Opinie o Stella Di Mare Beach Resort & Spa

Kategoria lokalna: 5

5.3/6
(377 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.8
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.3
Pokój
5.0
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.4
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    21

    Nie dla każdego

    Mieczysław Marek, Sierpc 11.08.2019 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Polecam lubiącym baseny oraz snurkowanie na rafach i nurkowanie. Lubiący pływanie prosto z plaży będą rozczarowani ponieważ są duże odpływy i do wody trzeba iść nawet ponad 100 metrów. Za to jest pomost do pięknej rafy z mnóstwem ryb gdzie można spokojnie obserwować podwodny świat. Jako wielki minus należy podać organizację całej imprezy przez Rainbow. Coś z czym pierwszy raz się spotkałem i jest to dla mnie niezrozumiałe. Wylot powrotny do Polski mieliśmy o godź 02.55 z hotelu miano nas zabrać o godź 22.50. i okazało się że pokoje musimy opuścić do godź 12.00 w południe. Nie wiem jak tak można planować imprezy aby ludzi zostawiać na ponad 12 godzin bez pokoju, zaoferowano nam przedłużenie wynajmu pokoju do godź 18.00 za które dodatkowo zapłaciliśmy 28 dolarów. Pani rezydentka na pytanie czemu tak jest odpowiedziała że jej nic do tego i proszę się kontaktować z Rainbow w Polsce czyli fachowo nas zlała. Z czymś takim spotkałem się pierwszy raz i nie rozumiem całej sprawy ponieważ ja zamawiając imprezę opłaciłem pobyt w hotelu z opcją all inclusive oraz przelot z i do Polski .

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    17-24.07.2025

    Yevheniia, Wrocław 26.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Z biura Rainbow jesteśmy bardzo zadowoleni – wszystko zostało zorganizowane dokładnie tak, jak miało być. Żadnych zastrzeżeń. Transfer, dokumenty, kontakt – wszystko przebiegło sprawnie i profesjonalnie. Morze było przepiękne – ciepłe, czyste, z bajeczną rafą koralową 🪸. To był zdecydowanie największy atut tego wyjazdu. Niestety, sam hotel rozczarował pod wieloma względami. Już na recepcji po przyjeździe dostaliśmy tylko opaski all inclusive, kartę do pokoju i kartkę na ręczniki. Nikt niczego nam nie pokazał, nie opowiedział, nie poinformował, gdzie co się znajduje. Gdy zapytałam, czy ktoś może nam cokolwiek pokazać, usłyszałam tylko: „No to idźcie i zwiedzajcie”. Jedzenie – bardzo monotonne. To, co było na śniadanie, wracało na obiad i kolację – tylko w innej formie: najpierw gotowane, potem smażone, później pieczone. Kulminacją był ostatni dzień, kiedy podano sushi z marchewką i burakiem – bez grama ryby, nawet bez zapachu ryby. Mieliśmy nocny lot powrotny, więc zgodnie z informacją z recepcji mieliśmy otrzymać tzw. lunch box. Niestety, niczego nie dostaliśmy – i nikt nie wiedział, dlaczego. Największy minus – straszne zapachy z łazienki w pokoju, które utrudniały wypoczynek. Dodatkowo, warto wspomnieć, że hotel był w ogromnej większości zapełniony przez Rosjan. Flaga Rosji wisiała przy samym wejściu, a wielu pracowników hotelu witało nas pytaniem: „Czy jesteście z Rosji?” – i na każdą odpowiedź typu „nie”, słyszeliśmy, że „Rosja jest super!”. To było niekomfortowe i niesmaczne – wyglądało, jakby Egipt niemal się przed nimi kłaniał. Wstyd, szczególnie w dzisiejszych czasach.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Egipt hotel Stella Bech

    Lech, STRZELCE KRAJEŃSKIE 01.01.2024 | Termin pobytu: grudzień 2023 | Tagi: powyżej 65 lat, w parze

    S....wieta w tym hotelu to totalna klapa zdominowana przez sasiadow od switu do wieczoru nudy na c ztery pudy

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Hałas, wrzaski i pogwizdywanie

    Maria Agnieszka, Warszawa 24.07.2022 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Jeżeli nie przeszkadzają ci: odpadające kafelki w basenie, rozwalające się brudne leżaki, pisk dzieciarni, głośne animacje i animatorzy zachęcający do nich pogwizdywaniem - to hotel dla Ciebie. Jeśli nie masz nic przeciwko monotonnemu jedzeniu, braku internetu, starym pokojom, braku wody w morzu (plaża to jakaś totalna porażka - bagnisty brzeg z wiecznym odpływem - wylęgarnia komarów) - to hotel dla Ciebie. TEN hotel definitywnie NIE DLA MNIE. Jestem bardzo zawiedziona.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    ocena stelli beach - 17.10.2024

    Natalia, Tarnowo Podgórne 30.10.2024 | Termin pobytu: październik 2024 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    wszelkie komentarze w poniższych pozycjach. Dodatkowe minusy : masakrycznie dużo much na basenie i okolicy otwartej przestrzeni przy głównym barze płatna wata cukrowa i popcorn, wino było wielokrotnie rozlewane z butelek plastikowych po innych słodkich napojach, płatny internet w pokojach oraz brak np.w głównym barze. Cena nieadekwatna do oferty hotelu,jednocześnie hotel nie zasługuje na 5 gwiazdek. Pierwsza moja negatywna opinia,mimo,że od zawsze podróżuje z Rainbow. jestem strasznie rozczarowana tym pobytem.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Fabryka

    Joanna , Warszawa 15.11.2021 | Tagi: 56-65 lat, ze znajomymi

    Monotonne jedzenie, słaby hotel- materac wygnieciony , 1 podwójny na 2 koleżanki- uciążliwe, mnóstwo ludzi ( dużo hałaśliwych Rosjan ) , tylko rafa fajna

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Rainbow - dziekuję za takie wczasy

    Marcin 08.09.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Po przylocie do hurghady około północy mieliśmy transfer do hotelu do kótrego dotarliśmy około 2.00 w nocy... do tej pory było wszystko zgodnie z planem. Niestety już podczas zameldowania okazało się że hotel nic nie wie o dodatkowej osobie którą dorezerwowaliśmy 6 dni przed wylotem ... Rainbow ich nie poinformowało i nie mają takiej osoby na liście i nie mogą jej zameldować ... trzeba było godzinę spędzić na dyskusji aż na koniec Pan z recepcji powiedział że robi to dla nas na własną odpowidzialność Masakra człowiek kupije wycieszkę za 5,5k i musi się płaszcyzć na recepcji żeby Ci łaskawie dali nocleg. Ale to nie koniec ... Boy prowadzi nas do pokojów i okazuje się że nie mamy ich koło siebie pomimo że prosiliśmy o to podczas rezerwacji, mój pokój okazuje się świeżo malowany, w którym nie da się spać bo zapach chemikaliów nie poazwala przebywać w pokoju dłużej niż minutę .. kolejna walka o zmianę pokoju... ale nic udało się 4.00 rano idziemy spać. Pierwszy dzień godz. 9.00 szlifierka max nas budzi .. otwieram drzi pokoju i okazuje się zameldowali nas w budynku vis a vie remontowanego budynku do kórego mamy w prostej linii 10m i cały dzień trwają bardzo głośne roboty budowlane... Na szczęscie większość czasu spędzamy plaża/basen więc dzwięk szlifierek słyszymy tylko o poranku gdy codziennie mamy podbudkę gdy zaczynają bardzo wcześnie prace ze względu na upał ... Jesteśmy z nastoletnimi córkami i każde wyjście/wejście z i do pokoju wiąże się z pokrzykiwaniem do nich robotników z budowy naprzeciwko i zaczepkami... trzeba chodzić w grupach bo nie wieadomo co może się zdarzyć... Rezydent który został poinformowany niestety nie wiele pomógł bo kilka wolnych pokoi jakie pozostały były porozrzucane po całym obiekcie a chcieliśmy mieć koło siebie to trzeba było znieść trudy budowy ... Poza tymi mankamentami którymi obarczyłbym bardziej Rainbow niż sam hotel wszystko ok, jezdzenie w restauracji z dużą różnorodonością , baseny z animacjami, ale też basen bez dzieci gdzie w ciszy można odespać poranne pobudki budowlańców ...

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem