5.0/6
Program bardzo dobrze zorganizowany, Kenia w pigułce, dosyć intensywny z uwagi na dalekie odległości Parków. Dlatego właśnie środki transportu powinny być dużo wygodniejsze, ponieważ samochody są stare, niewygodne i ciasne, o ile na sam przejazd po parku byłyby ok, to 5-6 godzin po Kenijskich drogach to za długo tym bardziej, ze ludzie są w tych samochodach " upchani " na styk: czyli do dyspozycji mamy 4 busy na 28 odób, powinien być choć jeden w zapasie, ponieważ ludzie rezerwując wycieczke np. w kilka osób chcą być podczas objazdu razem, a zadko zdarzają się na single. Tym sposobem w naszym busie było 8 osób plus kierowca oraz pilotka, ktora przesiada się między samochodami kilka razy w ciagu dnia... rekompensuje to kierowca ktory objaśnia wszystko o co tylko zapytamy oczywiscie po angielsku, dlatego uważam, że na tak liczna grupe powinno byc 2 pilotów. Lodge na objezdzie extra nic więcej nie trzeba. Jedzenie też dla każdego. Kenijczycy mili choć nastawieni na napiwki za dosłownie wszystko.. momentami bezczelni. Hotel w Mombassie jaki jedzenie tam to porażka na szczescie tylko dwie krotkie noce da sie przetrwać. To co najwazniejsze czyli safari i zwierzeta jest piękne i rekompensuje wszystkie niedogodności, ktore Jednak rainbow tours piwinno wziąć pod uwagę i poprawić, bo nie jest to tania impreza. Część pobytowa w hotelu Baobab to już inna historia.
dizzy85 - 03.02.2017
23/24 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Bardzo dobra organizacja części objazdowej, punktualność i dobre rozeznanie kierowców w terenie i w sytuacjach dzięki komunikacji CB. Szczególne wyróżnienie należy się kierowcy o imieniu John vel Jan. W części wypoczynkowej - bardzo dobre położenie hotelu Neptun Palm i znakomity wypoczynek. Jednak obsługa techniczna hotelu winna zwrócić większą uwagę, np. na funkcjonowanie drzwi przesuwnych (w domku 718) praktycznie nie działały, mimo zgłoszeń do recepcji. Podziw i ukłony dla obsługi restauracyjnej - wysoka uprzejmość i wysoki poziom kultury.
Marek, Ozorków - 28.03.2022
5/9 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Organizacja bez zarzutu, tak jak pisano w ofercie pierwszy dzień i ostatni hotel rzeczywiście skromny, ale da sie ogarnąć. Jego nazwa o ile pamietam Rieff. Pan Borys pełna profesja. Lot balonem koniecznie trzeba zaliczyć, pełne bezpieczeństwo a śniadanie na sawannie z szampanem, omletem i jajecznicą, pace lizać .Kapitan Garry, brytyjczyk miły i ciepły.Widoki zapierajace dech, a wschód słońca bajeczny. No i na końcu coś najważniejszego , cudowny świat. zwierząt. My nie mieliśmy szczęścia do wielkiej piątki, zabrakło lamparta, chociaż Pan Borys i kierowca Kuba stawali na głowie by sie udało. GORĄCO POLECAM
Michał, Sieradz - 01.03.2023 | Termin pobytu: luty 2023
13/15 uznało opinię za pomocną
4.5/6
Bardzo rozczarowały mnie samochody którymi podróżowałam przez 6 dni-wytrzęsło mnie za wszystkie czasy-hotel gdzie nocowaliśmy po przylocie- bardzo słaby standard może 2 gwiazdki- nie zjadłam kolacji gdyż zastałam puste pojemniki -nie zostały uzupełnione- w pokoju ręczniki i pościel szare i postrzępione - potem było już lepiej- rezydentka na safari z wiedzą o Kenii- szkoda tylko że nie przestrzegła że zakupy po drodze w miejscach gdzie się zatrzymywaliśmy to mimo negocjacji cenowych są 1000 razy większe niż ceny w sklepikach na pobycie- 🤔 noclegi na safari na piątkę 👍- gorzej było na pobycie w drugim tygodniu- zastanawia to bo hotel bardzo drogi- za lunch - 40 dolarów bo doba kończyła się o 12 - więc już nic się nie należało- opieka rezydenta na pobycie ograniczyła się do spotkania informacyjnego- dobrze że był bo wiem że nie pojawił się we wszystkich hotelach🤫- sam hotel Neptun- położenie super dobre wyżywienie niestety standard pokojów oceniam na 3 gwiazdki- szara pościel nie zmieniona ani razu przez cały pobyt- to samo dotyczy ręczników- były co prawda wymieniane ale ich stan był fatalny - to samo dotyczy stanu leżaków przy plaży- za cenę ponad 12 tysięcy spodziewałam się czegoś lepszego
Ewa Bozena, ---Romaniuk - 29.03.2024 | Termin pobytu: marzec 2024
24/27 uznało opinię za pomocną