Opinie o King Tut Aqua Park Beach Resort

Kategoria lokalna: 4

4.2/6
(135 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.9
Obsługa hotelowa
4.5
Plaża
4.5
Pokój
4.0
Położenie i okolica
4.5
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
3.9
Wyżywienie
4.0

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Nie pełne 4 gwiazdki

    D&B Travels(YouTube) 15.03.2022

    Bardzo przecietny hotel, jedynym atutem jesy lokalizacja, ok 45 minut spacerkiem do centrum i starego miasta. Darmowy internet w lobby to jakaś fikcja bo na otwarcie jednej strony trzeba czekac 20 min. , mozna wykupic lepszy a kosztuje on 15$ za dwa tygodnie. Brak siłowni a w opisie chwalą sie że mają. Jedzenie prawie codziennie takie same. 90 % turystów z Rosji. Taxi z hotelu do El-Dahar(old town) oraz do Mariny i Sheraton Road 2$ w jedna strone. Czystość w pokoju pozostawia wiele do życzenia, sprzątanie polegało na wymianie ręczników i zasceileniu łóżka tą samą pościelą.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Królewska nazwa to nie wszystko

    JACEK, Golczewo 23.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Żeby nie przedłużać - pokoje przestronne z ładnym widokiem obsługa pokojowych bardzo dobra , morze blisko , baseny fajne... i to by było na tyle. Fatalne zejście do morza , kuchnia monotonna , a jak człowiek przyjdzie na "stołówkę" później nie ma z czego wybierać , ponieważ nikt się nie śpieszy z dokładaniem , do tego dochodzi "walka" o stoliki w głównej restauracji. Restauracja przy plaży zaś dysponuje ubogą częścią menu restauracji głównej. Soki, drinki i piwo rozcieńczone do granic możliwości . A na koniec większość gości to Rosjanie ... I choć nie przeszkadza mi język rosyjski , to zachowanie pijanych "panów świata" i owszem. Widać trafiłem na rosyjski hotel bo i całodzienna muzyka miała motywy popularnych rosyjskich melodii . No koniec ten hotel nie przypadł mi do gustu ...

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Dobry na chwilę

    Aleksandra, Opole 06.09.2022

    Hotel nie nadaje się na dłuższy pobyt. Ma zbyt dużą liczbę pokoi, a tym samym turystów w stosunku do malutkiej plaży i ograniczonej przestrzeni wokół basenów. Poza tym z infrastruktury hotelu korzystają również turyści z hotelu Sfinks, co powoduje dość duży tłok wszędzie. Ogólnie nie polecam na tygodniowe wakacje, najwyżej na 2-3 dni.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    wakacje 2023

    Marek, Kędzierzyn 31.05.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2023

    Hotelik średniej jakości dużo turystów z Rosji i ten język dominuje kolejki po posiłki a drinki podawane są w plastikach. Za to obsługa ok.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    King Tut pobyt trzydniowy

    Bartek W. 02.05.2024

    Hotel dość nowoczesny jednak wnętrze pokoji w części King Tut pozostawia wiele do życzenia w szczególności łazienka. Wyżywienie codziennie wszystko pod jeden deseń dużego wyboru mie ma. Napoje w barach wlewane do małych szklanek brak rozpiski jakie drinki i co jest w ofercie all inclusive. Wydzielony rejon w wodzie mały i dość kamienisty woda czysta.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Ekonomiczny hotel - nie oczekujcie wiele

    Rafał, Warszawa 19.03.2024 | Termin pobytu: marzec 2024

    Hotel powinien być opisany jako ekonomiczny dla niewymagających gości. Atuty: czysta pościel, czyste pokoje, czyste ręczniki, przemiła obsługa. Minusy: Stare zniszczone łazienki z pleśnią pod prysznicem, śmierdząca kanalizacja, okresowy brak cieplej wody pod prysznicem, ubrudzone ptasim odchodami leżaki zarówno na basenie jak i na plaży, kolejka w restauracji (w marcu - co się dzieje w sezonie?). Okolica hotelu - od frontu OK - szeroka ulica ze sklepami. Boczne wyjścia - plac budowy i śmieci.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Nie polecam

    Kamila, Kosowo 06.08.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Pobyt w tym hotelu oceniam słabo ,ogólnie hotel zewnątrz ładnie ,plaża blisko ale obsługa w hotelu nie miła ,butelka wody na 3 osoby ,jedzenie wiecznie te samo,za drinki trzeba płacić i owoce ,internet bardzo słaby w lobby jedynie trzeba wykupić .Piwo regionalne lane tak jak leci z puszki i to jeszcze kelnerzy z fochem wszystko podawali ,jeżeli ktoś kupił to biegami jak pies 🤦Nigdy już bym nie pojechała do tego hotelu także nie polecam

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Opinia hotelu King Tut

    Sandra 06.02.2024 | Termin pobytu: styczeń 2024

    Obsługa hotelu super, jednak stan hotelu mocno średni w jednym pokoju brak cieplej wody w drugim brzydki zapach a trzeci był względnie dobry. Z rannym przyjazdem nie mieli dla nas opasek hotelowych i zabronili nam iść na śniadanie… Jeden malutki basen otwarty w sezonie zimowym i szybko zamykany. Jedzenie bardzo średnie wręcz kiepskie. Mimo wszystko wakacje były super a obsługa hotelowa super. Kontakt z recepcja bardzo zlewający.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Egipt wypoczynek

    HANNA, KOSZALIN 02.07.2023 | Termin pobytu: czerwiec 2023

    Hotel średniej klasy, obsuga w restauracji, barach i w recepcji przyjazna, miejsce przyjazne dla rodzin z małymi dziećmi.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Hurghada pobyt

    Wiesława 17.06.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Hotel zaniedbany ,brudno .Pokój który otrzymaliśmy okna wychodzące na ulicę ,hotele w ruinie i wielki dół pełen śmieci ,drzwi od pokoju nie można było zamknąć to samo z drzwiami do łazienki .Tego dnia nie było mowy o zamianie pokoi .dopiero następnego dnia pokój został zamieniony. Na tarasie pełno kruków .które zabierały jedzenie z talerzy .ale najgorsze były odchody ptaków które znajdowały się na krzesłach .stołach i wszędzie dookoła, Wykupiłyśmy dwie wycieczki fakultatywne u rezydenta . z obu wycieczek nie jesteśmy zadowolone, Pierwsza wycieczka " Sahara Park Safari" w ofercie zachód słońca na zapytanie dlaczego nie oglądamy zachodu słońca przewodnik powiedział to sobie oglądaj. niestety nie było to możliwe, wracaliśmy do hotelu. Na tej wycieczce również nie wszystko było zgodne z opisem ,nie sprawne quady ,dla mnie zabrakło sprawnego i musiałam jechać z drugą osobą ,co mnie nie usatysfakcjonowało .Natomiast na drugiej wycieczce "City Tour Hurghada" przeżyłyśmy traumę ,przewodnik zostawił nas dwie osoby pod meczetem, dochodziłyśmy do autokaru który właśnie odjeżdżał przewodnik nie przeliczył osób w autokarze .Zostałyśmy same w obcym mieście co najmniej 7 kilometrów od Hotelu .Nagabywali nas mężczyżni ,stałyśmy około pół godziny ,nie miałyśmy kontaktu do pilota ,zdecydowałyśmy się wziąć taksówkę i dojechać do Mariny .W okolicy po poszukiwaniach znalazłyśmy autokar z napisem Rainbow kierowca zadzwonił do pilota po czym zaprowadził nas do kawiarni gdzie znajdowała się grup, pilot przez ca ly czas nie wiedział że zostawił dwie osoby .Bardzo dużo podróżujemy ale takiego przypadku nigdy nie miałyśmy . Prosimy o zadość uczynienie za ;poniesione straty moralne i stres jaki przeżyłyśmy. Wiesława Cywińska i Elżbieta Kilikowska Pobyt od 05-06 do 13-06-25r

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem