Opinie o Falkensteiner Club Funimation Calabria

Kategoria lokalna: 4

5.4/6
(333 opinie)
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
4.9
Pokój
5.0
Położenie i okolica
4.7
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
5.3
Wyżywienie
5.5
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Mieszane uczucia

    Karolina, Warszawa 21.08.2023 | Termin pobytu: lipiec 2023 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Na wakacje w hotelu Falkensteiner wybraliśmy się z 10 - miesięczną córeczką. Problem pojawił się zaraz po przyjeździe do hotelu. Po pierwsze kolacje mogliśmy zjeść albo przed meldunkiem, albo wcale, bo zamykano restaurację,co z uwagi na fakt, że przyjechaliśmy o 22 z małym dzieckiem oznaczało, że z kolacji nie skorzystaliśmy. Zazwyczaj hotele zostawiają coś w pokojach dla gości, którzy się tak późno meldują. Po drugie nie otrzymaliśmy łóżeczka dla dziecka, które zamawialiśmy wcześniej w Biurze i za które zapłaciliśmy. Przy zameldowaniu dopytałam czy łóżeczko dla dziecka jest w pokoju, potwierdzono, że oczywiście jest, a gdy do pokoju dotarliśmy okazało się, że łóżeczka nie ma. Było po 22, nasza córka była bardzo zmęczona, jednak pomimo wielokrotnych próśb skierowanych do pracowników recepcji zarówno przez nas, jak i przez rezydentkę nie otrzymaliśmy łóżeczka na pierwszą noc, a dopiero popołudniu kolejnego dnia po kilkukrotnych interwencjach w recepcji. Kolejną niemiłą niespodzianką była niedziałająca klimatyzacja. Naprawiono ją dopiero trzeciego dnia, również po wielokrotnych prośbach i interwencji rezydenta, chcieliśmy wymienić pokój - nie wymieniono. W recepcji dają bidony na wodę, my ich nie otrzymaliśmy musieliśmy się o nie upomnieć :) Zostaliśmy zameldowani w budynku zlokalizowanym najdalej od restauracji, basenu, morza i wszelkich atrakcji. W pokoju brak czajnika czy nawet powitalnej butelki wody, wszystko kilkudziesięcioletnie, cieknący brodzik, czystość również pozostawiała wiele do życzenia. Łazienka przy basenie po prostu obrzydliwa, brudna, obskurna, wymagająca remontu. Raz skorzystałam i wolałam biegać do pokoju ;) Standard to raczej dwie gwiazdki niż cztery, więc jeśli ktoś liczy na ładne wnętrza zdecydowanie odradzam. Ogromną zaletą hotelu jest piękny ogród, pomimo odległości, które trzeba było pokonywać do restauracji czy nad morze spacer był przyjemnością. Baseny są dwa - jeden tylko dla dorosłych bez baru, drugi z barem dla wszystkich w tym bardzo fajna strefa dla dzieci, gdzie nawet raczkujący brzdąc świetnie się bawił. Jedzenie - jak na Włochy przeciętne, ale makarony, pizza i ryby bardzo smaczne. Minusem restauracji było, że bardzo często brakowało jedzenia, obsługa nie nadążała ze sprzątaniem i dokładaniem potraw do bufetu, często brakowało również naczyń. Druga restauracja z grillem dostępna za darmo raz podczas pobytu dużo smaczniejsza, ładniejsza i można było zjeść posiłki w spokoju, a nie w ogromnym tłumie. Drinki robione z oryginalnych alkoholi co na all inclusive jest rzadkością. Plaża piaszczysto - żwirowa, raczej mało atrakcyjna, ale czysta, dużo wolnych leżaków z parasolami, bardzo miła obsługa w barze na plaży, i foodtruck z przepysznymi owocami morza. Dojście do plaży przez lasek sosnowy, zrobiona ścieżka, więc z wózkiem nie stanowiło to problemu. Animacje w basenie, wieczorem koncerty i animacje dla dzieci - w języku angielskim, niemieckim i oczywiście włoskim. Myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie. Polecam aperitivo w barze na plaży - widok na zachodzące słońce i drinki podane w odpowiednim szkle :) Największym minusem hotelu jest zdecydowanie standard pokoju, a także łazienek w częściach wspólnych - przy restauracji i basenie. Lokalizacja hotelu na plus, szybki transfer z lotniska (ok. 15 min), busem z hotelu można dojechać do Pizzo czy Tropei, jednak w okolicy hotelu nie ma żadnych sklepów, restauracji czy miejsc, do których można byłoby pospacerować. Opieka rezydentki - pani Mileny - najlepsza z jaką się spotkałam, niestety pani na wiele rzeczy nie miała wpływu. Na koniec wyjazdu próbowaliśmy przedłużyć dobę hotelową z uwagi na wieczorny lot, chcieliśmy mieć gdzie położyć córkę na drzemkę, hotel nam odmówił tłumacząc się pełnym obłożeniem, jednak goście z Włoch i Niemiec mieli możliwość przedłużenia doby.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Ocena pobytu w sierpniu 2021

    Grażyna 10.08.2021 | Tagi: 56-65 lat, z rodziną

    Hotel położony na odludziu. Bardzo dużo w nim rodzin z dziećmi co powoduje, że jest głośno. W restauracji są problemy ze znalezieniem wolnego stolika z powodu bardzo dużej ilości gości. Opis pokoju w ofercie od strony ogrodu nie oznacza, że dostaniesz taki pokój możesz dostać pokój z widokiem na ogrodzenie i pole. Ogólnie nie polecam tego hotelu osobom pragnącym się zrelaksować i odpocząć.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    NIE JESTEM ZACHWYCONA

    DANA, Kraków 25.06.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    OPUŹNIONY LOT Z KATOWIC LINIAMI ENETR AIR O PONAD GODZINĘ SPOWODOWAŁ PÓŹNIEJSZE DOTARCIE DO HOTELU KTÓRE UNIEMOŻLIWIŁO W TEN DZIEŃ REALIZACJE NASZEGO PLANU. HOTEL GŁÓWNIE DLA WŁOCHÓW I NIEMCÓW. JEDZENIE ŚREDNIE NIE ZACHWYCAŁO A WRECZ PO 3 DNIACH SIE ZNUDZIŁO BO BYŁO BARDZO MONOTONNE. CZĘSTO BRAKOWAŁO OWOCÓW. A NAPOJE OBRZYDLIWE Z DYSTRYBUTORÓW. BRAK ORGINALNYCH NAPOJÓW TYPU. COLA, PEPSI, SPRITE, SOKI OWOCOWE, WODA Z SIECI. JEDZENIE NA ILOŚĆ A NIE JAKOŚĆ. LOKALIZACJA HOTELU MA WIELKI MINUS BO WSZĘDZIE DALEKO NIE MA W POBLIŻU ŻADNEGO SKLEPU ANI MIASTECZKA. Z ZEWNĄTRZ WYDAJE SIE ATRAKCYJNY PONIEWAŻ MA PIĘKNY ZADBANY OGRÓD, DUŻY BASEN. NA POZYTYWNY KOMENTARZ ZASŁUGUJĄ ANIMACJE I SPEKTAKLE WIECZORNE. OBSŁUGA PONURA BEZ UŚMIECHU JAKBY PRACOWAŁA ZA KARE- NIE CZULIŚMY WŁOSKIEGO KLIMATU I KULTURY. HOTEL WYMAGA NOWOCZESNOŚCI W POKOJACH I REMONTU DNA BASENU.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Wakacje w lipcu

    PATRYCJA, WARSZAWA 26.07.2018 | Termin pobytu: lipiec 2018 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Hotel dobry dla rodzin z dziećmi i osób, którzy lubią opalanie i kąpiele w basenie i w morzu i nie lubią zwiedzania. Odradzam młodym parom na romantyczne wyjazdy czy podróż poślubną oraz singlom. Dobrze mieć ze sobą jakieś butelki na wodę, bidony, są dystrybutory z wodą, gdzie można sobie nalać wodę do bidonu.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    wakacje

    Jan, Gniezno 22.09.2019 | Tagi: powyżej 65 lat, w parze

    Ogólnie pobyt udany .Jeżeli komuś zależy na wypoczynku to jest właściwe miejsce. Plaża baseny dobre jedzenie,ładna pogoda. Napewno nie jest to miejsce dla osób lubiących zwiedzać i wieczorami spacerować. Najbliższa miejscowość Pizzo oddalona o jakieś 20 km . Przy samym hotelu nie ma nic. Poza bramą hotelu tylko droga szybkiego ruchu brak pobocza

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Średnio jak na 4 gwiazdki

    Paweł Krzysztof, Zielona Góra 25.06.2019 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Ciekawe od czego zacząć, hotel nie zasługuje na 4 gwiazdki choć nie jest najgorzej. Jedzenie przeciętne, dobre makarony ale jakość produktów jak już chyba ktoś pisał najtańsze co można znaleźć we Włoszech. Jadłem wcześniej pomidory we Włoszech te dostępne w hotelu były chyba z biedronki albo nie bo w biedronce są smaczniejsze. Włosi robią pyszne dania mięsne, ale nie w tym hotelu to pewnik. Podejście do klienta, ojoj takie samo jak rezydenta rainbow mają to gdzieś. Załatwienie pokoju w dniu wyjazdu to jakaś porażka, a dzieliło nas 12 godzin z 2 dzieci 4 lata i 6 miesięcy, zbywali mnie od pierwszego dnia pobytu. Chodziłem do recepcji i męczyłem temat, dopiero w dniu wymeldowania dostałem pokój ale nie opisze co zrobiłem żeby go dostać. :D Płatny rzecz jasna. Rezydenta interesowało sprzedanie wycieczek i niewiele ponadto. Brak butelek z woda w pokojach. Trzeba biegać do automatów które są dostępne. Standard pokoju to jakieś dobre 3 gwiazdki sprzątane codziennie. Mieliśmy szczęście wyjeżdżać w momencie rozpoczęcia sezony tydzień spokoju i miłych posiłków skończył się w momencie wypełnienia hotelu, ostatnie dwa dni posiłków mordęga z dziećmi ciężko znaleźć miejsca żeby usiąść w więcej osób, tłok jedzenie znika, pod koniec posiłków brak wielu rzeczy. Jakość średnia - nie po włosku. Dużo słodkości ale nie jem wiec nie wiem czy dobre. Bardzo przeszkadza brak przekąsek w ciągu dnia. Dla kogoś kto je częściej i mało, to problem. Da się napchać na śniadanie i wyczekać obiad i to samo do kolacji. Ale jak dziecko zawoła jeść ..... to lepiej wynosić jedzenie żeby mieć coś przy sobie. Nikt nam nie zwracał uwagi na zabieranie rogalików ze śniadania. Położenie hotelu jest straszne, do około plantacje :D plaża nie dla dzieci - tylko żwirowa , żadna mieszana. Co do wybrania się gdziekolwiek to można wypożyczyć samochód za krocie 65 euro za dzień pandy, za foteliki 20 euro za dwa dni od sztuki , wypożyczenie auta z firmy innej niż w hotelu tak by podstawili samochód - niemożliwe. Odmawiają dopiero po pytaniu o podstawienie do hotelu. Baseny przyzwoite - malowany beton, czyste. Leżaków było dużo, aż tu nagle hotel się wypełnił to samo co z jedzeniem. Czy było źle? Nie było, bo nastawiałem się na hotel w polach, liczyłem się z wynajmem auta (tańszym) byliśmy w Pizzo i Tropea da się. Obsługa rainbow i pomoc w zdobyciu pokoju na dzień wyjazdu - zerowa w weekend tylko sprzedają. A wiedzieli od tygodnia. Pomoc rezydenta - zerowa. Hotel 3 gwiazdki max. Obsługa 3 gwizdki. Współpraca portierni - zerowa.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    74

    wczasy w Calabrii

    Józek 10.09.2018 | Termin pobytu: wrzesień 2018 | Tagi: powyżej 65 lat, w parze

    Byliśmy z żoną od drugiego do dziesiątego września.Pobyt w ośrodku oceniamy bardzo dobrze.Pokje czyste,duże,sprzątane codziennie.Dwa baseny,duży i mały.O leżaki przy basenie i na plaży nie trzeba było się martwić.Jedzenie przepyszne i bardzo urozmaicone.Było w czym wybierać.Szczególnie duży wybór owoców morza,ale każdy mógł znaleźć coś dla siebie.dużo ciast i owoców.Piękna szeroka plaża z mnóstwem leżaków,morze ciepłe z przejrzystą wodą.Do morza spacerkiem przez pachnący lasek piniowy ok.ośmiu minut.Pobyt oceniamy z żoną bardzo dobrze.Gorzej czy wręcz fatalnie to organizacja pobytu przez biuro pdróży.Wycieczka całodzinna na trzy wyspy tylko z wczesnym śniadaniem.Opiekun z biura podróży zostawiał nas samych z sobą.Ogólnie powiedział na tej wyspie są kąpiele siarkowe i miejskie wąskie uliczki na innej że na głównej ulicy można kupić pamiątki i na ostatniej że jest czynny wulkan i czarna plaża(plaża rzeczywiście robi wrażenie).Byliśmy wiele razy na wycieczkach ale zawsze pilot był z nami i opowiadał a to o historii miejsca czy o ciekawostkach dotyczących zwiedzanych miejsc.Tu potraktowano nas po macoszemu.Posiłki w czasie wycieczki na własny koszt a pobyt przecież opłacony.Tak, że wycieczek odradzam.Niemiły zgrzt nastąpił na koniec pobytu.Pobyt od 02.09 do 10.09.Przyjechaliśmy do hotelu już trzeciego września ok. pierwszej nad ranem.Dostaliśmy kanapki jako kolację i do pokoju.W sobotę (08.09) informacja że do godz.10.00 w niedzielę należy opuścić pokój i do osiemnastej zdjąć opaski.Śniadanie i obiad nam się należy ale kolacja już nie.Cały dzień bez pokoju,ani się położyć ani prysznica,a autobus na lotnisko o godz.22.00.Myślałem,że jak mam pobyt do dziesiątego sierpnia to doba kończy się o dziesiątej ALE 10 września a nie dziewiątego.Reasumując,drugi i dziesiąty wrzesień plus piątek(wycieczka),biuro podróży wzięło piniądze za TRZY DOBY,(prawie połowa pobytu) a dostaliśmy parę kanapek,a biura nie było stać,żeby przynajmniej zapewnić pokój do chwili wyjazdu na lotnisko!!!Pisząc osiem dni,praktycznie jest siedem.Skandal!!!

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    giną rzeczy w pokojach

    Monika, Łódź 06.08.2023 | Termin pobytu: lipiec 2023 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Niestety w trakcie pobytu skradziono nam rzeczy z pokoju. Jak przypuszcam osoba sprzątająca weszla podczas naszej nieobecności pomimo że było zawieszone nie przeszkadzać. "Po sprzataniu" zginęło parę drobiazgów. Zgłosiłam i zobaczymy jak się sprawa na koniec roztrzygnie. Jedzenie i baseny bardzo dobre.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    słabo

    Joanna Alicja, Warszawa 24.07.2024 | Termin pobytu: sierpień 2022 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Hotel kiepski,jedzenie fatalne,okolica to kompletne bezludzie,tylko basen na plus. Hotel nie wart pieniędzy

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Zdecydowanie nie polecam

    Marta 27.08.2019 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Byliśmy z żoną i dwójką dzieci w sierpniu w hotelu Garden Resort i jesteśmy bardzo niezadowoleni z tego wyboru. Nie współmiernie wysoka cena do jakości hotelu. W naszej ocenie hotel nie zasługuje nawet na 3 gwiazdki. Na pierwszy rzut oka wszystko wygląda ok, ale tak nie jest. Pokoje bardzo skromne, nie remontowane (nawet malowane) od długiego czasu, swoją estetyką przypominające epokę późnego Gierka. Klimatyzacja w pokoju nie działała, łóżka przypominające stelażowe z bardzo niewygodnymi materacami, w szafach stęchlizna, a na ścianach wilgoś i grzyb. Po przyjeździe zgłosiliśmy wszystkie swoje zastrzeżenia do recepcji - oczywiście pokoju nie można było zmienić ze względu na brak miejsc (z relacji innych uczestników turnusu wiemy, że ich pokoje nie były lepsze). Na korytarzu, z sufitu kapała woda. Jedzenie bardzo niskie jakości, zarówno jeśli chodzi o same produkty jak i sposób ich przygotowania. Pół godziny przed końcem wydawania posiłków, ciężko było coś wybrać, bo obsługa nie podawała już nowych rzeczy tylko powoli zaczynała sprzątać. Często zdarzało się, że musieliśmy czekać w kolejce na stolik. Szef kuchni na moje pytanie, czy rissoto jest przygotowane z ryżu Arrborio zapewniał, że tak - jadaliśmy rissoto w wielu dobrych restauracjach w Polsce i na świecie i to serwowane w hotelu garden resort na pewno nie było "uczciwe". Podobnie rzecz wyglądała z wyrobami cukierniczymi, pizzą i mięsem. Owoce było mrożone i szorowane z pleśni, a póżniej podawane gościom. Coś co przekroczyło już wszelkie granice normy, to zagrzybiała i brudna klimatyzacja w restauracji. Z poniektórych urządzeń skraplała się woda na jedzenie i maszyny z napojami. Recepcja na moją prośbę o przygotowanie certyfikatu z ostatniego serwisu/wymiany klimatyzacji odpowiedziała, że nie mogą mi pokazać takiego dokumentu i odesłali nas z tą sprawą do rezydenta (co ma rezydent biura podróży do sprawności klimatyzacji w hotelu???). Wisienką na torcie był brak możliwości przedłużenia doby hotelowej w dniu wyjazdu, pomimo zapewnień biura Rainbow przed podpisaniem umowy, że takich problemów nie powinno być. Musieliśmy więc opuścić pokój o godzinie 10:00 rano, a transfer na lotnisko mieliśmy o 22:00. Przez 12 godzin byliśmy skazani z dwójką dzieci (młodsze ma 8 miesięcy), na szukanie jakiegokolwiek cienia. W okresie kiedy byliśmy w Kalabrii temperatury sięgały 30 stopniu i zdarzało się, że dzieci i osoby dorosłe mdlały od temperatury. Zachowanie biura i obsługi hotelu co najmniej nie poważne. Przylot do Poznania był o godzinie 2:45 w nocy, z czego wielu wczasowiczów jechało dalej do swoich miejscowości - godzina bardzo nie przyjazna dla rodzin z dziećmi. Zdecydowanie odradzamy wyjazd na wakacje z jakiegokolwiek polskiego biura podróży ponieważ każde z nich "naciąga" doby hotelowe - w ofercie mamy 7 dób, a w rzeczywistości z pokoju możemy korzystać 6. Tłumaczenia, że tak liczy się doby hotelowe do nas nie przemawiają. O wiele lepiej jest wykupić wycieczkę np. w niemieckim, czy brytyjskim biurze podróży - tam doby hotelowe liczone są od dnia postawienia naszej stopy w hotelu do dnia wyjazdu, a nie tak jak robią to polskie biura podróży.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem