Kategoria lokalna 4
5.0/6
Hotel całkiem przyzwoity każdy pokój z widokiem na basen i morze, przy plaży bar i restauracja, każdy znajdzie leżak,jedzenie dobre, nawet była kaczka, indyk,kraby, dużo owoców, melony słodziutkie, duży wybór ciast,kawa średnia jak dla mnie,, można wyjść z hotelu i się przepracować,są blisko sklepy i galeria,polecam za tą niską cenę
EWA ALDONA, Lądek-Zdrój - 24.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024
0/0 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Świetna lokalizacja, baseny czyste, plaża kamienista. Zjeżdżalnie staranie przygotowane na każdym basenie ratownicy zainteresowani pracą :). Jedzenie świeże, monotonne . Picie z plastikowych kubeczków. Udany urlop
Emilia, Radziejowice - 11.07.2023 | Termin pobytu: czerwiec 2023
3/4 uznało opinię za pomocną
4.5/6
Chciałbym podzielić się obiektywną opinią. Marzec 2025. Trzeba pamiętać, że to hotel budżetowy – odpowiedni dla osób niewymagających, które nie oczekują luksusu. Standard odpowiada 2 gwiazdkom według norm UE lub klasycznym 3 gwiazdkom według egipskich realiów. Goście to głównie Polacy, Ukraińcy, Białorusini i Rosjanie, choć zdarzają się też turyści z innych krajów, którzy bywają nieco zaskoczeni. Hotel jest już dość wiekowy i nosi ślady upływu czasu. Zabudowa na terenie jest dosyć gęsta. W praktyce to jakby dwa hotele funkcjonujące razem. Standard pokoi jest zróżnicowany – można trafić lepiej lub gorzej. Recepcja i lobby mogłyby zostać odświeżone – momentami odczuwa się brak świeżości, zwłaszcza po sprzątaniu. Warunki w tych przestrzeniach mogą nie każdemu odpowiadać. Internet, niestety, nie jest dostępny w zadowalającej jakości, nawet w lobby, a jego cena nie zawsze odpowiada oferowanej usłudze. Warto mieć to na uwadze przy planowaniu pobytu. Strefa jadalna jest dość mała, biorąc pod uwagę, że obsługuje dwa hotele jednocześnie. W przypadku chłodniejszej lub wietrznej pogody może zabraknąć miejsc w zamkniętej części. Z kolei przy ciepłych wieczorach trudno znaleźć miejsce na tarasie. Warto również wiedzieć, że na zewnątrz wielu gości pali papierosy, co może być uciążliwe – zwłaszcza dla rodzin z dziećmi. Obsługa kelnerska jest liczna, choć sprawia wrażenie bardzo zajętej, co nie zawsze przekłada się na realną pomoc. W godzinach szczytu, szczególnie na początku pobytu, zdarzały się długie kolejki po jedzenie – nawet do 30 minut. System wydawania posiłków wydawał się być nie do końca przemyślany. Kuchnia jest raczej monotonna – ryż, makarony, mięso o wątpliwej jakości. Na plus zasługuje grill – szczególnie smaczne były potrawy z rusztu, w tym kebab typu „lula”. Warzywa w podstawowej formie, sporo wypieków i deserów w stylu egipskim – ciasto nasączone różnymi syropami. Owoce były dostępne – zazwyczaj 3 do 5 rodzajów. Napoje to głównie rozwodnione napoje gazowane, raczej niskiej jakości. Wiele osób wybierało zakupy w pobliskim sklepie lub centrum handlowym, gdzie za niewielką kwotę można było kupić wszystko, czego brakowało. Piwo było dodatkowo płatne (około 2 USD), a alkohol w barze – według niektórych gości – pozostawiał wiele do życzenia. Śniadania niestety nie należały do najmocniejszych stron hotelu. Po jednej próbie zdecydowałem się z nich zrezygnować i wybrać sen jako lepszą opcję na rozpoczęcie dnia.
KV, Białystok - 14.04.2025 | Termin pobytu: marzec 2025
0/0 uznało opinię za pomocną
4.5/6
Sphinx połączył się z King Tut i mamy King's Resort. Nie do końca wyszło to na dobre. Nam się bardzo podobało i myślimy o powrocie do Egiptu choć nie koniecznie do tego hotelu.
Angelika, Rybnik - 30.08.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024
1/1 uznało opinię za pomocną