Opinie klientów o Valtur Simeri

4.2 /6
16 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.7
Obsługa hotelowa
4.2
Plaża
4.8
Pokój
4.8
Położenie i okolica
3.8
Rezydent
2.7
Sport i rozrywka
3.8
Wyżywienie
4.7
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

Tomek 13.07.2017
Termin pobytu: lipiec 2017

Nie polecam - opis katalogowy niezgodny z rzeczywistością

Wiele rzeczy opisanych w katalogu nie ma odzwierciedlenia w rzeczywistości. Jest jeden basen (zamiast dwóch), nie działa główny bar, jest jedna restauracja, personel mówi tylko po włosku, bardzo drogie ręczniki plażowe,brak placu zabaw dla dzieci,Figloklub działający znacznie krócej niż w katalogu (4,5 dnia zamiast 6 x w tygodniu), brak wycieczek lokalnych w języku mpolskim (jest jedna zamiast opisanych 6).

3.0/6

Dominika 17.12.2017

Raibow zmienił program imprezy i nie zastosował się do zapisów ustawy o usługach turystycznych

Rainbow zmienił program imprezy. Zamiast pięciu wycieczek zapisanych w programie imprezy, dostępne były tylko dwie. Zabrakło m.in. wycieczki do Tropei. Zaraz po powrocie złożyłam na to reklamację. Nikt się nie pofatygował, żeby odpowiedzieć na moją reklamację. Pomimo, że ustawa o usługach turystycznych wyraźnie mówi, że brak odpowiedzi na reklamację w terminie 30 dni oznacza w praktyce jej uznanie - Rainbow nadal nie spełniło moich roszczeń! Nie wywiązują się zatem nie tylko z zapisów umów z klientami, ale też nie stosują się zapisów ustawy. Biuro milczało prawie cztery miesiące. Odezwali się do mnie dopiero po interwencji Rzecznika Praw Konsumenta. Odpowiedź, którą od nich dostałam to kpina. Kompletnie nieadekwatna, jakby nikt nie przeczytał tego co napisałam. Odpisali mi metodą kopiuj wklej (wklejając dane innych klientów!) i zapropnowali ugodę, której wartość stanowiła mniej niz 5% kwoty moich roszczeń. Traktują klientów jak idiotów, którzy nie potrafią czytać. Stanowoczo odradzam korzystanie z usług tego biura.

3.0/6

Rozczarowani 30.06.2017
Termin pobytu: lipiec 2017

Wakacje w Simeri Village wcale nie takie wspaniałe...

Oferta Rainbow przedstawiona na stronie internetowej nie była aktualizowana od dłuższego czasu - o wielu aspektach dowiedzieliśmy się dopiero na miejscu otrzymując na papierze obowiązujące informacje. Niezgodnościami okazały się m.in.: inne godziny posiłków, brak "hotelowej kolejki", program animacyjny dla dorosłych wyłącznie po włosku (hotel zdecydowanie nastawiony na "miejscowych" - bardzo słaba komunikacja w języku angielskim), brak przekąsek. Hotel ma większą ilość pokoi niż w opisie (266, a nasz 327). Brak informacji, że hotel oferuje wyższy standard niż All Inclusive (na miejscu były dwa rodzaje opasek czerwona - dla "ważniejszych klientów", czyli Włochów i srebrna dla "całej reszty"). "Czerwone opaski" miały zarezerwowane pierwsze rzędy leżaków nad morzem, zapewniony stolik w restauracji i lepszy standard oraz położenie pokoi (na miejscu brak możliwości wyboru między piętrowymi budynkami a parterowymi bungalowami). Restauracja nieprzygotowana na bardzo dużą ilość gości - często brakowało wolnych stolików, ponad to obsługa restauracji nie kwapiła się do sprzątania na bieżąco stolików po poprzednich gościach i nie uzupełniała zastawy, nawet jeśli się poprosiło czy czekało przy stoliku od dobrych kilku minut. Jedzenie bardzo monotonne - głównie pizza i makaron. Mały wybór ciepłych dań, głównie przystawki na zimno. Bardzo mały wybór deserów, a te oferowane były niesmaczne. W kwestii plaży i basenu nie można wiele zarzucić - były dostępne prysznice, bezpłatne leżaki i parasole, a bary hotelowe były w niewielkiej odległości. Zejście do morza bardzo szybko stawało się głębokie, w zasadzie po 2,5 m woda sięgała do szyi dorosłego człowieka. W hotelowej części morza pojawiło się bardzo wiele dużych meduz, o czym nikt z obsługi hotelowej nie poinformował, a były one parzące. Do morza od naszego pokoju było nie 250, a 600 m. Pokoje sprzątane codziennie, brak międzynarodowych kanałów TV w pokoju. Budynki mieszkalne z zewnątrz oraz chodniki były w kiepskim stanie. Hotel położony daleko od większych miast. W okolicy brak atrakcji. Najbliżej położone Catanzaro Lido (ok. 10 km) nie oferuje nic specjalnego. Spośród 5 oferowanych w internecie lokalnych wycieczek na miejscu dostępne były 2 (oczywiście te najdroższe i najmniej ciekawe, czyli Wyspy Liparyjskie i Sycylia). Jeśli chce się zwiedzić Kalabrię pozostaje wypożyczenie samochodu (bardzo drogie, ok. 90€ za dobę - doliczany koszt podstawienia pod hotel), realizowane przez zewnętrzną, niepoważną firmę (godzinne spóźnienie i podstawienie innego modelu samochodu). Rola rezydenta kończy się na spotkaniu organizacyjnym w hotelu - brak jakiegokolwiek zaangażowania i możliwości kontaktu. Podsumowując: ani hotelu Simeri Village, ani biura podróży Rainbow nie polecamy.

3.0/6

Karolina 04.09.2017
Termin pobytu: wrzesień 2017

Nie więcej niż 3*

Miejsce dla osób mało wymagających i napewno nie adekwatne do ceny jaką zapłaciliśmy.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem