Kategoria lokalna: 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt niestety w czasie pandemii Covida. Bardzo mało gości (średnio 30 osób). Wiele atrakcji oferowanych nieczynnych. Zaleta, to bardzo dużo leżaków do wyboru. Posiłki smaczne lecz mały wybór (liczba gości). Sam obiekt w stanie już do kolejnego remontu. Obsługa widać że się starała, ale niestety brakowało gości.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel zgodny z ofertą, piaszczysta prywatna plaża , dobre urozmaicone jedzenie, każdy znajdzie coś dla siebie. Pokoje czyste, codziennie sprzątane, obsługa hotelowa bardzo miła. Piękna rafa, morze bardzo ciepłe. Niestety jeśli chodzi o Rainbow to był nasz ostatni wyjazd z tym biurem. Nie dodogadane z hotelem. Z pokoju musieliśmy wymeldować się już o 12 , zaznaczę ze wylot jest o 2:50. Zostawili nas na ponad 10 godzin bez pokoju i posiłku. Prezydenta beszczelna i niemiła i przede wszystkim mało przydatna. Nie polecam wycieczek fakultatywnych. Marni przewodnicy, słabo znają język polski. Lepiej wykupić wycieczki w hotelu.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Obiekt ogólnie bardzo ładny, pokój też ok., za wyjątkiem łazienki. Ta była dość obskurna jak na 4,5 czy 5 gwiazdkowy hotel. Chociaż może taka się po prostu trafiła. Cześć basenowa jak i plaża bardzo pozytywnie. Nie było tłoku, chociaż może to we względu na Covid nie było maksymalnego obłożenia. Bardzo słabe jedzenie. Ale może to wynikać z pandemii bo opinie sprzed kilku lat na temat jedzienia są zaskakująco pozytywne. Podczas naszego pobytu jedzenie było jednak bardzo monotonne. Praktycznie codziennie to samo. Długie kolejki do jedzienia, ale wynikać to może z konieczności podawania posiłków przez personel ze względu na pandemie. Bardzo dobra restauracja z owocami morza, jednakże dodatkowo płatna. Bardzo fajne wycieczki fakultatywne organizowane przez Rainbow. Polecam Kair, Luxor, Mahmye i nurkowanie. Wszystko profesjonalnie, bezpiecznie i bez problemów. Wyjeżdzając do Egiptu należy mieć na uwadze, że wszędzie spotkamy się z nachalnością miejscowych żeby coś kupić albo dać napiwek. Zarówno w hotelu, wcześci basenowej czy na plaży, będziemy często zaczepiani przez róznego rodzaju sprzedawców (wycieczki, masaże, salon piękności itp.), jak i na wycieczkach prze różnego rodzaju handarzy pamiątkami. Jest to dość męczące, no ale taka tam kultura i należy mieć to na uwadze.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
może 4*, wi-fi płatne (co zawsze mnie wkurza)100 zł/tydz. 1 z basenów podgrzewany. nie ma problemów z wolnymi leżakami.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólnie pobyt udany. Bardzo przyjemna temperatura 25-26st.Brak spodziewanych problemów żołądkowych. Hotel przyjemny, obsługa miła. Tylko ten wiatr. Niestety biuro Rainbow Tours zawiodło nas kompletnie. W hotelu nie było ani zapowiadanych w ofercie biura darmowych: kortów tenisowych ani kortu do squasha a właśnie to determinowało nasz wybór hotelu (Taszczyliśmy ze sobą jak się okazało niepotrzebnie całą walizę sprzętu narażając go na zniszczenie w transporcie samolotem (bagaż podróżny).Nieporadne działania wyjątkowo mało decyzyjnej Pani rezydent niestety nie zmniejszyły naszej frustracji. Dla świętego spokoju podpisaliśmy oświadczenie o odstąpieniu od roszczeń choć poczucie niesmaku pozostało. Jak takie duże biuro może zamieszczać w swojej ofercie zupełnie niesprawdzone informacje. kort os squasha jak się dowiedzieliśmy od obsługi już od kilku sezonów stał się magazynkiem a kortów tenisowych nikt z pytanych nigdy tam nie widział. Druga sprawa to wycieczki fakultatywne. Oferty biura jak się z czasem okazało są prawie dwukrotnie droższe niż oferty biur miejscowych. Niestety 1go dnia pobytu nie mając jeszcze rozeznania daliśmy się skusić na jedną z nich Galabija tour. Niestety, znów rozczarowanie. Zamiast zapowiadanego i oczekiwanego przez wszystkie 6osób będących uczestnikami wycieczki spaceru po głównej ulicy Hurghady z jej sklepami i czasu na zakupy pamiątek, odfajkowanie głównych punktów wycieczki i szybszy powrót do hotelu. Natomiast wycieczka Safari quad zakupiona u miejscowych super i duuuużo taniej niż u rezydenta. Pokój duży, czysty z ładnym balkonem. Niestety dostaliśmy pokój w prawym, nieosłoniętym od wiatru skrzydle hotelu i niestety nie dało się posiedzieć na balkonie bo wiało niemiłosiernie. Przydałyby się też po dwie karty do pokoju. bo gdy jedno wyjdzie z kartą , drugie zostaje bez elektryczności. Wyżywienie ok. Restauracja włoska a'cart mocno rozczarowująca. Obsługa ok. Położenie troszkę za bardzo na odludziu jeżeli chciałoby się pospacerować wieczorem po mieście. Plaża tylko niby piaszczysta ( nawieziono trochę piachu na kamieniste podłoże ale już go mocno wywiało)ze względu na wiatr prawie nie uczęszczana. Sport wobec braku zapowiadanych w ofercie kortów tenisowych i squasha ograniczył się do gry w siatkówkę na klepisku ( po kilku dniach dowieziono trochę piachu) i boccia w osłoniętym od wiatru miejscu oraz grze w ping ponga. Animatorzy młodzi, bardzo aktywni a przy tym życzliwi i uśmiechnięci.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel bardzo ładny na zewnątrz. Bardzo pomocna obsługa. Duży minus dajemy za jedzenie. Przez tydzień naszego pobytu co dziennie te same potrawy.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel sam w sobie ok. Jedzenie strasznie ciężkie i tluste i w kółko to samo. Duży minus za basen czynny tylko do 17, plaża hotelowa również umożliwia kąpanie tylko do 17 co przy temperaturze 36 jest troszkę słabe. Basen powinien być czynny dużo dłużej. Obsługa hotelowa tylko czeka na napiwki najlepiej co 20 minut. Przy wymeldowaniu musieliśmy zapłacić za rzeczy z minibarku których nie ruszyliśmy a ciezko było się dogadać z nimi po angielsku.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel raczej zaniedbany - wyposażenie pokoju, restauracje, baseny. Kilka niepokojących typu:powyrywane gniazda elektryczne, wiszące niezabezpieczone kable, uszkodzona drabinka basenowa. Jedzenie całkiem dobre, dystrybutory z wodą mineralną dostępne w restauracji i przy barze. Fatalna obsluga w recepcji. Podejście "nie wiem, nie znam się, nie rozumiem po angielsku, trzeba dzwonić do rezydenta". Rezydenci i piloci wycieczek z Rainbow super!
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel ładny z zewnątrz, bardzo blisko morza, leżaków nie brakuje ani na plaży ani przy basenie. Pokoje duże, w niezłym stanie, łazienki znośne, ale trzeba je koniecznie wyremontować (w naszej z toalety wylewała się woda podczas spłukiwania i bardzo śmierdziało). Jedzenie okropne. Codziennie to samo. Warzywa nieświeże (ogórki zeschnięte, pomidory z pomarszczoną skórką - strach jeść, żeby się gdzieś nie przykleiła w żołądku). Poza ciemnymi bułkami (twardymi jak kamień zresztą), pozostałe pieczywo jest słodkie (nawet takie bułki, które przypominają nasze kajzerki). Według Rainbow w ciągu dnia (od 12:30 do 14:30) są podawane przekąski w restauracji i barze na basenie, ale niczego takiego nie ma. Być może hotel zmienił swoją ofertę, tylko co z tego, jak Rainbow powinno być o tym poinformowane i poinformować o tym klientów. Wybrałam ten hotel tylko dlatego, że w stosunku do innych, nad którymi się zastanawiałam, ten miał najbogatszą ofertę jedzeniową, a po poprzednich wakacjach bardzo zwracałam na to uwagę. Baru na plaży nie ma, gdyby ktoś się zastanawiał, chociaż plaża jest stosunkowo duża i trzeba wracać do baru przy basenie, żeby się czegoś napić. Kubeczki są niewiele większe od kieliszka na wódkę, więc zanim się wróci na plażę, to już jest po piciu 😉. Plaża ładnie wygląda, jest czysta. Przy hotelowym molo (od strony zacumowanych łódek) jest malutka, ale bardzo ładna rafa koralowa. Najlepiej snurkować w jej okolicy, kiedy poziom wody jest dość niski, ponieważ wtedy wszystko widać z bliska (w naszym przypadku było to mniej więcej do godzin obiadu). Woda w morzu bardzo ciepła, ale raczej nie da się popływać, szczególnie właśnie do godzin obiadu, ze względu na niski poziom wody. Żeby popływać trzeba by wypłynąć poza boje, a wtedy ratownik się denerwuje i ciągle gwiżdże ;) Najważniejszą informacją na ten moment, której oczywiście znów nie otrzymaliśmy od Rainbow, to to, że osoby, które wykonują test na COVIDA na lotnisku w Egipcie, będą miały kwarantannę 24h w hotelu. Czyli 1 dzień urlopu przepada. Mieliśmy wielkie szczęście, że udało nam się zaszczepić 2 dawką 14 dni przed wyjazdem, bo na początku mieliśmy w planach właśnie test na lotnisku w Hurgadzie. W hotelu gościom robi się pod górkę. Dotarliśmy tam o godzinie 10:00, natomiast opaski dostaliśmy dopiero o 12:00, więc prawie padliśmy z głodu, gdyż najbliższy posiłek to obiad od 13:00. Baseny ok, jeden dość mały, głęboki na 170cm, ale prawie nikt w nim nie pływa, więc wielkość nie przeszkadza. Drugi większy, ma 3 głębokości- 170, 140 i taki mały brodzik dla dzieci. Tu pływa więcej osób. Naganiacze hotelowi nie dają człowiekowi żyć. W ciągu 3 godzin na basenie 5 razy nas zaczepiali i nie dociera do nich słowo "nie". Najgorsi są ci od masaży - choć masaże podobno super ;). Polecamy bardzo wycieczki kupowane u Pana Mateusza pracującego w hotelu. Dużo taniej niż z Rainbow, chociaż nie ma tam polskiego przewodnika, więc jeśli komuś na tym zależy, to ta opcja raczej odpada. My byliśmy na Sea Scope i pływaniu z delfinami. Rezydentka beznadziejna. Nie wie zupełnie nic na żaden temat. Jeśli chodzi o obsługę... nigdzie nie spotkałam tak cudownych ludzi. Animator Amar - super zabawny człowiek. Pan od sprzątania pokojów zawsze bardzo się starał, jak tylko mógł i zawsze był super miły - zagadywał na korytarzu, pytał, czy wszystko ok, czy jesteśmy zadowoleni z jego pracy. Kelnerzy najlepsi na świecie, szczególnie Hamada, nie mogliśmy wyjść z podziwu. Pracuje za dwoje (co najmniej!), ma niesamowitą pamięć - zapamiętuje co goście z jego stolików przynoszą/zamawiają do picia i w kolejne dni napoje te czekają na nas przy stoliku, zanim przyjdziemy do niego z jedzeniem. Jeśli damy mu napiwek, to zapamięta nas, co wiąże się np. z tym, że zawsze będziemy mieć zarezerwowany przez niego stolik i nie trzeba będzie o nie walczyć, a czasami tak bywa na obiadach. Ale i bez napiwku wychodzi z siebie. Najgorsze co nas spotkalo w tym hotelu to to, że przecinają opaski wraz z opuszczeniem pokoju. My mieliśmy wylot do Polski o 21:10 i zbiórkę na busa po 17:00, a pokój należy oddać do godziny 12:00. W związku z tym nie mogliśmy zjeść w dzień wylotu nic poza śniadaniem. Gdybyśmy nie mieli jeszcze przekąsek przywiezionych z Polski, to bylibyśmy po prostu głodni i bez picia!!! W żadnym hotelu nigdy coś takiego nam się nie zdarzyło. Normalne hotele, w szczególności te cztero- czy pięciogwiazdkowe, pozwalają korzystać z All Inclusive do końca pobytu. Gdyby nie obsługa, dałabym 1 gwiazdkę. Hotel na pewno nie zasługuje na miano hotelu pięciogwiazdkowego, chyba że dwie ostatnie są za obsługę.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Średnia wieku w hotelu to + 60 masa starych ludzi. Obsługa bardzo miła i pomocna to trzeba przyznać. Morze niestety zanieczyszczone ponieważ siatki które miały chronić od meduz czy ryb był zerwane. Hotel ma dwa baseny, jeden z gorącą wodą i drugi z zimną bardzo zimną. Raz na wyjazd przysługuje wizyta w restauracji, ale sama restauracja dramat, takie Polskie speluno lat 90. Hotel położony dosyć daleko do miasta, ale o tym wiedzieliśmy. W okolicy 2 supermarkety i apteka. Największy minus to internet! Hotel życzy sobie opłatę 13 $ na 7 dni za jedno urządzenie! to już lepiej kupić starter w kiosku za 10 $ i mieć 20 GB internetu. Jedzenie wybór duży, ale wszystko bardzo tłuste. Napoje wybór ogromny. Tak jak mówiłem największy plus to obsługa i ludzie bo pomocni naprawdę i mili. Pokój ładny czysty schludny, łazienka pamięta swoje lata.