Kategoria lokalna: 3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel na 1*,na bardzo duży minus zagrzybiona kabina prysznicowa.Zgloszone Pani rezydentce,Otrzymałam propozycje wymiany pokoju,nie skorzystałam .Na duży plus winda na plażę i pomocna obsługa hotelu .Wykupilam śniadania (bardzo skrome,typowo włoskie:kawa + rogalik,jcodzienniw to samo:jajko,jajecznica,płatki,jogurt,2 rodzaje wędlin, ser żółty ,pieczywo,codziennie ogórki zielone,czasami sałata,pomidory przez 2 pierwsze dni,Obiadokolacje w odległej o 900 m restauracji ,do wyboru 2 dania z listy około 12 potraw.Przyczym potrawą była np sałata. Koszt posiłku 15€.Z karty można zjeść w tej cenie porządny posiłek. Dlatego lepiej nie korzystać z opcji obiadokolacji proponowanej przez biuro podróży Reinbow. O tym ,ze nalezy dojsc do restauracji 900 m dowiedzialam sie w hotelu. Nie otrzymalam takiej informacji z biura podrozy w momencie podpisywania umowy.Do lotniska około 50 km. Transfer na lotnisko odbył się bardzo wczesnie(g.2.00) ,nie było możliwości aby wejść na teren lotniska ,ponieważ było zamknięte. Pasażerowie czekali do około 3.45 aby wejść do hali .Sytuacją była również zaskoczona Pani rezydentka ..... Nie polecam Lini EnterAir,moja walizka nie przeżyła lotu.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel z lat 70/80. Obsługa bardzo miła, aczkolwiek tylko po włosku. Dopłata za lodówkę. Dotadtkowa dopłata za klimatyzację (jeśli zostanie włączona w pustym pokoju) brak karty wejściowej odcinającej zasilanie powoduje że każdorazowo trzeba pamiętać o wyłączeniu wszystkiego przed wyjściem z pokoju. Pani rezydentka choć bardzo miła to niestety nie bardzo pomocna (brak znajomości języka, rodził sporo problemów).
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wystawiam tą opinie nie hotelowi tylko biuru podróży "RAINBOW" i zastanawiam się jak jeszcze długo polskie biura podróży i między innymi biuro RAINBOW będzie wpuszczać swoich klientów w maliny nie informując ich dokładnie co ich może czekać na miejscu, proszę porównać moje zdjęcia ze zdjęciami na Waszych folderach.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
To jest bardzo slaby hotel dla emerytow i dla Wlochow. Obsluga probuje wyludzic pieniadze 50 euro za sprzatanie pokoju, recepcjonista bardzo niemily. Lokalizacja b slaba wszedzie daleko, plaza z kamieniami, ktore kalecza kolana. Rezydentka , lot,transfer wszystko idealne ale hotel tragedia.