Kategoria lokalna 5
5.0/6
mimo małej ilości gości musieliśmy prośić o pokuj z jednym łóżkiem i wyżej ponieważ było głośno na niższych piętrach
Stanislaw, Bialystok - 09.01.2025 | Termin pobytu: grudzień 2024
1/1 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Pobyt niezbyt udany ze względu na hotel - w dniu przyjazdu zmuszona byłam po interwencji własnej i rezydenta zmienić pokój. Za pierwszym podejściem otrzymałam najgorszy pokój w hotelu (podobnie jak inne małżeństwo). Mój [pokój znajdował się bezpośrednio nad system maszynowni klimatyzacyjnej , a więc wibrująca podłoga w pokoju + lóżka. Zmiana tego samego dnia polegała na zamianie na pokój bez balkonu pomimo informacji w opisie hotelu, że pokoje są z balkonami i tarasami. Oczywiście na następny dzień po dokonaniu dodatkowej opłaty pokój zamieniono na pokój z balkonem . Hotelu nie polecam w mojej ocenie maksymalna kategoria to 4 - natomiast wyżywienie - doskonałe. Uważam, że jest wina Biura , który powinien podpisywać umowę z hotelem na konkretne pokoje . W każdym razie 2 dni stresu to trochę za dużo jak na 7 dniowy urlop. Byłam z tym biurem kilka razy i takiej sytuacji nigdy nie było.
Hanna, Płock - 10.01.2025 | Termin pobytu: grudzień 2024
3/3 uznało opinię za pomocną
2.5/6
Nasz pobyt zaczął się niestety źle. Mimo upgrade'u pokoju na większy. Gdy dotarliśmy nad ranem, około 4 rano do pokoju mogliśmy zapomnieć o pójściu spać po podróży ponieważ zza okna dochodziła bardzo głośna muzyka z knajpy przy hotelu, na 7 nocy trzykrotnie nie dało się zasnąć do 3-5 rano. Pokój nie był posprzątany, balkon oraz wnętrze pokoju przy drzwiach balkonowych brudne od sypiącej się elewacji, w łazience kosz, fugi czy blat przy umywalce aż strach było dotknąć. Po zostawieniu napiwku to się poprawiło. Rezerwowanie leżaków bladym świtem i nie pojawianie się na nich do prawie południa to norma. Jedzenie słabe, mdłe, nie doprawione. Zdarzyło się trafić na surowego ziemniaka, surowy kawałek ryby. Obsługa w głównej restauracji bardzo wolna. Zamawianie drinków to loteria, przykładowo zamawiając drinka na bazie hibiskusu z whisky 3 na 5 razy był bez hibiskusa 🤣 Naganiacze nawiedzają ludzi na leżakach średnio co pół godziny. Niby istnieje system czerwonej flagi aby nie podchodzili ale nie zawsze to respektowano. Obsługa przy basenie jak i na plaży czy w barach u której można zamówić coś do picia bez chodzenia do baru wybiórczo spełnia swoje zadanie, zazwyczaj obsługują wybrańców. Przy wyjeździe z hotelu obiecane były paczki z suchym prowiantem na drogę powrotną których oczywiście nie było ale to nawet lepiej wiedząc jakie byłoby to jedzenie. Na plus położenie hotelu względem centrum miasta, dużo sklepów (pamiątki i supermarket) w zasięgu spacerowym bez konieczności korzystania z taksówki oraz bliskość lotniska (transfer ok 10 min) oraz płatna kolacja w restauracji Nasaya przy plaży.
Katarzyna, Warszawa - 12.05.2024 | Termin pobytu: maj 2024
4/4 uznało opinię za pomocną
1.0/6
Pokoje w hotelu już mocno zurzyte i potrzebują naprawy. Hotel jest bardzo brudny. Pierwszy pokój zaproponowali nam beż światła dziennego,z widokiem na schody. Rainbow powinien wiedzieć co sprzedaje,to nie jest standard hotelu 5 gwiazdowego,maxymalnie 3. Do pokoju z widokiem na morze przeniesiono nas za dopłatę 150 euro. Plaża ma słońce do godziny 13.00 ,a później słońce jest zasłonięte przez mury hotelu. Na dobudowanej wyspie widocznej na zdjęciach niemożliwe jest zajęcie miejsca ze względu na ograniczoną ilość miejsc. Nie dajcie się nabrać na bardzo wysokie oceny na booking. Oceny są kupowane przez miejscowych za różne prezenty,drinki dla gości. Sami mieliśmy taką propozycję. Jedyny plus to świeże urozmaicone jedzenie.
Svitlana N., Warszawa - 12.01.2024 | Termin pobytu: grudzień 2023
19/21 uznało opinię za pomocną