Opinie o Scoglio del Leone

Kategoria lokalna: 4

5.2/6
(46 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.8
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.4
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
4.6
Sport i rozrywka
4.0
Wyżywienie
5.3

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Fajny hotel w dobrej lokalizacji...

    Ania 07.07.2019

    Hotel bardzo fajnie zlokalizowany, w pobliżu stacji kolejki, którą można pojechać do np. Tropei, Pizzo, czy też Scilli. Przy stacji kolejki bar i lodziarnia w jednym (lody pyszne, zwłaszcza frutti di bosco!). Niedaleko też sklepik ( Tabacchi), w którym można zaopatrzyć się w bilety kolejowe oraz podstawowe produkty spożywcze i przemysłowe (ceny bardzo przystępne, a obsługa bardzo miła). Pokoje w hotelu ok, a jedzenie w restauracji pyszne (mnóstwo ryb, makaronów, owoce morza). Śniadania też bardzo dobre. Jedynym minusem hotelu są raczej słabe animacje, nastawione przede wszystkim na włoskojęzyczne dzieci, sprowadzające się do ponad półgodzinnego mini disco około godz. 21.15. To wszystko. Żadnych innych animacji nie odnotowaliśmy... Animatorzy (dwójka młodych ludzi) słabo zaangażowani we włączanie dzieciaków do wspólnej zabawy. Brak placu zabaw dla dzieci (aktualnie budowany jest jakiś mini plac). Nie ma też żadnego mini klubu, w którym dzieciaki mogłyby spędzić trochę czasu.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Włoskie wakacje w Scoglio del Leone

    Marzena 24.06.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Tegoroczne włoskie wakacje w hotelu Scoglio del Leone uważam za udane. Kalabrię odwiedziliśmy czteroosobową rodziną na początku czerwca. Pogoda w tym czasie była idealna: 26-28 stopni (odczuwalne znacznie więcej), bezchmurne niebo i bardzo ciepłe noce. Hotel z perspektywy czasu bardziej polecę osobom dorosłym. Ogólnie sam w sobie bardzo zadbany. Pokoje przestronne, czyste, w łazience bidet, duży balkon z suszarką na pranie, nie potrzeba adapterów do gniazdek. Codziennie sprzątany. Wokół hotelu dużo zieleni - między innymi drzewka cytrynowe. Basen złożony z 2 "pięter". U góry dla dzieci, u dołu bardziej dla dorosłych. Dokoła basenu darmowe leżaki, zawsze znalazły się jakieś dostępne. Przy basenie bar. Brak zjeżdżalni i jakichkolwiek atrakcji basenowych dla dzieci. Do plaży kilkaset metrów. Można było przejść się spacerem po schodach - my zawsze wybieraliśmy taką opcję. Kto chciał mógł jeździć darmowym melexem, który bardzo często i sprawnie dowoził na plażę i z powrotem. Na plaży dla gości hotelowych czekaly darmowe leżaki i parasole. Nad bezpieczeństwem czuwał ratownik. Z wad plaży można wymienić kamieniste wejście do morza - na pewno warto spakować odpowiednie obuwie do walizki. Do minusów hotelu dla rodzin z dziećmi można zaliczyć bardzo mały plac zabaw - dwie huśtawki i jedną zjeżdżalnie oraz brak jakiejś promenady lub "ścieżki" na spacery z dziećmi. Z plusów animacje dla dzieci - w języku włoskim. Restauracja hotelowa bardzo przyjemna. Każdy pokój na wstępie ma przypisany stolik. Dla rodzin z dziećmi od razu ustawione jest krzesełko wysokie do karmienia na życzenie. Śniadania w formie bufetu, bardziej na słodko. Można najeść się do syta, kelnerzy serwują kawę do stolika. Obiadokolacje w formie 2 gorących dań z menu (codziennie inne - ryby, owoce morza, mięsa, zupy, makarony, dużo potraw regionalnych ), deseru oraz bufetu sałatkowego (sałatki, grillowane warzywa, pizza, focaccia, frytki , zapiekanki, owoce morza itd.). Do kolacji serwowane wino. Kelnerzy bardzo pomocni. Podczas naszego pobytu większość gości stanowili Włosi. Było dość spokojnie. Recepcja bardzo pomocna. Okolica hotelu bardzo spokojna- blisko świetna kawiarnia z pysznymi lodami i przekąskami . Sklep spożywczy, apteka, kiosk, restauracja. Kilkaset metrów od hotelu stacja kolejowa (przy kawiarni), z której można było bezpośrednio dojechać do wielu okolicznych miejscowości (ma.in. Tropea, Pizzo, Scilla). Bardzo blisko uznawana za jedną z najpiękniejszych plaż w tym regionie. Rezydentka czekała na lotnisku, wskazała autobus i wyznaczyła czas podróży do hotelu. Kolejnego dnia odbyło się spotkanie. Można było zadawać jej pytania, proponowała 2 ciekawe wycieczki fakultatywne - Wyspy Liparyjskie oraz na Sycylię.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Kalabria 2018

    Ewa, Katowice 12.11.2018 | Termin pobytu: wrzesień 2018

    Pobyt uważam za bardzo udany tylko rozkład lotów nie do końca fortunny ( przyjazd do hotelu w środku nocy, wyjazd z samego rana ok.6.00) w wyniku czego wczasy uległy skróceniu o jeden dzień! Okolica piękna i spokojna ( pobyt na zakończenie sezonu-wrzesień)! Hotel usytuowany na wzgórzu z panoramicznym widokiem na morze, wybrzeże oraz wulkan Stromboli.Jedna z bardziej urokliwych dzikich plaż regionu praktycznie na wyciągnięcie reki (5 minutowy spacer wydzieloną ścieżką).Strategiczne położenie hotelu (kilkaset metrów od stacji kolejowej) pozwala na swobodne, samodzielne zwiedzanie całego regionu !Dla kogoś takiego jak ja, który lubi szwendać sie po okolicy, na własna rękę docierać do róznych atrakcyjnych zakatków,to sytuacja wymarzona.Obsługa hotelowa b. miła i starajaca sie w róznych sytuacjach wspomóc turystę. Czyściutko i schludnie.Czego chcieć wiecej!

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    hotel ok

    Monika, Aleksandrów Łódzki 22.07.2021

    Bardzo fajny hotel, piękna plaża, smaczne jedzenie, przemiła obsługa. Plusem jest położenie hotelu- blisko stacji PKP dzięki czemu w 10 minut dojedziemy do Tropei oraz innych miejscowości. Jedyne co było źle zorganizowane to opieka rezydenta. Pani rezydent- Karolina pojawiła się w hotelu na ok 15 minut aby przedstawić ofertę wycieczek fakultatywnych. Pozostałe kwestie takie jak ubezpieczenie itd. dała nam do zrozumienia, że mamy liczyć na siebie, bo ona ma pod opieką 10 hoteli i bierze udział w wycieczkach fakultatywnych. Przed wylotem miał nas poinformować o której mamy czekać na autobus, w SMS-ie jaki napisała kazała pytać się w recepcji hotelu z której strony wiaduktu mamy czekać . Po naszej interwencji udało jej się dowiedzieć gdzie podjedzie autobus. Wiemy również że w niektórych hotelach nie pojawiła się wcale, zorganizowano tylko dyżur telefoniczny. W dniu wylotu wpuściła nas tylko na lotnisko i poszła sobie tłumacząc, że przyleciała już nowa grupa. Inne pilotki np. Itaki czekał aż odprawi się ostatnia osoba. Całe szczęście nie było większych problemów z odprawą. Wspomnę jeszcze, że razem z nami samolotem wracał Pan z dwoma złamanymi rękami, a Pani pilot nic nie wiedziała- zauważyła to dopiero na lotnisku. Podsumowując Hotel na TAK, Rainbow na NIE.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem