Opinie o Sunrise Holiday Resort

5.4/6 (15 opinii)

Kategoria lokalna 5

5.4/6
15 opinii
Atrakcje dla dzieci
6.0
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.3
Pokój
4.8
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.5
Sport i rozrywka
5.3
Wyżywienie
5.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 5.5/6

    qqqqqqqqqqq

    pierwzy raz w egipcie wyjazd udany , hotel zgodny z opiem , czyte pokoje przątane na życzenie, duża iloć miłej obługi zawze pomocni, co do jedzenia uważam że każdy znajdzie co dla iebi

    Artur, --- - 05.12.2023  | Termin pobytu: listopad 2023

    8/11 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    Były duże nadzieje a wyszło rozczarowanie

    Nasz pobyt zaczął się niestety źle. Mimo upgrade'u pokoju na większy. Gdy dotarliśmy nad ranem, około 4 rano do pokoju mogliśmy zapomnieć o pójściu spać po podróży ponieważ zza okna dochodziła bardzo głośna muzyka z knajpy przy hotelu, na 7 nocy trzykrotnie nie dało się zasnąć do 3-5 rano. Pokój nie był posprzątany, balkon oraz wnętrze pokoju przy drzwiach balkonowych brudne od sypiącej się elewacji, w łazience kosz, fugi czy blat przy umywalce aż strach było dotknąć. Po zostawieniu napiwku to się poprawiło. Rezerwowanie leżaków bladym świtem i nie pojawianie się na nich do prawie południa to norma. Jedzenie słabe, mdłe, nie doprawione. Zdarzyło się trafić na surowego ziemniaka, surowy kawałek ryby. Obsługa w głównej restauracji bardzo wolna. Zamawianie drinków to loteria, przykładowo zamawiając drinka na bazie hibiskusu z whisky 3 na 5 razy był bez hibiskusa 🤣 Naganiacze nawiedzają ludzi na leżakach średnio co pół godziny. Niby istnieje system czerwonej flagi aby nie podchodzili ale nie zawsze to respektowano. Obsługa przy basenie jak i na plaży czy w barach u której można zamówić coś do picia bez chodzenia do baru wybiórczo spełnia swoje zadanie, zazwyczaj obsługują wybrańców. Przy wyjeździe z hotelu obiecane były paczki z suchym prowiantem na drogę powrotną których oczywiście nie było ale to nawet lepiej wiedząc jakie byłoby to jedzenie. Na plus położenie hotelu względem centrum miasta, dużo sklepów (pamiątki i supermarket) w zasięgu spacerowym bez konieczności korzystania z taksówki oraz bliskość lotniska (transfer ok 10 min) oraz płatna kolacja w restauracji Nasaya przy plaży.

    Katarzyna, Warszawa - 12.05.2024  | Termin pobytu: maj 2024

    4/4 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    Uważajcie

    Pokoje w hotelu już mocno zurzyte i potrzebują naprawy. Hotel jest bardzo brudny. Pierwszy pokój zaproponowali nam beż światła dziennego,z widokiem na schody. Rainbow powinien wiedzieć co sprzedaje,to nie jest standard hotelu 5 gwiazdowego,maxymalnie 3. Do pokoju z widokiem na morze przeniesiono nas za dopłatę 150 euro. Plaża ma słońce do godziny 13.00 ,a później słońce jest zasłonięte przez mury hotelu. Na dobudowanej wyspie widocznej na zdjęciach niemożliwe jest zajęcie miejsca ze względu na ograniczoną ilość miejsc. Nie dajcie się nabrać na bardzo wysokie oceny na booking. Oceny są kupowane przez miejscowych za różne prezenty,drinki dla gości. Sami mieliśmy taką propozycję. Jedyny plus to świeże urozmaicone jedzenie.

    Svitlana N., Warszawa - 12.01.2024  | Termin pobytu: grudzień 2023

    16/18 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem