Opinie o Falkensteiner Club Funimation Calabria

Kategoria lokalna 4

5.4/6
(295 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
4.9
Pokój
5.0
Położenie i okolica
4.7
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.2
Wyżywienie
5.5

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Małgorzata, Olsztyn 17.11.2016

    Hotel czysty zadbany. Animacje na najwyzszym poziomie.Jedzenie wyśmienite. Pizza najlepsza jaką jadłam. Polecam

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Jedzenie i plaża

    Aleksandra, Łódź 13.08.2019

    Generalnie dwutygodniowy urlop na przełomie lipca i sierpnia uważam za udany, wróciliśmy opaleni z kilkoma kilogramami nadwagi ;)

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Włoskie wakacje

    Irena, Lublin 11.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Hotel jest dobry, nie będziemy wdawać się w szczegóły ponieważ w poprzednich opiniach już wystarczająco dużo opisano atuty tego resortu. Natomiast warto wskazać kilka spraw do poprawy. Praca rezydentki niestety odbiegała od naszych oczekiwań. Jeśli rezydent spóźnia się na spotkanie, które sam wyznaczył to już porażka organizacyjna biura podróży. Wymówka typu, zatrzymali mnie w poprzednim hotelu to poziom przedszkola. Kiedy zaczęliśmy kupować wycieczki fakultatywne Pani rezydentka już przy pierwszej osobie stwierdziła, że nie będzie miała drobnych do wydania reszty. Kolejna śmieszna wymówka brzmiała, wydałam wszystkie drobne w poprzednim hotelu. Kiedy rezydent najpierw się spóźnia, a potem okazuje się, że nie jest przygotowany do spotkania to jest bardzo słabe dla tak renomowanego biura podróży jak Rainbow. Generalnie uważamy, że w dzisiejszych czasach to jest nieporozumienie, żeby za wycieczki fakultatywne można było płacić tylko gotówką. Dobrze, że chociaż w hotelu mają bankomat gdzie wypłaciliśmy gotówkę. Mamy prośbę do menadżerów decyzyjnych kupcie swoim rezydentom terminale płatnicze, nie bądźcie dziadami, przecież taka inwestycja jest kosztem. Nie wiem czy wiecie ale konkurencyjne biuro podróży Itaka już dawno ten etap ma za sobą. Dzisiaj płacenie kartą to absolutny standard w turystyce. Kolejna rzecz do oprawy to opcja wynajęcia samochodu. Dostaliśmy od rezydentki cennik wynajmu samochodów firmy partnerskiej. Ceny z kosmosu, zmieńcie partnera ponieważ w okolicy są o wiele tańsze oferty od tej co dostaliśmy na spotkaniu z rezydentką.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Ogólnie pozytywnie.

    Stanisław, Warszawa 26.07.2018 | Termin pobytu: czerwiec 2018

    Gdyby nie rezydent i opryski w trakcie pobytu byłoby super.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem