Opinie o Sea Star Beaurivage

5.0/6 (184 opinie)

Kategoria lokalna 4.5

5.0/6
184 opinie
Atrakcje dla dzieci
4.0
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.0
Pokój
5.0
Położenie i okolica
4.7
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
4.6
Wyżywienie
4.7
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.0/6

    Hotel godny polecenia rainbow zdecydowanie odradzam

    Hotel zgodny z ofertą, piaszczysta prywatna plaża , dobre urozmaicone jedzenie, każdy znajdzie coś dla siebie. Pokoje czyste, codziennie sprzątane, obsługa hotelowa bardzo miła. Piękna rafa, morze bardzo ciepłe. Niestety jeśli chodzi o Rainbow to był nasz ostatni wyjazd z tym biurem. Nie dodogadane z hotelem. Z pokoju musieliśmy wymeldować się już o 12 , zaznaczę ze wylot jest o 2:50. Zostawili nas na ponad 10 godzin bez pokoju i posiłku. Prezydenta beszczelna i niemiła i przede wszystkim mało przydatna. Nie polecam wycieczek fakultatywnych. Marni przewodnicy, słabo znają język polski. Lepiej wykupić wycieczki w hotelu.

    Kowalczyk - 19.09.2019

    3/3 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Hotel dobry ale z minusami.

    Obiekt ogólnie bardzo ładny, pokój też ok., za wyjątkiem łazienki. Ta była dość obskurna jak na 4,5 czy 5 gwiazdkowy hotel. Chociaż może taka się po prostu trafiła. Cześć basenowa jak i plaża bardzo pozytywnie. Nie było tłoku, chociaż może to we względu na Covid nie było maksymalnego obłożenia. Bardzo słabe jedzenie. Ale może to wynikać z pandemii bo opinie sprzed kilku lat na temat jedzienia są zaskakująco pozytywne. Podczas naszego pobytu jedzenie było jednak bardzo monotonne. Praktycznie codziennie to samo. Długie kolejki do jedzienia, ale wynikać to może z konieczności podawania posiłków przez personel ze względu na pandemie. Bardzo dobra restauracja z owocami morza, jednakże dodatkowo płatna. Bardzo fajne wycieczki fakultatywne organizowane przez Rainbow. Polecam Kair, Luxor, Mahmye i nurkowanie. Wszystko profesjonalnie, bezpiecznie i bez problemów. Wyjeżdzając do Egiptu należy mieć na uwadze, że wszędzie spotkamy się z nachalnością miejscowych żeby coś kupić albo dać napiwek. Zarówno w hotelu, wcześci basenowej czy na plaży, będziemy często zaczepiani przez róznego rodzaju sprzedawców (wycieczki, masaże, salon piękności itp.), jak i na wycieczkach prze różnego rodzaju handarzy pamiątkami. Jest to dość męczące, no ale taka tam kultura i należy mieć to na uwadze.

    Jonasz, Warszawa - 05.09.2021

    3/3 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    nic specjalnego

    może 4*, wi-fi płatne (co zawsze mnie wkurza)100 zł/tydz. 1 z basenów podgrzewany. nie ma problemów z wolnymi leżakami.

    jacek, oborniki śl. - 18.03.2015

    4/6 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    zima w Sea Star

    Ogólnie pobyt udany. Bardzo przyjemna temperatura 25-26st.Brak spodziewanych problemów żołądkowych. Hotel przyjemny, obsługa miła. Tylko ten wiatr. Niestety biuro Rainbow Tours zawiodło nas kompletnie. W hotelu nie było ani zapowiadanych w ofercie biura darmowych: kortów tenisowych ani kortu do squasha a właśnie to determinowało nasz wybór hotelu (Taszczyliśmy ze sobą jak się okazało niepotrzebnie całą walizę sprzętu narażając go na zniszczenie w transporcie samolotem (bagaż podróżny).Nieporadne działania wyjątkowo mało decyzyjnej Pani rezydent niestety nie zmniejszyły naszej frustracji. Dla świętego spokoju podpisaliśmy oświadczenie o odstąpieniu od roszczeń choć poczucie niesmaku pozostało. Jak takie duże biuro może zamieszczać w swojej ofercie zupełnie niesprawdzone informacje. kort os squasha jak się dowiedzieliśmy od obsługi już od kilku sezonów stał się magazynkiem a kortów tenisowych nikt z pytanych nigdy tam nie widział. Druga sprawa to wycieczki fakultatywne. Oferty biura jak się z czasem okazało są prawie dwukrotnie droższe niż oferty biur miejscowych. Niestety 1go dnia pobytu nie mając jeszcze rozeznania daliśmy się skusić na jedną z nich Galabija tour. Niestety, znów rozczarowanie. Zamiast zapowiadanego i oczekiwanego przez wszystkie 6osób będących uczestnikami wycieczki spaceru po głównej ulicy Hurghady z jej sklepami i czasu na zakupy pamiątek, odfajkowanie głównych punktów wycieczki i szybszy powrót do hotelu. Natomiast wycieczka Safari quad zakupiona u miejscowych super i duuuużo taniej niż u rezydenta. Pokój duży, czysty z ładnym balkonem. Niestety dostaliśmy pokój w prawym, nieosłoniętym od wiatru skrzydle hotelu i niestety nie dało się posiedzieć na balkonie bo wiało niemiłosiernie. Przydałyby się też po dwie karty do pokoju. bo gdy jedno wyjdzie z kartą , drugie zostaje bez elektryczności. Wyżywienie ok. Restauracja włoska a'cart mocno rozczarowująca. Obsługa ok. Położenie troszkę za bardzo na odludziu jeżeli chciałoby się pospacerować wieczorem po mieście. Plaża tylko niby piaszczysta ( nawieziono trochę piachu na kamieniste podłoże ale już go mocno wywiało)ze względu na wiatr prawie nie uczęszczana. Sport wobec braku zapowiadanych w ofercie kortów tenisowych i squasha ograniczył się do gry w siatkówkę na klepisku ( po kilku dniach dowieziono trochę piachu) i boccia w osłoniętym od wiatru miejscu oraz grze w ping ponga. Animatorzy młodzi, bardzo aktywni a przy tym życzliwi i uśmiechnięci.

    Krzysztof, Bełchatów - 02.04.2015

    11/16 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem