Opinie o Sunrise Holiday Resort

Kategoria lokalna: 5

5.5/6
(28 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.5
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.6
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
5.2
Wyżywienie
5.5
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Niezapomniane wakacje w Egipcie!

    ALEKSANDRA, Kościerzyna 01.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Po kilkunastu latach podróży i pobytu w różnych krajach arabskich wybór padł na Egipt! Po raz pierwszy Egipt! Pomimo informacji, opinii i rekomendacji od rodziny czy znajomych zawsze wybór wakacji był odmienny. Nigdy nie brany pod uwagę pomimo bardzo korzystnych ofert. Wypoczynek zaliczam do bardzo udanych pomimo małej niedogodności. Infrastruktura hotelu, jedzenie, obsługa i sam pobyt nie do opisania! Hotel zachwyca wnętrzami, miłą, uprzejmą i pomocną obsługą. Dogodne usytuowanie hotelu pozwala na eksplorację regionu. Myślę że hotel spełni oczekiwania najbardziej wymagających turystów! RAINBOW jaki operator wyjazdu bardzo profesjonalny! Wszelakie informacje dostępne i aktualizowane na bieżąco. Szczerze polecam!!! 💯

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    qqqqqqqqqqq

    Artur, --- 05.12.2023 | Termin pobytu: listopad 2023 | Tagi: 46-55 lat, ze znajomymi

    pierwzy raz w egipcie wyjazd udany , hotel zgodny z opiem , czyte pokoje przątane na życzenie, duża iloć miłej obługi zawze pomocni, co do jedzenia uważam że każdy znajdzie co dla iebi

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Super wakacje!

    Iwona 11.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: 56-65 lat, z rodziną

    Hotel spełnił nasze oczekiwania. Niesamowita była obsługa hotelu, która zawsze starała się być pomocna. Hotel jest bardzo zadbany , wszędzie jest ładnie i czysto. Posiłki -każdy zawsze znajdzie coś dobrego do zjedzenia. Plaża jest super - nie ma problemu z leżakami ! Animacje dla dorosłych oczywiście. Jesteśmy baaardzo zadowoleni!!! Polecamy ten hotel- dla dorosłych

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    pobyt w grudniu

    Stanislaw, Bialystok 09.01.2025 | Termin pobytu: grudzień 2024 | Tagi: powyżej 65 lat, w parze

    mimo małej ilości gości musieliśmy prośić o pokuj z jednym łóżkiem i wyżej ponieważ było głośno na niższych piętrach

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Hotel godny polecenia

    Sebastian, Bartoszyce 13.06.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Hotel super, praktycznie w centrum Hurgady, BRAK płaczących i latających dzieci 😁, blisko do morza, jedzenie dobre, aczkolwiek dopadła nas zemsta Faraona, miła obsługa,

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Hotel SUNRISE HOTEL RESORT Hurghada

    Hanna, Płock 10.01.2025 | Termin pobytu: grudzień 2024 | Tagi: powyżej 65 lat, ze znajomymi

    Pobyt niezbyt udany ze względu na hotel - w dniu przyjazdu zmuszona byłam po interwencji własnej i rezydenta zmienić pokój. Za pierwszym podejściem otrzymałam najgorszy pokój w hotelu (podobnie jak inne małżeństwo). Mój [pokój znajdował się bezpośrednio nad system maszynowni klimatyzacyjnej , a więc wibrująca podłoga w pokoju + lóżka. Zmiana tego samego dnia polegała na zamianie na pokój bez balkonu pomimo informacji w opisie hotelu, że pokoje są z balkonami i tarasami. Oczywiście na następny dzień po dokonaniu dodatkowej opłaty pokój zamieniono na pokój z balkonem . Hotelu nie polecam w mojej ocenie maksymalna kategoria to 4 - natomiast wyżywienie - doskonałe. Uważam, że jest wina Biura , który powinien podpisywać umowę z hotelem na konkretne pokoje . W każdym razie 2 dni stresu to trochę za dużo jak na 7 dniowy urlop. Byłam z tym biurem kilka razy i takiej sytuacji nigdy nie było.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Były duże nadzieje a wyszło rozczarowanie

    Katarzyna, Warszawa 12.05.2024 | Termin pobytu: maj 2024 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Nasz pobyt zaczął się niestety źle. Mimo upgrade'u pokoju na większy. Gdy dotarliśmy nad ranem, około 4 rano do pokoju mogliśmy zapomnieć o pójściu spać po podróży ponieważ zza okna dochodziła bardzo głośna muzyka z knajpy przy hotelu, na 7 nocy trzykrotnie nie dało się zasnąć do 3-5 rano. Pokój nie był posprzątany, balkon oraz wnętrze pokoju przy drzwiach balkonowych brudne od sypiącej się elewacji, w łazience kosz, fugi czy blat przy umywalce aż strach było dotknąć. Po zostawieniu napiwku to się poprawiło. Rezerwowanie leżaków bladym świtem i nie pojawianie się na nich do prawie południa to norma. Jedzenie słabe, mdłe, nie doprawione. Zdarzyło się trafić na surowego ziemniaka, surowy kawałek ryby. Obsługa w głównej restauracji bardzo wolna. Zamawianie drinków to loteria, przykładowo zamawiając drinka na bazie hibiskusu z whisky 3 na 5 razy był bez hibiskusa 🤣 Naganiacze nawiedzają ludzi na leżakach średnio co pół godziny. Niby istnieje system czerwonej flagi aby nie podchodzili ale nie zawsze to respektowano. Obsługa przy basenie jak i na plaży czy w barach u której można zamówić coś do picia bez chodzenia do baru wybiórczo spełnia swoje zadanie, zazwyczaj obsługują wybrańców. Przy wyjeździe z hotelu obiecane były paczki z suchym prowiantem na drogę powrotną których oczywiście nie było ale to nawet lepiej wiedząc jakie byłoby to jedzenie. Na plus położenie hotelu względem centrum miasta, dużo sklepów (pamiątki i supermarket) w zasięgu spacerowym bez konieczności korzystania z taksówki oraz bliskość lotniska (transfer ok 10 min) oraz płatna kolacja w restauracji Nasaya przy plaży.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    20

    Uważajcie

    Svitlana N., Warszawa 12.01.2024 | Termin pobytu: grudzień 2023 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Pokoje w hotelu już mocno zurzyte i potrzebują naprawy. Hotel jest bardzo brudny. Pierwszy pokój zaproponowali nam beż światła dziennego,z widokiem na schody. Rainbow powinien wiedzieć co sprzedaje,to nie jest standard hotelu 5 gwiazdowego,maxymalnie 3. Do pokoju z widokiem na morze przeniesiono nas za dopłatę 150 euro. Plaża ma słońce do godziny 13.00 ,a później słońce jest zasłonięte przez mury hotelu. Na dobudowanej wyspie widocznej na zdjęciach niemożliwe jest zajęcie miejsca ze względu na ograniczoną ilość miejsc. Nie dajcie się nabrać na bardzo wysokie oceny na booking. Oceny są kupowane przez miejscowych za różne prezenty,drinki dla gości. Sami mieliśmy taką propozycję. Jedyny plus to świeże urozmaicone jedzenie.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem