Kategoria lokalna: 4
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd był fajny tak samo, jak hotel, ale gdybym wybierał sie jeszcze raz Rainbow z Warszawy proszę nigdy więcej mi nie oferować parkingu "Parking Business Class" z klasa biznesowa to oni mają tyle wspólnego co nic. Jeden wan na 7 osób gdzie kolko im zajmuje 35 min a chwalą się tym z maja z wami umowę to wiedza, kiedy osoby wracają z waszych wycieczek. Ogólnie jak już za 2 razem nie starczyło dla mnie miejsca, powiedziałem żeby mi pokryli koszt taksówki wtedy sobie sam podjadę na ten parking. Pan powiedział nie wiec bylem zmuszony wziąć sobie Bolta na swój koszt.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Sam hotel przyzwoity. Pokoje dosc duze i calkiem czyste, codziennie sprzatane. Niestety plaza dosc mala o bardzo kamienistym i rafowym dnie. Za to mozna poplywac z rybkami, ktorych jest tam calkiem sporo, wiec to na plus. Jedzenie bardzo srednie i naprawde malo urozmaicone. Obsluga za to bardzo mila i pomocna. Hotel jest w zasadzie w centrum Hurghady, wiec jak ktos ma ochote, mozna pochodzic po miescie, np przejsc sie do mariny czy meczetu El Mina.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Biuro podróży naprawdę super. Wycieczki i przewodnicy wspaniali. Co do hotelu itd. Dostaliśmy inne pokoje niż miały być. Hotel z zewnątrz nienajgorszy, niestety w środku potrzebny remont. Dałabym 2 gwiazdki nie 4. Jedzenie tragedia. Ogólnie brudno. Jedynie w pokoju bardzo czysto. Jedyny plus w tym hotelu to Pan sprzątający. Obsługa bardzo niemiła. Na plaży za mało leżaków, które są tak zniszczone połamane, że strach się położyć. Dużo śmieci. Hotel zasługuje na ocenę 1. Ocenę pobytu podniosły wycieczki fakultatywne, na które było warto pojechać.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel nie najgorszy warty ceny. Jedzenie smaczne lecz brak przekąsek, które według biura miały być były tylko 3 posiłki śniadanie obiad kolacja oraz lody ale tylko przez godzinę. Plaża przy hotelu ładna oraz nigdy nie było problemu aby znaleźć leżak. Pokoje stare przydałoby się odnowienie lecz nam to wogule nie przeszkadzało. Minus za to że ręczniki nie były wogule zmieniane oraz ostatniego dnia zginął mi głośniki który był trzymany tylko w pokoju do którego poza nami wchodził pan który sprzątał który był strasznie nie miły.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wszystko ok. Hotel poprawny. Obsługa ok i pomocna i miła, jedyny minus to ciągłe zaczepianie przez lokalnych biznesmenów. Po kilku dniach jest to uciążliwe. Wyżywienie mogłoby być lepsze. Lunch i kolacja ok natomiast śniadanie zazwyczaj fatalne. Dwa baseny niepodgrzewane. Prywatna plaża z w miarę wygodnym wejściem do wody. Woda w maju raczej chłodna więc polecam piankę do nurkowania z rybkami. Wyjazd jako tani last minute ok.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Spędziłam w hotelu tydzień w sierpniu 2023. Ze względu na położenie, udogodnienia jest to definitywnie hotel dla małowymagających dorosłych. Hotel położony jest w starej części Hurghady, wyjście na wieczorny spacer jest mało przyjemne- daleko do promenady, do centrum raczej taksówką. Pokój jednoosobowy spory, sprzątany codziennie. Atut to dobrze działająca klimatyzajca i codziennie dokładana jest butelkowana woda. Minusy -widać wiek hotelu, łazienka wymaga renowacji. W sezonie letnim polecam na jedzenie zejść wcześniej- nie wszystko jest ponownie dokładane, szczególnie w restauracji przy plaży. Zalecam zaopatrzenie się w butki plażowe- inaczej zejście do wody grozi poranieniem stóp- zejście jest kamieniste, mało przyjemne. Trzy zjeżdzalnie na miejscu trduno nazwać aqua parkiem, nie zdecydowaliśmy się pójść- wyglądają na wiekowe... Jeżeli chodzi o animacje na miejscu jest ich sporo w ciągu dnia, ale hotel nastawiony jest na rosyjskiego turystę, więc klimaty weselne. Na niezobowiązujący tygodniowy wyjazd w gronie znajomych hotel jest ok.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel ekonomiczny , dla ludzi niewymagających. Jedzenia mały wybór lecz smaczne . Co ważne prawie nikt nie chorował. Pomimo starań obsługi w starszej części hotelu łazienki pozostawiały wiele do życzenia. Posiłki albo na plaży albo w bliźniaczym hotelu King Tut. Lobby w sfinksie nie istnieje wszystko załatwiamy w King Tut. Plaża marna ,buty obowiązkowe. Obsługa w porządku.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
W maju byliśmy na tygodniowym pobycie . Ogólnie nie jesteśmy bardzo wymagający, przeważnie wybieramy 3 gwiazdkowe hotele, ważna dla nas jest przede wszystkim czystość hotelu. Z tą było tutaj średnio. Wszystkie krzesła na zewnętrznym tarasie brudne od ptasich odchodów, chyba nigdy nie myte, brak papierowych serwetek na stołówce. Na stołach były tylko serwetki z materiału, którymi wycierano czasem stoły z okruchów. No i brak lanego piwa. Gdy poprosiło się w barze o piwo, nalewali ciepłe, z jednej puszki na dwie szklanki. Przez cały pobyt kupowaliśmy sobie piwo w barze hotelowym po 2 dolary. Przy opcji all inclusive to chyba trochę nie fair. Na pewno nikomu znajomemu nie polecilibyśmy tego hotelu, za tą cenę można znaleźć na pewno lepszy.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Obsługa hotelu jest bezczelna. Przyjechaliśmy w 4 osoby, mieliśmy zarezerwowane 2 pokoje 2-osobowe. Przy zameldowaniu zapytałam czy możemy dostać pokoje blisko siebie, na co wcisnęli mi pokój rodzinny, 4 osobowy, z jedną łazienką. Powiedziałam, że go nie chcę, bo jesteśmy czwórką dorosłych ludzi. Kazali i tak zobaczyć pokój rodzinny, bo jest ładny (chociaż był niespecjalny). Wróciłam, powiedziałam, że go nie chcemy i poprosimy o nasze 2 osobne pokoje. Powiedzieli, żeby iść na obiad i wrócić potem, to zobaczymy co da się zrobić. Jak wróciłam stwierdzili, że mają overbooking i musimy zostać w rodzinnym dzisiaj, za to następnego dnia mogą nam dać 2 osobne. Na nic się zdały moje tłumaczenia, że jesteśmy z osobą niepełnosprawną i przyjechaliśmy tylko na 4 dni, więc przeprowadzka po pierwszym dniu jest dla nas niewygodna i problematyczna. Doradzili, żeby się nie przejmować pokojem, tylko cieszyć się morzem. Czy obce osoby też by upchnęli do pokoju rodzinnego? Na spotkaniu z rezydentem zapytałam o godziny posiłków, w odpowiedzi usłyszałam, że wszystkie informacje są na kartce, którą dostaliśmy przy zameldowaniu. Wszyscy na sali zgodnie spytali "jakiej kartce"? Widocznie podawanie gościom podstawowych informacji nie jest standardem. Stołówka była wiecznie pełna ludzi, a wybór jedzenia nieduży. Ciągle brakowało filiżanek, kubków albo sztućców i trzeba było prosić obsługę o doniesienie. Większość stołówki jest na tarasie, więc przy wietrze wszystkie serwetki, papierowe kubeczki i śmieci się przemieszczają. Na plaży niestety też tłoczno, a miejsca niewiele. Największy plus to piękne morze piękne - blisko brzegu przy rafie pływają piękne kolorowe ryby.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Za mała restauracja i niestety brudna. 90% osób to niestety klienci za wschodniej granicy. Notoryczny brak leżaków na plaży, które nota bene są bardzo zużyte i brudne.