Opinie o Sea Star Beaurivage

5.0/6 (184 opinie)

Kategoria lokalna 4.5

5.0/6
184 opinie
Atrakcje dla dzieci
4.0
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.0
Pokój
5.0
Położenie i okolica
4.7
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
4.6
Wyżywienie
4.7
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.5/6

    Hurgada

    Hotel bardzo ładny na zewnątrz. Bardzo pomocna obsługa. Duży minus dajemy za jedzenie. Przez tydzień naszego pobytu co dziennie te same potrawy.

    Grażyna i Maciej - 10.03.2017

    4/5 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Mogło być lepiej

    Hotel sam w sobie ok. Jedzenie strasznie ciężkie i tluste i w kółko to samo. Duży minus za basen czynny tylko do 17, plaża hotelowa również umożliwia kąpanie tylko do 17 co przy temperaturze 36 jest troszkę słabe. Basen powinien być czynny dużo dłużej. Obsługa hotelowa tylko czeka na napiwki najlepiej co 20 minut. Przy wymeldowaniu musieliśmy zapłacić za rzeczy z minibarku których nie ruszyliśmy a ciezko było się dogadać z nimi po angielsku.

    Martyna, Częstochowa - 08.09.2019

    5/5 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Maj 2023

    Hotel raczej zaniedbany - wyposażenie pokoju, restauracje, baseny. Kilka niepokojących typu:powyrywane gniazda elektryczne, wiszące niezabezpieczone kable, uszkodzona drabinka basenowa. Jedzenie całkiem dobre, dystrybutory z wodą mineralną dostępne w restauracji i przy barze. Fatalna obsluga w recepcji. Podejście "nie wiem, nie znam się, nie rozumiem po angielsku, trzeba dzwonić do rezydenta". Rezydenci i piloci wycieczek z Rainbow super!

    Marta, Katowice - 28.05.2023  | Termin pobytu: maj 2023

    2/3 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Pobyt 11-07.21 - 22.07.21

    Hotel ładny z zewnątrz, bardzo blisko morza, leżaków nie brakuje ani na plaży ani przy basenie. Pokoje duże, w niezłym stanie, łazienki znośne, ale trzeba je koniecznie wyremontować (w naszej z toalety wylewała się woda podczas spłukiwania i bardzo śmierdziało). Jedzenie okropne. Codziennie to samo. Warzywa nieświeże (ogórki zeschnięte, pomidory z pomarszczoną skórką - strach jeść, żeby się gdzieś nie przykleiła w żołądku). Poza ciemnymi bułkami (twardymi jak kamień zresztą), pozostałe pieczywo jest słodkie (nawet takie bułki, które przypominają nasze kajzerki). Według Rainbow w ciągu dnia (od 12:30 do 14:30) są podawane przekąski w restauracji i barze na basenie, ale niczego takiego nie ma. Być może hotel zmienił swoją ofertę, tylko co z tego, jak Rainbow powinno być o tym poinformowane i poinformować o tym klientów. Wybrałam ten hotel tylko dlatego, że w stosunku do innych, nad którymi się zastanawiałam, ten miał najbogatszą ofertę jedzeniową, a po poprzednich wakacjach bardzo zwracałam na to uwagę. Baru na plaży nie ma, gdyby ktoś się zastanawiał, chociaż plaża jest stosunkowo duża i trzeba wracać do baru przy basenie, żeby się czegoś napić. Kubeczki są niewiele większe od kieliszka na wódkę, więc zanim się wróci na plażę, to już jest po piciu 😉. Plaża ładnie wygląda, jest czysta. Przy hotelowym molo (od strony zacumowanych łódek) jest malutka, ale bardzo ładna rafa koralowa. Najlepiej snurkować w jej okolicy, kiedy poziom wody jest dość niski, ponieważ wtedy wszystko widać z bliska (w naszym przypadku było to mniej więcej do godzin obiadu). Woda w morzu bardzo ciepła, ale raczej nie da się popływać, szczególnie właśnie do godzin obiadu, ze względu na niski poziom wody. Żeby popływać trzeba by wypłynąć poza boje, a wtedy ratownik się denerwuje i ciągle gwiżdże ;) Najważniejszą informacją na ten moment, której oczywiście znów nie otrzymaliśmy od Rainbow, to to, że osoby, które wykonują test na COVIDA na lotnisku w Egipcie, będą miały kwarantannę 24h w hotelu. Czyli 1 dzień urlopu przepada. Mieliśmy wielkie szczęście, że udało nam się zaszczepić 2 dawką 14 dni przed wyjazdem, bo na początku mieliśmy w planach właśnie test na lotnisku w Hurgadzie. W hotelu gościom robi się pod górkę. Dotarliśmy tam o godzinie 10:00, natomiast opaski dostaliśmy dopiero o 12:00, więc prawie padliśmy z głodu, gdyż najbliższy posiłek to obiad od 13:00. Baseny ok, jeden dość mały, głęboki na 170cm, ale prawie nikt w nim nie pływa, więc wielkość nie przeszkadza. Drugi większy, ma 3 głębokości- 170, 140 i taki mały brodzik dla dzieci. Tu pływa więcej osób. Naganiacze hotelowi nie dają człowiekowi żyć. W ciągu 3 godzin na basenie 5 razy nas zaczepiali i nie dociera do nich słowo "nie". Najgorsi są ci od masaży - choć masaże podobno super ;). Polecamy bardzo wycieczki kupowane u Pana Mateusza pracującego w hotelu. Dużo taniej niż z Rainbow, chociaż nie ma tam polskiego przewodnika, więc jeśli komuś na tym zależy, to ta opcja raczej odpada. My byliśmy na Sea Scope i pływaniu z delfinami. Rezydentka beznadziejna. Nie wie zupełnie nic na żaden temat. Jeśli chodzi o obsługę... nigdzie nie spotkałam tak cudownych ludzi. Animator Amar - super zabawny człowiek. Pan od sprzątania pokojów zawsze bardzo się starał, jak tylko mógł i zawsze był super miły - zagadywał na korytarzu, pytał, czy wszystko ok, czy jesteśmy zadowoleni z jego pracy. Kelnerzy najlepsi na świecie, szczególnie Hamada, nie mogliśmy wyjść z podziwu. Pracuje za dwoje (co najmniej!), ma niesamowitą pamięć - zapamiętuje co goście z jego stolików przynoszą/zamawiają do picia i w kolejne dni napoje te czekają na nas przy stoliku, zanim przyjdziemy do niego z jedzeniem. Jeśli damy mu napiwek, to zapamięta nas, co wiąże się np. z tym, że zawsze będziemy mieć zarezerwowany przez niego stolik i nie trzeba będzie o nie walczyć, a czasami tak bywa na obiadach. Ale i bez napiwku wychodzi z siebie. Najgorsze co nas spotkalo w tym hotelu to to, że przecinają opaski wraz z opuszczeniem pokoju. My mieliśmy wylot do Polski o 21:10 i zbiórkę na busa po 17:00, a pokój należy oddać do godziny 12:00. W związku z tym nie mogliśmy zjeść w dzień wylotu nic poza śniadaniem. Gdybyśmy nie mieli jeszcze przekąsek przywiezionych z Polski, to bylibyśmy po prostu głodni i bez picia!!! W żadnym hotelu nigdy coś takiego nam się nie zdarzyło. Normalne hotele, w szczególności te cztero- czy pięciogwiazdkowe, pozwalają korzystać z All Inclusive do końca pobytu. Gdyby nie obsługa, dałabym 1 gwiazdkę. Hotel na pewno nie zasługuje na miano hotelu pięciogwiazdkowego, chyba że dwie ostatnie są za obsługę.

    W. - 25.07.2021

    10/11 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem