Opinie o Stella Di Mare Beach Resort & Spa

Kategoria lokalna: 5

5.3/6
(379 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.8
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.3
Pokój
5.0
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.4
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    To nie 5 gwiazdek, hotel w szczerym polu na ustroniu-zdecydowanie na "nie"

    Sz 27.07.2021 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Drodzy, lokalna kategoria hotelu przypominam iż jest to hotel egipski to 4 gwiazdki, które wiszą nad recepcją, tymczasem Rainbow sprzedaje jako 5 gwiazdek. Absolutnie pokoje nie zasługują na 5 gwiazdek, meble zniszczone, odpadające kurki pod prysznicami, woda ledwie ciurkająca pod prysznicem, popękana terakota, brak wi-fi w pokojach, a w foyer tragedia nie można się połączyć. Obsługa w recepcji bardzo niekompetentna, powolna, w rezultacie tworzą się non stop kolejki. Meldunek po podroży trwał 1,5 h, pomimo, że oprócz nas były tylko 2 osoby. Problemy z kartami do pokoju 4 razy pod rząd ... pokoj - recepcja i z powrotem aż w końcu udało się wejść do pokoju. Sytuacja z kartami się powtarzała, w sumie miałem ich 3 przez 14 dni. Podobnie w sąsiednich pokojach. Nie kupujcie w Rainbow wycieczek fakultatywnych, które są o 30-40 dolarów droższe od lokalnych biur prowadzonych przez Polaków. Identyczny program opieka polsko języczna dziwne że male biuro stać na niższe ceny, a Rainbow nie. Na rafie przyhotelowej plastikowe torebki, kubki i inne śmieci zatem snurkowanie nie należy do przyjemności.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    średnia, spodziewałam się czegoś lepszego za taką kasę

    Małgorzata, Warszawa 31.12.2023 | Termin pobytu: grudzień 2023 | Tagi: 56-65 lat, ze znajomymi

    Stary hotel, jedzenie takie sobie, wszędzie daleko, okropnie głośne programy animatorów, za dużo ludzi, brak prywatności

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    20

    Fajny hotel, miejsce gdyby nie INTERNET!!!

    Jarosław 21.11.2018 | Termin pobytu: październik 2018 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Hotel Stella Di Mare to fajny hotel w rejonie zatoki Makadi. Dobre miejsce na wyjazd z dziećmi gdy do szczęścia potrzebny jest zamkniety obiekt z dala od miejskiego zgiełku. Do Hurghady jazda trwa ok 30 min w jedną stronę autobusem na który trzeba się za dodatkową opłatą zapisać. Jeżeli ktoś planuje jednak mieć kontakt z czymś innym niż hotelowe atrakcje (np.zespół sklepów wewnątrz kompleksu gdzie sprzedawcy wiedząc o tym że nie ma innej alternatywy windują ceny) powinien wybrać coś bliżej miasta. Aha. Zapomniałbym. Hotel oferuje prawdopodobnie bo nie jest to wpisanę w ofertę, detoks od internetu :) Porzucając jednak żarty na bok informacja w ofercie że darmowy dostęp do sieci w lobby jest, jest stwierdzeniem trochę na wyrost. W żadnym hotelu w których bywałem nie wyglądało to tak źle. Dostęp do sieci w hotelu Stella di Mare jest chyba uzależniony od ilości próbujących się podłączyć urlopowiczów. Jak już się to udało, prędkość w graniacach kilku kb/s z trudem pozwalała sprawdzić pocztę o jej ściągnięciu już nie wspominając. Wysłanie kilku zdjęć (po ok max. 500 KB każdy) skutkowało zarezerowaniem sobie kwadransa o ile oczywiście udało się wreszcie do sieci zalogować. Najgorzej było w porze poobiedniej i po kolacji. Podsumowując. Codzienne sprawdzenie poczty, odpisanie na maile itp. plus ogarnięcie co kto napisał na FB czy Instagramie zajmowało ok 1 godz. i to bez "ciężkich" operacji, tylko teksty. Należy więc zadać sobie pytanie czy przy np. 14 dniowym pobycie (14 dni x 1 godz. = 14 godz. siedzenia przy kompie), warto poświęcić w sumie ok. dwa dni w lobby kosztem leżenia na plaży czy przed basenem. W związku z powyższym hotel dostaje ode mnie tylko 3 buźki :( Jak poprawią dostęp do sieci na pewno tam wrócę w innym przypadku zalecam kupno karty SIM od lokalnego dostawcy internetu GSM.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Jesień w Egipcie

    Boguslawa, Bolkow 17.11.2025 | Termin pobytu: listopad 2025 | Tagi: 56-65 lat, z rodziną

    Położenie hotelu niedaleko lotniska. Obsługa miła, nie narzucająca się . Mieliśmy przygotowany pakiet wyjazdowy , jak nie mogliśmy zjeść śniadania w drodze powrotnej. Hotel wymaga już remontu i odnowienia , co zresztą ma miejsce już w częściach obiektu. W pokojach czysto, codziennie wymiana ręczników , dwukrotnie mieliśmy wymienianą pościel w czasie 7 dniowego pobytu. Brak możliwości korzystania z Internetu to duża niedogodność. Ogromnym minusem jest klimatyzacja. Głośna bez możliwości regulacji , w lato spanie przy niej nie jest możliwe. Buczące urządzenia basenowe słyszane w nocy. W pokoju " zamieszkiwały" maleńkie czarne gryzące mrówki ukryte w meblach . Wystarczyło zostawić kubek z napojem , a stawał się czarny. Jedzenie jak na Egipt mało różnorodne , monotonne wielokrotnie niesmaczne. Kolacja z możliwością skorzystania z karty bardzo skromna, ale zupa pomidorowa smaczna i egzotyczna. Plaża żwirkowa z dużą ilością popsutych lub połamanych leżaków . Ręczniki plażowe, które nam dawano były zużyte, sprane, nie można ich nazwać ręcznikiem. Pobyt w tym hotelu uważam za najgorszy ze wszystkich miejsc, w których wcześniej byliśmy z mężem ,

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    pobyt po rejsie

    DOROTA ZOFIA, OSTROWEK 28.12.2021 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Spędziliśmy w tym hotelu trzy dni (wystarczy !) po rejsie po Nilu. Hotel pełen Rosjan ,pomimo pandemii obłożenie było chyba 100 % co powodowało duży tłum na posiłkach. Na plus należy dodać ładnie utrzymaną zieleń na terenie hotelu i niewielką rafę w pobliżu . Polecam udać się na nią wcześnie rano , bo potem jest bardzo tłoczno

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    Buczenie

    King 05.06.2019 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Hotel do remontu, uciążliwe dojście do częściowo zdewastowana rafy. Największą bolączką wszędobylskie buczenie pomp przy basenach przez 24h, w dzień mniej uciążliwe ale w nocy tragedia-można zamknąć okna, kosztem głośnej klimy w pokoju. Buczenie jest słyszalne na terenie całego hotelu-nie wiem dlaczego nikt o tym nie pisał. Dodatkowo obok hotelu jest pracujący zakład przemysłowy.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Miło, ale bez szału.

    Paulina 03.12.2021 | Tagi: 36-45 lat, w parze

    Od razu napiszę, że hotel polecam, gdy uda się złapać jakąś promocję albo last minute. Jeśli po prostu chcecie odpocząć i nie macie wygórowanych wymagań, to ok. Nie jesteśmy wymagający, ale na tle innych hoteli wypada słabo (pierwszy raz zdarza mi się pisać taką opinię).

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Moja opinia pobyt 7 dni

    Krzysztof, Bytom 08.06.2021 | Tagi: 36-45 lat, w parze

    Nasz 6 Wylot do Egiptu. Nie polecam tego Hotelu.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Rodzina z 2 dzieci (5 lat i 2,5)

    Krzysztof z rodziną 05.01.2025 | Termin pobytu: grudzień 2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Hotel już leciwy, mocno wymęczony. Plaża ładna, duża ale brak dostępu do morza bezpośrednio z plaży (trzeba przejść przez pomost). Pierwszego dnia panowie remontujący pobliski budynek na terenie hotelu rozpoczęli cięcie metalowych konstrukcji od 7 rano. Internet dodatkowo płatny 20€ na tydzień za jedno urządzenie. Lody 2€ porcja, kukurydza i popcorn 3€. Przy wymeldowaniu Pani z recepcji żądała zapłaty 16€ pomimo tego, że zakupiliśmy 3 porcje lodów za 6€. Po tym jak poprosiłem o szczegółowe rozliczenie, Pani poklikała w komputer i stwierdziła, że jednak 6€. Generalnie nie polecam. w zeszłym roku byliśmy w Marsalam w hotelu Pikalbatros i to jest przepaść jakościowa na korzyść Pikalbatros. Termin w zeszłym roku analogiczny, cena praktycznie taka sama.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Październik 2022

    Beata, Orzesze 04.11.2022 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Hotel zasługuje maksymalnie na 4 gwiazdki,zieleń wokół hotelu zadbana.Pokój i łazienka pozostawia wiele do życzenia,czasy świetności ma dawno za sobą.Jedzenie smaczne,rozrywka na dość dobrym poziomie.Wszystkie zalety hotelu przyćmiewa to,że jest to hotel nastawiony na Rosjan ,przynajmniej 85%gosci to Rosjanie.Drogie Rainbow ,w obecnej sytuacji politycznej na świecie polecanie swoim klientom tego hotelu jest co najmniej nie na miejscu!A można uczciwie uprzedzić!

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem