Opinie klientów o Imperial Shams Abu Soma

4.8 /6
35 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.3
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.4
Pokój
4.5
Położenie i okolica
4.8
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
4.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.5/6

Marcin, Olsztyn 02.02.2020

Super

Polecamy. Naprawdę warto. Pogoda jak na styczeń bardzo gorąco. Obsługa hotelu i jedzenie naprawdę dobre. Pozdrawiam

5.5/6

Mati 06.11.2022
Termin pobytu: październik 2022

Egipt Safaga - GORĄCO POLECAMY

Jedne z najlepszych naszych wakacji :) Jeżeli ktoś jest miłośnikiem sportów wodnych (windsurfing, kitesurfing) będzie bardzo zadowolony z wyboru tego hotelu i miejsca. Przy hotelu znajdują się renomowane szkółki i wypożyczalnie sprzętu do windsurfingu oraz kitesurfingu - ION CLUB :) Największym atutem tego hotelu jest przepiękna szeroka i piaszczysta plaża znajdująca się tuż przy hotelu. Przy plaży bardzo duża i rozległa płycizna. A tuż za nią przepiękne rafy :) Parę hoteli obok siebie jest połączonych promenadą około 500m wzdłuż plaży. Jedynym minusem tego hotelu było jedzenie, które oprócz nie za dużego wyboru, w większości przypadków było po prostu średnie. Bardzo fajne i ciekawe wycieczki fakultatywne :) Niekwestionowanym hitem oraz zaskoczeniem dla większości turystów okazały się "Egipskie Malediwy + snurkowanie" - obowiązkowa pozycja. Rezydent bardzo uprzejmy i pomocny :) Niestety tydzień to trochę za mało aby wszystko zobaczyć. Na pewno wrócimy w najbliższym czasie do Egiptu :)

5.5/6

Karol, --- 31.12.2023
Termin pobytu: grudzień 2023

Świąteczny pobyt z całą rodziną (5 osób)

Kupiliśmy ofertę Last Minute na Święta Bożego Narodzenia, zależało nam na hotelu w niezatłoczonym miejscu, z fajną plażą. Wybór hotelu Imperial Shams okazał się trafiony, polecamy. Szeroka, piaszczysta plaża z dużą ilością leżaków z materacami, ratownicy przez cały dzień, ponad 100 m płycizny w głąb morza, blisko niewielkie rafy i ładne rybki, nawet żółwie przypływają przed południem podjeść trawkę z dna morza (w okolicach przystani statków). Niepotrzebna dla nas dość głośna muzyka na plaży (ale nie cały czas), choć pewnie niektórzy to lubią. Podgrzewany basen z ratownikiem. Pracownicy hotelu sympatyczni, uśmiechnięci i nienachalni, cieszą się z napiwków, ale nie naciskają. Dobre jedzenie, duży wybór potraw, dobra jakość obsługi kelnerskiej. Pewną niedogodnością jest to, że wodę mineralna trzeba sobie napełniać z dystrybutorów, nie dają dużej ilości buteleczek z wodą, tylko na wyraźne, stanowcze żądanie. Lekarz w punkcie medycznym sympatyczny i kompetentny, dobrze zszył synowi ranę na palcu, ale ceny usług bardzo wysokie. Młody chłopak, który sprzątał pokoje w naszej części hotelu trochę niewprawiony, ale pewnie się wyrobi ;) Łazienka nieidealna, ale ciepła woda była cały czas. Po tym jak syn dość "mocno" usiadł na brzegu łóżka stelaż drewnianego łóżka w pokoju dzieci pękł, pan techniczny szybko wymienił bez problemów stelaż na nowy. Sprzedawcy wycieczek, przejażdżek wielbłądami, którzy chodzą po plaży generalnie mili (poza jednym panem od wielbłądów), trzeba się z nimi spokojnie, ale stanowczo targować. Internet tylko w lobby, i tylko na media społecznościowe, z opinii gości wygląda, że słabo działa. Ja nie sprawdzałem, bo kupiłem kartę SIM na lotnisku, w środku hotelu zasięg sieci słaby, na zewnątrz LTE (sieć WE).

5.5/6

ANNA, WARSZAWA 01.09.2019

Świetny hotel, kiepskie jedzenie

Hotel dla lubiących CISZĘ I SPOKÓJ. Brak hałaśliwych animacji - joga, stretching, piłka wodna - kto chce tego animacje odnajdą. Odmawiają napiwków (np za zmianę pokoju...) Są UDOGODNIENIA DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH - obok schodów zawsze są niezbyt strome podjazdy, windy (ale nie polecem wchodzenia do nich w maksymalnym możliwym obciążeniu 6 osób - zacinają się) WIFI - jest ale extremalnie drogie - 4 euro za godzinę, 44 euro za tydzień.Jak się zalogujemy do jednej z sieci to FB i messenger zadziałają, ale whatsapp już nie. Koszt lokalnej karty z intrenetem...ze 20$. (Hotel to betonowa twierdza, więc w lobby nasz lokalny net nie działał, ale na plaży i w pokoju i na plaży bez problemu). PLAŻA - czysta, fajne leżaki, parasole i parawany. Piękne morze, zatoczka zapewnia bliskość wody nawet przy odpływie, bliskość rafy, choć jest szczątkowa. HOTEL - czysty, przestronny, niestety w lobby przy barze można palić. Pokoje duże z bardzo głośną klimatyzacją, której nie mozna regulować - tylko włącz-wyłącz więc albo lodówka albo piekarnik. BASENY - czyste, sztuk 3 + baseniki dla dzieci i zjeżdżalnie. Dużą zaletą jest brak Rosjan. Są Czesi/Słowacy, Niemcy i turyści francuskojęzyczni. SIŁOWNIA - super wyposażona, czynna, czysta, ale zdecydowanie w niej za gorąco żeby zrobić forsowny trening. Niby jest klimatyzacja, ale ze 25 stopni to było. JEDZENIE - w stosunku do standardu hotelu - 4.5 lub 5 gwiazdkowego (według różnych biur), to dramat. Oczywiście zjadliwe i człowiek nie wyjdzie głodny, ale przyjemność z tych posiłków zerowa, a nie należę do wymagających smakoszy. Mało urozmaicone (głównie chodzi o obiady i obiadokolacje) - kurczak/indyk zawsze wyszuszony na wiór, makaron/ryż gotowany bez soli i rozgotowany, cały czas ten sam zestaw 3 podstawowych warzyw. Takiego standardu to nie spotkałam nawet w 3* hotelach w żadnym karju arabskim. Grillowane dania były w miarę ok. Restauracja a la carte - to samo co na stołówce, tylko ładniej podane. Ja byłam w restauracji włoskiej - pizza była dobra...i to był jedyny dobry posiłek, bo penne arabiata było znowu koszmarne :( . co drugi dzień były arbuzy lub melony. Sałatka owocowa do śniadania. Desery - kwestia gustu, nie odbiegały od standardu arabskiego hotelu - ciasta, budynie, galaretki. Po wymeldowaniu (godz. 12:00) zabierają opaskę ALL INC. - jeśli późno się przyleciało - dostaje się voucher na lunch, kolację można dokupić za 10$, można skorzystać też z shower roomu (tzn z wolnego pokoju w celu kąpieli). Przedłużenie doby hotelowej do 18 lub 20 to koszt ok 25 euro od osoby (to już taniej wychodzi zarezerwować pokój na 1 dobę przez booking.com :D ) Te wiadomośći powinien przekazać REZYDENT, ale z pani zatrudnionej przez Biuro RAINBOW, trzeba było wyciskać wszystko jak z cytryny i tak na prawdę to w jej towarzystwie, a nie od niej samej, uzyskaliśmy te info od managera recepcji. Obsługa rezydenta - proporcjonalana do jedzeni na stołówce.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem