinna być w użytku. Śmierdzi papierosami z wentylacji. Budynek wymaga remontu.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Tragiczny hotel

    Kamil Kaczyński 23.10.2024

    Ten hotel chyba nie powinien mieć wcale gwiazdek. Smród w pokojach, zardzewiałe prysznice, hałasująca jak sterujący helikopter klimatyzacja, odpadające progi. Jedyny plus to plaża pod hotelem.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem