4.8/6 (257 opinii)
Kategoria lokalna 4
5.0/6
Dobry hotel ze średniej półki - wyposażenie pokoju (superior - za dopłatą bezpośrednio w hotelu) bez zastrzeżeń (przyzwoite umeblowanie + lodówka, czajnik, serwis kawowo-herbaciany), duży balkon ze stolikiem i krzesłami). Infrastruktura hotelowa w dobrym stanie, obsługa nie oczekuje na każdym kroku napiwków, ale gdy je dostaje, to od razu podnosi się standard serwisu :-). Restauracja bez większych uwag - naczynia i sztućce czasami niedomyte, ale poza tym OK. Wyżywienie - jak na Egipt - dobre, zawsze coś można wybrać; szkoda tylko, że na śniadanie serwują margarynę zamiast masła. Dania obiadowe i kolacyjne niekiedy powtarzają się, ale rzadko, także nie można mówić o monotonnej kuchni. Napoje przesłodzone, piwo cieniutkie, wino dobre (pod warunkiem, że nalewane z butelki, a nie z dystrybutora), pozostałe drinki względnie "jadalne". Znakomita lokalizacja hotelu - bezpośrednio przy plaży, w samym centrum Sakkali - vis a vis sklepy, centra handlowe, kantory itp. Serwis Rainbow - bez zarzutu, opieka podczas transferów, rezydent dostępny cały czas (dyżury hotelowe, WhatsApp).
5.0/6
Bardzo dobra obsługa i bardzo dobre jedzenie. Pokój otrzymaliśmy jeszcze w starej części ale był czysty. Jedyne na co można narzekać to nieszczelne drzwi przez które było słychać wszystko co działo się 2 piętra niżej. Poza tym polecamy🙂
5.0/6
WSZYSTKO BYŁO OK.NIE MA DO CZEGO SIĘ PRZYCZEPIĆ POZA LOKALNYMI ALKOHOLAMI.
5.0/6
Wszystko w hotelu ok dwa minusy jedzenie słabe i dają nieraz wodę z bakteria bo chorowałem po napojach .