Obiekt
Pokoje
Obiekt dysponuje 280 pokojami rozlokowanymi w budynku głównym oraz czterech 2-kondygnacyjnych budynkach bocznychInternet
Bezpłatny Internet Wi-Fi w lobby hotelu.
Kategoria lokalna
****
Strona www
Wyżywienie
Full Board Plus: śniadania, obiady i kolacje w formie bogatego bufetu serwowane w restauracji głównej. Za dodatkową opłatą: dania a’la carte (konieczna wcześniejsza rezerwacja) w restauracjach Red Coral i White Coral oraz tradycyjna włoska pizzeria z piecem drzewnym.
Program sportowy i animacyjny
Hotel prowadzi bogaty program animacyjny w ciągu dnia i wieczorami od 21 czerwca do 09 września. Dla dorosłych, m.in.: aerobik, nauka tańca, dyskoteki, wydarzenia kulturalne w hotelowym amfiteatrze, a dla najmłodszych plac zabaw. Wszystkie animacje są prowadzone w języku włoskim. Ponadto: boisko wielofunkcyjne, łucznictwo, tenis stołowy. Dodatkowo płatne: tenis ziemny (oświetlenie i sprzęt płatne dodatkowo) i sporty wodne na plaży.
Dodatkowe informacje
Wizy
Osoby posiadające inne obywatelstwo niż polskie mogą podlegać innym warunkom wizowym, w związku z tym prosimy o kontakt z Działem Wiz Rainbow w celu weryfikacji.
Świadczenia
Cena obejmuje: przelot samolotem czarterowym, opłaty lotniskowe, transfery lotnisko-hotel-lotnisko, 7 lub 14 rozpoczętych dób hotelowych, wyżywienie wg opisu zakwaterowania, opiekę polskiego rezydenta, ubezpieczenie TU Europa (NNW, KL, Assistance i bagaż).
Cena nie obejmuje: wycieczek lokalnych, posiłków i napoi innych niż wymienione w opisie wyżywienia przy każdym z hoteli, podatków turystycznych płatnych bezpośrednio w hotelach: okolice Copanello ok. 14 EUR/os./tydzień i ok. 20 EUR/os./2 tygodnie, okolice Pizzo i Tropei ok. 2 EUR/os./dzień, okolice Capo Vaticano ok. 1 EUR/os./dzień, okolice Ricadi ok. 1 EUR/os./dzień oraz innych wydatków osobistych.
Uwaga!
Istnieje możliwość zakupienia usługi indywidualnego transferu z lotniska do hotelu oraz z hotelu na lotnisko zgodnie z cenami poniżej. W celu zakupu i potwierdzenia indywidualnego transferu prosimy o kontakt z opiekunem rezerwacji na ok. 2 tygodnie przed wylotem.
Sezonowość
Zwykle wysoki sezon turystyczny w regionie Kalabria (Włochy) trwa od połowy czerwca do połowy września.Kategoria lokalna 4
Dobrej klasy rozległy kompleks hotelowy, położony w spokojnej okolicy z szeroką ofertą rozrywek dla najmłodszych i wygodną formułą full board plus gwarantuje udany rodzinny wypoczynek jak i wakacje we dwoje. Dzięki bogatej infrastrukturze sportowo-rekreacyjnej i animacjom jest to idealne miejsce na aktywny wypoczynek.
2 godz. 10 min.
Bezpośredni
Wypoczynek
Polski rezydent
W cenie
W cenie
Cena obejmuje: przelot samolotem czarterowym, opłaty lotniskowe, transfery lotnisko-hotel-lotnisko, 7 lub 14 rozpoczętych dób hotelowych, wyżywienie wg opisu zakwaterowania, opiekę polskiego rezydenta, ubezpieczenie TU Europa (NNW, KL, Assistance i bagaż).
Cena nie obejmuje: wycieczek lokalnych, posiłków i napoi innych niż wymienione w opisie wyżywienia przy każdym z hoteli, podatków turystycznych płatnych bezpośrednio w hotelach: okolice Copanello ok. 14 EUR/os./tydzień i ok. 20 EUR/os./2 tygodnie, okolice Pizzo i Tropei ok. 2 EUR/os./dzień, okolice Capo Vaticano ok. 1 EUR/os./dzień, okolice Ricadi ok. 1 EUR/os./dzień oraz innych wydatków osobistych.
Uwaga!
Istnieje możliwość zakupienia usługi indywidualnego transferu z lotniska do hotelu oraz z hotelu na lotnisko zgodnie z cenami poniżej. W celu zakupu i potwierdzenia indywidualnego transferu prosimy o kontakt z opiekunem rezerwacji na ok. 2 tygodnie przed wylotem.
Kompleks usytuowany na obrzeżach spokojnej miejscowości San Leonardo di Cutro (do centrum ok. 4 km). Do miejscowości La Castella (słynącej z zamku z czasów napoleońskich), gdzie znajdują się sklepy, restauracje i pizzerie ok. 10 km. Do lotniska Lamezia di Terme ok. 75 km. Obowiązkowy podatek turystyczny – płatny na miejscu ok. 2 EUR/os./dzień (dot. osób powyżej 10 lat).
Mapa
Obiekt zlokalizowany ok. 400 m od plaży z białym, drobnym piaskiem. Bezpłatny serwis plażowy: 1 parasol i 2 leżaki na pokój od trzeciego rzędu.
Recepcja 24h, przestronne lobby, restauracja główna, 2 restauracje a’la carte: White Coral (dostępny od 01.07. - 31.08., kuchnia śródziemnomorska) i Red Coral (dostępny od 01.07. - 31.08., dania z grilla), 3 bary: lobby bar, bar przy plaży i bar przy basenie, 2 baseny ze słodką wodą (obowiązek noszenia czepków), w tym jeden park wodny ze zjeżdżalniami, basen dla dzieci. Ponadto: pokój bagażowy, sklep z pamiątkami, parking, usługi lekarskie (płatne).
Obiekt
Wyżywienie
Szczegóły lotu
Program sportowy i animacyjny
Atrakcje regionu
Inne hotele w regionie
Dodatkowe informacje
Bagaż
rejestrowany i podręczny
Transfer
lotnisko-hotel-lotnisko
Ubezpieczenie
podstawowe
Opieka
rezydenta
1 x Pokój
(*pokój standardowy)
0.5/6 (1 opinia)
Atrakcje dla dzieci
Obsługa hotelowa
Plaża
Pokój
Położenie i okolica
Rezydent
Sport i rozrywka
Wyżywienie
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel, a w zasadzie szereg domków jest zlokalizowany dosłownie „na końcu świata”, w okolicy brak czegokolwiek, o sklepie, knajpie można zapomnieć. Dodam już na wstępie, że byliśmy pierwszymi i jedynymi gośćmi z Polski w hotelu podczas naszego pobytu, o czym obsługa na recepcji raczyła nas poinformować zaraz po pojawieniu się w hotelu. Komunikacja z obsługą to jest tragedia, niektóre osoby mówią łamanym angielskim, a niektóre wręcz są oburzone, że nie mówi się do nich po włosku. Po kilku godzinach podróży dowiadujemy się, że na pokój trzeba poczekać ok.3h ponieważ zakwaterowanie jest od godz. 17.00., czekamy w zatłoczonym i brudnym lobby. Pytamy o pokój bagażowy, niestety nie ma, w końcu składamy bagaże w pokoju ze sprzętem gospodarczym. Otrzymany pokój był w miarę czysty ale wyposażenie jak ze schroniska, a nie hotelu ****. Jedzenie tragedia, zepsute warzywa i owoce, na śniadanie twarde i stare pieczywo, jedyna wędlina to szynka konserwowa, raz salami. Obiady to makarony, lichej jakości ryba, raz podali łososia (1szt). Cały pobyt trzeba obowiązkowo siedzieć na przydzielonych miejscach przy stolikach ok 8 osobowych, z innymi gośćmi. Napoje tylko do posiłków, poza posiłkami wszystko płatne w barach – oferta organizatora tego nie precyzuje. O restauracjach a la carte nie było mowy. Wi-Fi dla numerów Polskich nie działa!!! Po kilku interwencjach w końcu udostępniono nam Wi-Fi dla administracji, tak „po cichu”. Aqua park czynny tylko od 16.30-18.30 – oferta również tego nie określa. Nie można korzystać z basenów i aqua parku bez czepka, ratownicy po prostu wyrzucają z basenu. W hotelu brak możliwości zakupu czepku. Ok. 700m przed hotelem znajduje się tunel kolejowy, pod którym przejedzie tylko osobówka, ewent. mały bus. Po zakupie wycieczki fakul. trzeba na piechotę iść przed tunel ponieważ autobus nie przejedzie, w upale to jest po prostu męczarnia, idzie się w słońcu. Transfer z lotniska i rezydent to kolejna porażka tej imprezy. Po przylocie okazuje się, że czekamy aż wyląduje kolejny samolot i dosiądą się do autobusu kolejne osoby – czekamy w upale 45min. Rezydent zostawia nam na lotnisku pustą kopertę bez jakiegokolwiek kontaktu do siebie, kontakt zdobywamy przez innego rezydenta. Pani rezydent Anna K. na umówione spotkanie do hotelu przyjeżdża spóźniona ok godzinę. Kiedy informujemy o wszystkich niedogodnościach jest bardzo zaskoczona, nie zna do końca oferty, nie zna hotelu, nie zna włoskiego więc i jej próby kontaktu z obsługą niewiele dają. Czuliśmy się w tym hotelu jak króliki doświadczalne, składaliśmy po powrocie reklamację, niektóre rzeczy w opisie oferty zostały uzupełnione, bo np. my nawet nie wiedzieliśmy o obowiązku noszenia czepków gdyż opis oferty tego nie zawierał, pojechaliśmy bez, a na miejscu nie było możliwości zakupu. Nie polecamy pobytu w tym hotelu, wręcz przestrzegamy. Wakacje uratowane jedynie ze względu na samodzielną organizację czasu na miejscu, samodzielne wypożyczenie samochodu oraz samodzielną organizację jedzenia i napoi – tylko kosztowało to sporo dodatkowo wydanych pieniędzy. Przykro nam bardzo, że hotel i organizator nie mogli zapewnić w odpowiedniej ilości i jakości nawet tych podstawowych rzeczy jakimi są jedzenie i picie, przy dość drogiej ofercie wakacji. Dziwi fakt, że organizator sprzedaje ofertę hotelu, o którym sam nic nie wie, którego dobrze nie sprawdził. Klienci są po prostu jako króliki doświadczalne.
Inne hotele dostępne w tym samym regionie