Kategoria lokalna: 4
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Spędziłam w hotelu tydzień w sierpniu 2023. Ze względu na położenie, udogodnienia jest to definitywnie hotel dla małowymagających dorosłych. Hotel położony jest w starej części Hurghady, wyjście na wieczorny spacer jest mało przyjemne- daleko do promenady, do centrum raczej taksówką. Pokój jednoosobowy spory, sprzątany codziennie. Atut to dobrze działająca klimatyzajca i codziennie dokładana jest butelkowana woda. Minusy -widać wiek hotelu, łazienka wymaga renowacji. W sezonie letnim polecam na jedzenie zejść wcześniej- nie wszystko jest ponownie dokładane, szczególnie w restauracji przy plaży. Zalecam zaopatrzenie się w butki plażowe- inaczej zejście do wody grozi poranieniem stóp- zejście jest kamieniste, mało przyjemne. Trzy zjeżdzalnie na miejscu trduno nazwać aqua parkiem, nie zdecydowaliśmy się pójść- wyglądają na wiekowe... Jeżeli chodzi o animacje na miejscu jest ich sporo w ciągu dnia, ale hotel nastawiony jest na rosyjskiego turystę, więc klimaty weselne. Na niezobowiązujący tygodniowy wyjazd w gronie znajomych hotel jest ok.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel ekonomiczny , dla ludzi niewymagających. Jedzenia mały wybór lecz smaczne . Co ważne prawie nikt nie chorował. Pomimo starań obsługi w starszej części hotelu łazienki pozostawiały wiele do życzenia. Posiłki albo na plaży albo w bliźniaczym hotelu King Tut. Lobby w sfinksie nie istnieje wszystko załatwiamy w King Tut. Plaża marna ,buty obowiązkowe. Obsługa w porządku.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
W maju byliśmy na tygodniowym pobycie . Ogólnie nie jesteśmy bardzo wymagający, przeważnie wybieramy 3 gwiazdkowe hotele, ważna dla nas jest przede wszystkim czystość hotelu. Z tą było tutaj średnio. Wszystkie krzesła na zewnętrznym tarasie brudne od ptasich odchodów, chyba nigdy nie myte, brak papierowych serwetek na stołówce. Na stołach były tylko serwetki z materiału, którymi wycierano czasem stoły z okruchów. No i brak lanego piwa. Gdy poprosiło się w barze o piwo, nalewali ciepłe, z jednej puszki na dwie szklanki. Przez cały pobyt kupowaliśmy sobie piwo w barze hotelowym po 2 dolary. Przy opcji all inclusive to chyba trochę nie fair. Na pewno nikomu znajomemu nie polecilibyśmy tego hotelu, za tą cenę można znaleźć na pewno lepszy.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Obsługa hotelu jest bezczelna. Przyjechaliśmy w 4 osoby, mieliśmy zarezerwowane 2 pokoje 2-osobowe. Przy zameldowaniu zapytałam czy możemy dostać pokoje blisko siebie, na co wcisnęli mi pokój rodzinny, 4 osobowy, z jedną łazienką. Powiedziałam, że go nie chcę, bo jesteśmy czwórką dorosłych ludzi. Kazali i tak zobaczyć pokój rodzinny, bo jest ładny (chociaż był niespecjalny). Wróciłam, powiedziałam, że go nie chcemy i poprosimy o nasze 2 osobne pokoje. Powiedzieli, żeby iść na obiad i wrócić potem, to zobaczymy co da się zrobić. Jak wróciłam stwierdzili, że mają overbooking i musimy zostać w rodzinnym dzisiaj, za to następnego dnia mogą nam dać 2 osobne. Na nic się zdały moje tłumaczenia, że jesteśmy z osobą niepełnosprawną i przyjechaliśmy tylko na 4 dni, więc przeprowadzka po pierwszym dniu jest dla nas niewygodna i problematyczna. Doradzili, żeby się nie przejmować pokojem, tylko cieszyć się morzem. Czy obce osoby też by upchnęli do pokoju rodzinnego? Na spotkaniu z rezydentem zapytałam o godziny posiłków, w odpowiedzi usłyszałam, że wszystkie informacje są na kartce, którą dostaliśmy przy zameldowaniu. Wszyscy na sali zgodnie spytali "jakiej kartce"? Widocznie podawanie gościom podstawowych informacji nie jest standardem. Stołówka była wiecznie pełna ludzi, a wybór jedzenia nieduży. Ciągle brakowało filiżanek, kubków albo sztućców i trzeba było prosić obsługę o doniesienie. Większość stołówki jest na tarasie, więc przy wietrze wszystkie serwetki, papierowe kubeczki i śmieci się przemieszczają. Na plaży niestety też tłoczno, a miejsca niewiele. Największy plus to piękne morze piękne - blisko brzegu przy rafie pływają piękne kolorowe ryby.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Za mała restauracja i niestety brudna. 90% osób to niestety klienci za wschodniej granicy. Notoryczny brak leżaków na plaży, które nota bene są bardzo zużyte i brudne.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zawsze wyjeżdżaliśmy do Chorwacji, potrzebowaliśmy zmian, popełniliśmy błąd Egipt nie jest dla nas.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
jestem trochę rozczarowany z wycieczki po pręż Rainbow, wszystkie zdjęcia zrobione tak ładnie i nienaturalnie że masakra, zdjęcia są realne, tylko w rzeczywistości wygląda to jednak nie aż tak pięknie, do tego niektóre informacje po prostu nie jest umieszczone na stronie wycieczki, ale obowiązują jakieś zasady w tym Egipte, lepiej było by o tym wiedzieć za wcześnie
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
W zasadzie na plus jest super lokalizacja i fajny basen....jedzenie-monotonia, pokoje-lazienka duży minus...podsumowując jeśli ktoś spodziewa się 4*tam tego nie znajdzie...
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel w porządku, obsługa ok, jedzenie może być , tylko ilość ruskich obywateli ich bezczelność i inne zachowania zniechęcają do ponownego odwiedzenia Hurghady. Impreza sylwestrowa zorganizowana pod gości z rosji. Nie polecam.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Całokształt obsługi przez firmę Reinbow ocena 5. Wszystko na wysokim poziomie godne polecenia. Natomiast hotel i obsługa na bardzo niskim poziomie. Nie polecam.