Opinie o Falkensteiner Club Funimation Calabria

5.4/6 (294 opinie)

5.4/6
294 opinie
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
4.9
Pokój
5.0
Położenie i okolica
4.7
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.2
Wyżywienie
5.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 5.0/6

    Udany wyjazd

    Byliśmy w hotelu 7 dni, wszystko zgodnie z zamówieniem. Oferta all inclusive obejmowała wszystko co potrzeba i w odpowiedniej ilości. Hotel jest podzielony na kilka budynków umieszczonych pośród pięknie utrzymanych, zielonych ogrodów (byliśmy w sierpniu).

    Mariusz, Warszawa - 01.09.2019

    5/6 uznało opinię za pomocną

  • 5.0/6

    pobyt 21.07-05.08.2019

    W hotelu spędziłam z rodziną 2 tygodnie. Hotel składa się z kilku budynków jednopiętrowych położonych na dużym terenie ( mało czytelnie opisane budynki). Hotel jak i teren czyste, zadbane trawniki. Pokój mieliśmy przestronny z tarasem, sprzątany codziennie wraz ze zmianą ręczników. Jedzenie bardzo dobre- głównie włoskie potrawy, każdy znajdzie coś dla siebie, dużo owoców morza, makarony, ryże, warzywa, rożne mięsa, frytki, ryby, sałatki, pizza, owoce no i pyszne rogaliki serwowane na śniadanie. Kawa dobra w restauracji z ekspresu (dostępny tylko podczas śniadania), który mieli kawę na bieżąco a później można napić się kawy już tylko w barze. Co do piwa czy alkoholi to są dobrej jakości (mamy porównanie do Turcji bo tam jest o wiele gorzej), piwo jest lekkie, dobre i jak na upały w sam raz. Co do basenów są 2- duży i mniejszy (głębokość z tego co pamiętam do 140 cm), przy dużym odbywają się wszystkie zajęcia fitness, różnego rodzaju zabawy do których zachęcają animatorzy. Kto chce mieć spokój to należy wybrać mały basen. Dużo leżaków przy basenie czy nad morzem. Obsługa miła i służy pomocą. Hotel jeszcze głównie nastawiony na włochów z rodzinami co dla niektórych jest problemem ze względu na barierę językowa- główny język to włoski a nie wiele osób z obsługi zna angielski, tryb dnia włoski wraz z sjestą. Mini disco dla dzieci oraz przedstawienia dla dorosłych na dobrym poziomie ( włosi zaczynają wprowadzać program uniwersalny aby zrozumieli wszyscy, również wprowadzają polskich animatorów do zapowiedzi czy uczestniczenia w przedstawieniach). Dziękujemy polskim animatorom z Rainbowa w szczególności pani Natalii, która jest bardzo zaangażowana w zabawę z dziećmi oraz panu Konradowi, który wyciągał dzieci do aktywnej zabawy np. na basenie. Jest jeszcze pani Sylwia, która dzielnie pokazywała ćwiczenia na basenie. Dziękujemy również panu Mateuszowi, który był pilotem wycieczek i w sposób ciekawy opowiadał o regionie Calabrii. Ogólnie pobyt bardzo udany. A co do czepiania się to można znaleźć również kilka np. pokoje do odświeżenia, basen jest popękany i odchodzi farba w wielu miejscach, bar przy basenie otwarty do 24, gdzie jeszcze ludzie się bawią dłużnej, brak wychodzenia poza teren hotelu ze względu na brak pobocza, busik który jeździ do Pizzo tylko 2 razy na dobę i czas oczekiwania 2-3 dni bo jest na zapisy. Podsumowują plusy i minusy to jak dla naszej rodziny urlop zaliczamy do udanych. Lubimy włoską kuchnię, dobrą zabawę, wypoczynek, słoneczko i to mieliśmy więcej do wypoczynku nie trzeba....

    ILONA, ZABRZE - 12.08.2019

    6/6 uznało opinię za pomocną

  • 5.0/6

    Bardzo udane wakacje

    Wakacje trzeba zaliczyć do bardzo udanych, byliśmy w terminie od 26.08.2018 do 02.09.2018 (2 dorosłych i dziewczynka w wieku 8,5 roku). Hotel spełnił nasze oczekiwania z pewnością godny polecenia i zarekomendowania. Polecam wszystkim rodzinom z dziećmi. Z przyjemnością bylibyśmy gotowi pojechać tam jeszcze raz, gdyby nie chęć zwiedzenia innych regionów Włoch. Ku naszemu zaskoczeniu w całym hotelu wszyscy rozmawiają po angielsku i nie tylko (recepcja, bary, restauracja, plaża itd.), więc bariera językowa nie istnieje. Dużo gości z całego świata: Polacy, Rosjanie, Francuzi, Niemcy, Ukraińcy, Azjaci.

    MARCIN , BYDGOSZCZ - 09.09.2018  | Termin pobytu: sierpień 2018

    4/4 uznało opinię za pomocną

  • 5.0/6

    MARCIN , BYDGOSZCZ - 09.09.2019

    0/1 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem