5.0/6 (184 opinie)
Kategoria lokalna 4.5
3.0/6
Byłem w tym hotelu w 2016 roku i teraz po raz drugi i powiem że to nie ten sam hotel został on z dominowany przez tutejszych mieszkańców co sprawiło że w basenach czasami było aż czarno od burek, a turyści arabscy nie robili sobie nic na zwracane uwagi potrafili nawet z rzucić ręcznik z leżaka i zabrać twierdząc że on jest "arabem" i mu wolno. Zawiodłem się na tym hotelu i noga moja już nigdy w nim nie stanie, na chwilę obecną nie polecam go.
3.0/6
Jestem rozczarowana i nie polecam ten hotel. Jedzenie okropne, za szybami jak w parku rozrywki z kolejka gdzie każdy za szyba wyłapuje ogórki i pomidorki a reszta pewnie w duchu kibicuje żeby ten ktoś złapał go jak najszybciej ponieważ w 40 stopniowy upał prawie nie załączany klimatyzacje 🙈 Dramat! Byłam 13 razy w Egipcie ale nigdy nie doznałam takiego rozczarowania. Nie polecam. Nie wart tych pieniędzy . W pierwszym pokoju jaszczurki i karaluchy, zepsuta klimatyzacja pusta lodówka . Baseny nie czyszczone . Pobyt wytrwałam na dobrym entuzjazmie !
3.0/6
niestety hotel najwyżej 3 gwiazdki zniszczony ,kalaruchy biegające w łazience , jedzenie dość dobre co zawsze nie zawiedzie to słońce,słońce i jeszcze raz słońce
3.0/6
Do Egiptu jeżdżę od 25 lat regularnie-z fascynacją obserwuje,jak ten kraj się zmienia…Niestety zmienia się również jakość świadczonych usług… Piątego dnia przeżyliśmy najazd chińskiej wycieczki,podano nieświeżą wołowinę,więc spora część gości spędziła kolejne dni cierpiąc w miejscu,”gdzie król chadza sam” Miałam nieszczęście podczas pobytu zachorować na zapalenie płuc-rezydent mimo wielu próśb nie udzielił pomocy. Po zbadaniu przez hotelowego lekarza trafiłam nieprzytomna na sygnale do szpitala(tutaj pracownicy recepcji okazali się na medal,wspierając nie mówiącą w j.angielskim koleżankę). Następnego dnia usłyszałam od rezydenta:”Tu nie woła się lokalnego lekarza,bo to drogie.Mowilem,żeby dzwonić na infolinię w Polsce.Nie mam czasu,żeby do szpitala przyjechać”.Lekarz wystawił rachunek na 110 EUR-jeśli biuro tak wycenia ludzkie życie … Gratuluję natomiast umiejętności sprzedaży wycieczek-typowo po egipsku:-) Jeśli chcecie się Państwo czuć zaopiekowani podczas urlopu-serdecznie odradzam.Kontakt z infolinią telefoniczną mimo wielu prób-niemożliwy, a rezydent…?Lepiej radziłby sobie na lokalnym bazarze…