Opinie klientów o Sea Gull

4.8 /6
251 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.1
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
5.2
Pokój
4.6
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
4.7
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.0/6

Paweł, Kraków 22.05.2023
Termin pobytu: maj 2023

Hotel w miare w porządku

Co do samego hotelu to jest w porządku. Jedzenie dość monotonne ale ok, dużo warzyw i trochę mięska się zawsze znajdzie. Obsługa hotelu też w porządku ale niefajne jest kwaterowanie gości. Wszystkich (którzy nie mieli dopłat za widok na morze) z automatu wrzucają do starej części z widokiem na dachy i klimatyzatory i czekają aż klient przyjdzie się "przyczepić" i w zależności z jakim papierkiem euro przyjdzie - odpowiednio lepszy pokój się znajdzie. Jest to niestety stała procedura bo rozmawiałem o tym z wieloma osobami, niektórzy nawet jeśli dali w łapę za zmianę pokoju, to i tak dostali niewiele lepszy, to jest nie fair i zdzieranie z klientów. Baseny przyjemne, faktycznie w sezonie są walki o leżak na plaży gdyż jest ich stosunkowo nie za dużo i dostęp do morza znacznie ograniczony. Sprzątanie pokoi, no cóż, trudno to nazwać sprzątaniem ale takie tam po prostu mają standardy, to nie Europa więc trzeba się przyzwyczaić. Wycieczki fakultatywne; jest ich sporo, może nie są to super ciekawe atrakcje ale jest gdzie pojechać i spędzić aktywnie czas jeśli ktoś kto lubi. Mnie bardzo irytowały "oszustwa i wyłudzanie", drobnych walut - nawet przez ichniejszych przewodników, sami zachęcają i mówią, że taka tradycja ble ble ale to wcale nie tak i przekonałem się o tym osobiście mnóstwo razy. Przewodnik zbiera dodatkowych kilka dolarów na każdym kroku i to więcej niż cena wejściówki, nie wydaje reszty albo w innej walucie (na naszą niekorzyść), składki co chwila na "coś", czego nie było opisane w wycieczce.. po drodze "zachęca" oczywiście do kupna tu albo tam, nie w innym miejscu, wszędzie na każdym kroku wystawiają łapę po dolary - za nic, naprawdę. Jest to zwykłe żebractwo i nie podoba mi się to bardzo. NIE ma tam żadnej kultury bakszyszu jak w np. w Turcji - jest ona tylko w hotelach i przy turystach ale jeśli pójdzie się do sklepu "normalnego" np. 20m od głównej ulicy czy apteki co ceny są normalne, mają ustalone ceny i NIE ma czegoś takiego jak targowanie - NIE MA, ba nawet nie wiedzą i nie znają czegoś takiego jak targowanie! Nawet gość w aptece mnie gonił, żeby wydać mi resztę (bo nie chciałem drobiazgów), żebym sobie nie myślał, że nie ma wydać i był bardzo zdziwiony, że nie chcę reszty. Ogólnie na wycieczkach zostaniecie oskubani z "one dolar" na każdym kroku i jest to bardzo niemiłe i po prostu oszukiwanie turystów. Poza tym sam hotel ogólnie polecam, jest dość ciekawy i przyjemny. Mnóstwo ludzi mieszańców z różnych Państw. Jeśli chcecie coś kupić, sklep czy apteka to polecam przejść kilka kroków w boczną uliczkę i będzie znacznie taniej i bez tej targowizny. Bezpiecznie jest, sam złaziłem prawie całą Hurgadę w miejscach, do których niewielu turystów dociera, choć do oglądania tego syfu na ulicach nikogo nie zachęcam.

5.0/6

Anna, --- 03.04.2024
Termin pobytu: luty 2024

Miły pobyt w fajnym hotelu.

Hotel w centrum miasta, wszędzie blisko, do Mariny 15 minut spacerkiem. Bezproblemowa obsługa (nawet dało się wymienić łóżko niespełniające standardów). Jedzenie bardzo dobre, na stolik trzeba było czasem poczekać kilka minut z uwagi na ilość gości. Niektóre pokoje bez balkonu, ale można poprosić o taki z balkonem (bez dodatkowych kosztów). Śliczny ogród z ciekawymi roślinami. Polecam sklep spożywczy na przeciwko hotelu (przejście przez ulicę graniczy z cudem) gdzie można zakupić pamiątki w przystępnych cenach (płatność tylko w lokalnej walucie lub kartą ). Pokój może nie najnowszy, ale za to olbrzymi. Plaże dwie, kilka basenów, sprzątane.

5.0/6

Barbara, Żywiec 11.09.2019

Sea Gull wypoczynek

W hotelu byliśmy już drugi raz ze względu na dobrą lokalizacje w centrum miasta.Cena za 4gwiazdkowy hotel przyzwoita.Dorośli jak i dzieci mogą korzystać z różnych atrakcji znajdujących się na terenie hotelu(3baseny,różne zjeżdżalnie)Hotel położony blisko piaszczystej plaży.Pokoje czyste,jedzenie dobre i urozmaicone-każdy może wybrać coś dla siebie.

5.0/6

MAREK, ZG 17.01.2021

Dobry hotel ze średniej półki ...

Dobry hotel ze średniej półki - wyposażenie pokoju (superior - za dopłatą bezpośrednio w hotelu) bez zastrzeżeń (przyzwoite umeblowanie + lodówka, czajnik, serwis kawowo-herbaciany), duży balkon ze stolikiem i krzesłami). Infrastruktura hotelowa w dobrym stanie, obsługa nie oczekuje na każdym kroku napiwków, ale gdy je dostaje, to od razu podnosi się standard serwisu :-). Restauracja bez większych uwag - naczynia i sztućce czasami niedomyte, ale poza tym OK. Wyżywienie - jak na Egipt - dobre, zawsze coś można wybrać; szkoda tylko, że na śniadanie serwują margarynę zamiast masła. Dania obiadowe i kolacyjne niekiedy powtarzają się, ale rzadko, także nie można mówić o monotonnej kuchni. Napoje przesłodzone, piwo cieniutkie, wino dobre (pod warunkiem, że nalewane z butelki, a nie z dystrybutora), pozostałe drinki względnie "jadalne". Znakomita lokalizacja hotelu - bezpośrednio przy plaży, w samym centrum Sakkali - vis a vis sklepy, centra handlowe, kantory itp. Serwis Rainbow - bez zarzutu, opieka podczas transferów, rezydent dostępny cały czas (dyżury hotelowe, WhatsApp).
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem