Opinie klientów o Japonia - w krainie gejsz i samurajów

5.6 /6
453 
opinie
Intensywność programu
5.2
Pilot
5.6
Program wycieczki
5.6
Transport
5.7
Wyżywienie
5.3
Zakwaterowanie
5.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

1.0/6

Aneta, Łódź 05.04.2024
Termin pobytu: marzec 2024

Nie porywa

Wycieczka nie porywa. Program a w szczególności pierwsze jego kilka dni nie proponuje nic szczególnie ciekawego. Organizacyjnie też nie jest to dobrze przygotowany wyjazd. Zapamiętam z niego ciągłe czekanie aż przewodniczka lokalna zakupi bilety wstępu czy na kolejkę, oczywiście stojąc w potwornie długich kolejach. Przewodniczka polska Pani Marta bardzo miła osoba, ale wyraźnie Japonia to nie jej ulubiony kierunek. Na najgorszą ocenę zasługuję jednak samo biuro, które pokazało mi swój "środkowy palec" jeszcze przed wyjazdem i to pomimo tego, że już wcześniej korzystałam z jego usług i jako klientka zostawiłam w nim całkiem spore pieniądze. To było już drugi raz i czuję, że tym razem mam dość. Obudźcie się Rainbow!!!! Wasza obsługa klienta jest rodem z PRL-u.!!! Próba dowiedzenia się, czy mogę uzyskać numer rezerwacji biletów lotniczych, aby spróbować upgradować klasę lotu spełzła na niczym. Na infolinii nikt nic nie wie: czy to możliwe czy nie. Mówią, że prześlą zapytanie do innej komórki i się z tobą skontaktują. Oczywiście nikt się nie odzywa. Dzwonisz ponownie, ponownie i ponownie i ciągle to samo. Potem robi się już niemiło jak zaczynasz naciskać, żeby uzyskać odpowiedź na to proste pytanie, bo Twój lot jest za dwa dni. Obsługa i Twój tzw "opiekun" stają nie opryskliwi i niemili. Finalnie i tak nie uzyskujesz żadnej informacji. Na lotnisku odbierasz dokumenty w okienku Rainbow z tym upragnionym numerem. Pytasz Pana z tego okienka, dlaczego nikt wcześniej nie chciał ci go podać ani odpowiedzieć na pytanie czy w ogóle można go uzyskać. Na co Pan z rozbrajająca szczerością mówi, że to dziwne bo te rezerwacje są robione kilka tygodni wcześniej i to raczej nie powinien być problem żeby je przesłać klientom. A jednak jest! Finalnie Lot robi ci upgrade w ciągu 3 sekund tyle tylko, że jest on znacznie droższy niż gdybyś dostał bilet wcześniej od Rainbow i zrobił to w odpowiednim czasie. Myślę, że będę pamiętać o tych doświadczeniach przy rezerwacji moich kolejnych wyjazdów i wybierać bardziej proklienckie biura.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem