Kategoria lokalna: 5
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Generalnie fajny hotel ale bez szału. Zasługuje na 4* max. Stołówka ciemna nadająca się do odświeżenia ale jedzenie całkiem dobre. Pokój po remoncie ale z niedociągnięciami typu stojąca woda w brodziku czy przewiewające okno przegrzewająca się po 3 min suszarka. Dwa baseny podgrzewane dla dzieci i dla dorosłych wystarczało miejsca na nich dla osób obecnych w lutym w hotelu. Przyjaźni animatorzy i fajne wieczorne animacje. Ręczniki plażowe są ale ich stan słaby. Drinki bardzo średnie nazwy europejskie smak nie przypomina. Internet płatny 30-40-50$ za 1-2-3 urządzenia. Ogólnie dla osób bez jakiś wygórowanych oczekiwań. NAJGORSZYM ELEMEMTEM WAKACJI TO WSZECHOBECNI NA BASENIE NAGANIACZE NA WYCIECZKI ZABIEGI SPA TATUŁAŻE I INNE SKLEPY - HOTEL POWINIEN NIE WPUSZCZAĆ NA SWÓJ TEREN CHMARY NAGANIACZY KTÓRZY PRZESZKADZAJĄ LUDZIOM W ODPOCZYNKU !!!
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólne wrażenie - bardzo dużo butnych, pijanych Rosjan. Obsługa hotelowa nachalnie oczekująca napiwków za każdą wykonaną czynność. Oczywiście napiwki to część kultury, ale nie za przyniesienie każdorazowo kawy, czy drinka. Obszar resortu zadbany, super baseny, dużo zieleni i dostęp do morza, interesujące, długie molo.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
ZALETY: - piękna rafa jest największym atutem tego hotelu - długi pomost który bardzo ułatwia snurkolwanie. Ma ona nawet boczne zajście, na zupełną płyciznę, idealne dla dzieci - hotel posiada przyzwoite pokoje rodzinne - bardzo dobre jedzenie - część BEACH jest położona w pięknym ogrodzie - obsługa hotelu jest miła i pomocna - dużo basenów, podobno w części garden jest mini aquapark, my wiedzliśmy 2 zjeżdżalnie WADY - organizacja restauracji . To był nasz siódmy pobyt w Egipcie, ale tak złej organizacji pracy jeszcze nie wiedziałam :( Wiecznie czegoś brakuje: stolików, sztućców, kieliszków. Jak już się załapiesz na kieliszek- pilnuj go i nie oddawaj kelnerowi! Menagerowie chodzą po restauracji i nie wiedzą, co ze sobą zrobić, zupełnie jakby nie dostrzegali problemu. Moim zdaniem, wystarczy dołożyć zastawy (jakby kto pytał) - Hotel jest bardzo oddalony od Hurhgady, a sklepiki na terenie hotelu są raczej drogie ( apteka- BARDZO!) więc jeśli chcecie udać się na zakupy pozostaje bus hotelowy (7 euro/osoby w dwie strony) o określonych godzinach lub wynajem taksówki (za około 20$). Recepcja nie jest chętna do pomocy w tej sprawie. Można spróbować przez aplikację bolt itp. Nia ma szans na żaden transport publiczny - Chociaż pokój był uczciwie sprzątany, kilka razy widzieliśmy karaluchy... :( Prawdopodobnie wchodziły z zewnątrz pod drzwiami, bo w jednym miejscu były duża, niezabezpieczona szpara od dołu - Na taką ilość gości jest po prostu za mało obsługi. Byliśmy w lipcu; hotel "pękał w szwach". - Notorycznie brakuje parasoli przy basenach. Leżaki są zajmowane ok. 6.30 rano! Mała podpowiedź: można sobie zorganizować samodzielnie pojedyncze leżaki (takie przeważnie są dostępne) i przenieść je pod palmę, do cienia. Polecam!
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
No cóz, dzien jak co dzień, czyli plażing, basening i drinki. Do tego jakis permomance wieczorem z 1h dość słaby i tyle. Bardzo brakowało mozliwosci potańczenia, spedzenia czasu bez wszedzie biegajacych dzieciaków. Jedzenie dość dobre, fajny wybór. Pokoje tez komfortowe. Jak chcecie skorzystac z fitnesu(wliczony w cene), jest umieszczone w jednym budynku razem ze SPA, i ciagłe nagabywanie o płatny masaż. ciężko sie przebic. Spotkałem sie raz z nieprzyjemnym komentarzem, ze fitnes-siłownia to za darmo jest.....Plaza to dość fajnie ogarnieta, jednak aby popływac w morzu to trzeba długo brodzic w wodzie po kostki po ostrym dnie, lub lepiej skorzystac z fajnego pomostu-mola, ale wtedy odpada leżkowanie na plaży.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Niskie budynki rozmieszczone na dużej przestrzeni w określony sposób dają dużą prywatność gościom. Kilka basenów umieszczonych w różnych lokalizacjach gwarantują możliwość różnych opcji spędzania czasu, każdego dnia w innej części hotelu. Ładna i szeroka plaża z cudowną rafą. Długie molo. Parawany osłaniające od wiatru na plaży to także duży atut. Niestety całość psuje słaby serwis hotelowy począwszy od tego w restauracjach po serwis na plaży. Obsługa hotelowa obsługuje i biega obok gości z Niemiec lekceważąc a czasami będąc wręcz niegrzecznymi w stosunku do innych narodowości. Przykłady: kelner poproszony, nie nakryje stołu dla odpowiedniej liczby osób do czasu do kiedy nie obsłuży wszystkich przychodzących na kolację gości niemieckich, którym nie tylko w pierwszej kolejności nakryje stół ale także przyniesie z barku napoje do stolika. Do czasu do kiedy w danej strefie restauracji przychodzą goście niemieccy, których jest dużo - goście Polsce mogą czekać przy nienakrytym lub nieuprzątniętym po poprzednich gościach stoliku. Na plaży kelnerzy nie tylko omijają ale wręcz przebiegają obok leżaków innych gości niż goście niemieccy aby przypadkiem nie poprosić o coś do picia a i w tej części hotelu, kelner zanim poda napój to obsłuży wszystkich innych gości narodowości niemieckiej. Co więcej niektórzy goście z Niemiec (posiadali te same kolory opasek co Polacy) na plaży otrzymywali materace na leżaki o których my mogliśmy jedynie pomarzyć. Jeśli jako gość chcesz być NIEZAUWAŻONY i LEKCEWAŻONY - polecam hotel gdyż obsługa prawdopodobnie kalkulując większe napiwki jakie może otrzymywać od gości niemieckich ogranicza się przy gościach z Polski do czynności stanowiących minimum serwisu. Wielkie rozczarowanie.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nasz wypoczynek trwał 15 dni tj. od dnia 22.09 - 06.10.2022r. Wylot z Gdańska samolotem EnterAir. Na początek pragnę zaznaczyć, że w Egipcie byliśmy już kilka razy ale w tym rejonie pierwszy raz. Mamy porównanie hoteli, atrakcji czy też animacji. Nie będę tutaj opisywać jakie było wyżywienie czy pokój, bo one tak naprawdę w każdym hotelu ( w którym my akurat byliśmy) jest takie samo: pokój skromny, nadgryziony zębem czasu ale codziennie sprzątany; jedzenie monotonne ale w Egipcie tak po prostu jest. Decydując się na wyjazd właśnie tam liczyliśmy się z taką sytuacją. Zacznę może od początku... Lot Ok, bez opóźnienia. Transfer z lotniska do hotelu trwał ok. 40min. mini busikiem. Rezydent odebrał nas oraz zaopiekował się nami podczas meldunku. Otrzymaliśmy pokój (po raz pierwszy bez "specjalnych zachodów") z widokiem na morze. Ten fakt wynagradzał nam dość skromne zakwaterowanie. W lobby, zaznaczono w ofercie, Wi-Fi free i tu pierwsze rozczarowanie. Było ale tak wolne, że tylko człowiek się denerwował. Myślałam, że w roku 2022 internet to oczywista sprawa szczególnie w hotelu ***** ale tam widać jeszcze nie. Można wykupić szybszy w recepcji ale czy tak powinno być? Największe rozczarowanie to morze. Niestety zlekceważyłam komentarze a okazały się prawdziwe. Każdego dnia miały miejsce pływy wody. Czasami już o godzinie 9:00 wody nie było a wracała np. o 15:00. Praktycznie każdego dnia sytuacja godzinowa się zmieniała ale wody bardzo długo nie było. Morze cofało się jakieś 500m w głąb i siedzieliśmy na leżakach spoglądając na wyschnięte dno. Można było spacerować ale trzeba było mieć specjalne buty, klapki lub inne obuwie aby nie pokaleczyć stóp. Hotel oferuje długi pomost i on faktycznie ratował sytuację. Osoby, które chciały posnurkować czy też popływać mogły z tego pomostu wejść do wody. Mąż snurkuje więc to na jego opinii mogę oprzeć opinię dot. oglądanej rafy. Jest ona bardzo zniszczona ale są kolorowe rybki, które można obserwować. Minusem jest to, że praktycznie każdego dnia do pomostu przypływają stateczki, które zabierają chętnych na nurkowanie. Robiły dużo zamętu, co było mocno uciążliwe dla osób, które były akurat w wodzie. Jeśli ktoś chce faktycznie wypocząć tj. popluskać się w morzu bez konieczności chodzenia na pomost (zaznaczę, że jest od dość długi prawie 400m) i robić to w momencie, kiedy ma na to ochotę to odradzam. Niestety trzeba czekać cierpliwie na wodę. W okolicy tradycyjnie brak rozrywek, sklepów więc trzeba się nastawić na wyjazd z hotelu taksówką (mały pasaż jest w hotelu ale tu praktycznie same chińskie produkty). Animacje praktycznie nie istniały. Każdego dnia o godz. 10:00 trochę muzyki na plaży, joga, bule, piłka siatkowa i to na tyle. Baseny czyste - to ważne w sytuacji kiedy jedziemy z dziećmi, gdyż nad morzem w trakcie odpływu totalnie nie ma co robić taki maluszek. Na koniec to co najważniejsze - opieka rezydenta. Biuro stanęło na wysokości zadania. Jeździliśmy z różnymi biurami ale to okazało się najbardziej opiekuńcze. Od początku do końca czuliśmy się bezpiecznie. Wiedzieliśmy co robić w razie jakiegokolwiek problemu, kontakt z rezydentem możliwy był dwa razy w tygodniu osobiście. Cóż, mimo wszystko wypoczęliśmy i wróciliśmy opaleni do domu bez zbędnych kilogramów i spokojną głową, ponieważ oszczędzono nam głośnej muzyki i hałasów.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pokój do generalnego remontu- nawet na 3* nie zasługuje. Codziennie sprzątane. Wyżywienie obłędne, codziennie coś innego. Obsługa uwija się i stara każdemu dogodzić. Nikt nie wyciąga ręki po napiwek. Plaża czyściutka, w styczniu bez problemu z leżakami. Minus za codzienny odpływ morza. Bardzo słabe rafy. Fajne animacje. Zadbany ogród, wszędzie czyściutko. Największy minus o pokój. Brudne fotele, lampa do wyrzucenia, ściany odrapane. W styczniu brak dzieci więc jest cisza u spokój. Można pograć w piłkę, poćwiczyć, spacerować.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
pokoje i urządzenia all inclusive są wysokiej jakości. ale plaża ma fatalne warunki do kąpieli. Także rafa na końcu mola jest nieciekawa
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pokoją przydałoby sie odświeżenie ale w miare czysto. Obsługa miła ale jak się czasem nie dało napiwku to niektórzy nie chcieli obsługiwac. Pani rezydent byla tylko po zebranie pieniedzy za wycieczki. jedzenie dobre ale napoje okropne ale za taka cen nie spodziewalem sie fajerwerkow.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Drodzy, lokalna kategoria hotelu przypominam iż jest to hotel egipski to 4 gwiazdki, które wiszą nad recepcją, tymczasem Rainbow sprzedaje jako 5 gwiazdek. Absolutnie pokoje nie zasługują na 5 gwiazdek, meble zniszczone, odpadające kurki pod prysznicami, woda ledwie ciurkająca pod prysznicem, popękana terakota, brak wi-fi w pokojach, a w foyer tragedia nie można się połączyć. Obsługa w recepcji bardzo niekompetentna, powolna, w rezultacie tworzą się non stop kolejki. Meldunek po podroży trwał 1,5 h, pomimo, że oprócz nas były tylko 2 osoby. Problemy z kartami do pokoju 4 razy pod rząd ... pokoj - recepcja i z powrotem aż w końcu udało się wejść do pokoju. Sytuacja z kartami się powtarzała, w sumie miałem ich 3 przez 14 dni. Podobnie w sąsiednich pokojach. Nie kupujcie w Rainbow wycieczek fakultatywnych, które są o 30-40 dolarów droższe od lokalnych biur prowadzonych przez Polaków. Identyczny program opieka polsko języczna dziwne że male biuro stać na niższe ceny, a Rainbow nie. Na rafie przyhotelowej plastikowe torebki, kubki i inne śmieci zatem snurkowanie nie należy do przyjemności.