Kategoria lokalna 5
6.0/6
Najlepszy hotel w jakim byłam do tej pory. Wszystko na + . Pokój (może zasługuje na lekki lifting) obszerny, wygodny z "salonem" kąpielowym- olbrzymia łazienka z prysznicem , wanną z "bąbelkami". Przemiła, zawsze uśmiechnięta , wręcz usłużna obsługa, dbająca o każdego klienta. Tu pozdrowienia dla chłopaka dbającego o czystość basenów:)) Co do czystości: pokoje sprzątane codziennie, dokładnie. Plaża hotelowa - piękna i tez sprzątana. Na uwagę zasługuje 'jedzenie": podawane w formie a'la carte, smaczne, wręcz znakomite i pięknie podawane. Plaża publiczna przy hotelu , tu trochę gorzej z czystością ale bez tragedii- trochę wodorostów j i oczywiście "beach boys" -nam akurat to nie przeszkadzało, wręcz przeciwnie -wycieczki kupowaliśmy od "miejscowych" z plaży : polecam "Jacksona 5', uczciwy , profesjonalny- byliśmy z nim na safari i wycieczce po Malindii jak i Mombasie-polecam w 100% Ogólnie wyjazd cudowny i na pewno tam wrócimy.
Luiza, Świdnik - 28.11.2022 | Termin pobytu: październik 2022
35/37 uznało opinię za pomocną
6.0/6
Resort w stylu kolonialnym brytyjskim (vide : "Pożegnanie z Afryką"). Świetna lokalizacja. Miła obsługa, ludzie bardzo przyjaźni i wszyscy bardzo pozytywnie nastawieni do siebie. Bezpiecznie. Piękna plaża, woda w morzu nieprzyzwoicie GORĄCA ;)). Polecamy
Tomasz, Kłodzko - 20.10.2023 | Termin pobytu: październik 2023
4/4 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Jesteśmy podróżnikami, więc udając się do Kenii, zdawaliśmy sobie sprawę gdzie jedziemy i czego możemy się tam spodziewać. Mimo, że dobrze zapoznaliśmy się z ofertą Reinbow, co najmniej dwie sprawy nas niemile zaskoczyły. Niestety, są to sprawy, które nie wystawiają dobrej opinii organizatorowi wyjazdu. Czujemy się oszukani, gdyż w naszej opinii, brak w ofercie i ukrywanie niektórych niepopularnych szczegółów, jest oszustwem. Owszem, w ofercie jest informacja, że z lotniska do hotelu jest 120km, ale przecież to nie jest tragedia. Problemem jest jednak fakt, że ta 120 kilometrowa podróż trwa ponad pięć godzin w katastrofalnych warunkach. Rozsypujący się bus, bez klimatyzacji, z nie działającymi amortyzatorami i resorami. Jak worki z ziemniakami. A jechała z nami Pani po przebytej operacji kręgosłupa. Wiem, że droga od dawna jest w remoncie i nie mogę mieć o to pretensji do Organizatora, mam jednak pretensję o to, że znając warunki na miejscu, Organizator nie zrobił nic, aby warunki tej podróży w jakiś sposób poprawić. A można było, gdyż po wylaniu swoich żali do Pani Rezydent, droga powrotna była rewelacyjna: był elegancki sprawny bus, była klimatyzacja, inna trasa przejazdu normalną drogą, co prawda dłuższą, ale czasowo krótszą o połowę. Czyli można. I druga sprawa: to jest długi lot. Czy tak poważnej Firmy jak Rainbow nie stać nawet na szklankę ciepłego napoju czy soku w ramach darmowego poczęstunku na pokładzie?. Serwowane pół kubeczka wody mineralnej jest odczytywane jako kiepski żart. I wcale nie chodzi tu o pieniądze ......... . Mimo tych przykrych słów, cały wyjazd oceniam pozytywnie, jako cudną przygodę pełną wrażeń i wspomnień.
Jan, Bochnia - 21.03.2023 | Termin pobytu: marzec 2023
41/46 uznało opinię za pomocną
4.5/6
Hotel super, bardzo kameralny cisza i spokój, jedzenie wyśmienite, obsługa bardzo miła i na każdą sytuację. Plaża jak i sam ocean zanieczyszczony glonami (nie da się pływać) Transfer z lotniska MASAKRA 3,5h (remont drogi) drugie safari.
WALDEMAR, Radom - 01.03.2024 | Termin pobytu: luty 2024
5/5 uznało opinię za pomocną