Opinie o Diamonds Malindi

Kategoria lokalna: 4+

5.4/6
(30 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.0
Obsługa hotelowa
5.9
Plaża
4.6
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.5
Sport i rozrywka
4.8
Wyżywienie
5.7
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Przyjemne i spokojne miejsce w pięknym ogrodzie.

    Paweł K 21.03.2025 | Termin pobytu: luty 2025

    Bardzo zadbany hotel oraz ogród - dla mnie bajka :). Zespół pracowników bardzo miły i sympatyczny, uśmiechnięty i zawsze gotowy do pomocy. Jedzenie różnorodne, codziennie świeży makaron z sosami, rano jajecznica albo omlety robione na miejscu. Pyszne owoce. Chwilami była chłodna woda w prysznicu, ale przy takim klimacie i pogodzie dla mnie nie było to uciążliwe. Byłem w tym hotelu 2 razy i myślę, że wrócę tam jeszcze na pewno za jakiś czas.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Diamonds Malindi

    Mariusz 05.07.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Hotel wyśmienity, wszystko najwyższy standard, jedzenie pyszne, miejsce piękne. Jedyny minus to długi transfer bo niestety ponad 4h z lotniska, 120km w Afryce to jednak inne kilometry ;) ale warto mimo tego !!

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Wypoczynek w hotelu Diamonds Malindi Kenia

    MAGDALENA, 19.03.2025 | Termin pobytu: listopad 2024

    Moje wrażenia z wyjazdu do hotelu Daiamonds Malindi w Kenii oceniam bardzo dobrze mimo że podróż jest dość długa ale sam hotel jest bardzo ładny i rekompensuje trud podróży. Pięknie plażę Oceanu Indyjskiego obsługa hotelu bardzo miła i pomocna wyżywienie europejskie bardzo dobre każdy znajdzie coś dla siebie.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Super

    ANNA, ZORY 05.01.2025 | Termin pobytu: grudzień 2024

    Hotel przewyższył nasze oczekiwania. Obsługa bardzo miła i pomocna. Pokój ładny,balkon duży. Jedzenie smaczne. Polecam bardzo ten hotel.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    pobyt marzec 2025

    Waldemar, 23.03.2025 | Termin pobytu: marzec 2025

    Czas dojazdu z lotniska w Mombasie do hotelu mimo ze wynosi 120 km trwa przeszło 4 godziny ze względu na stan dróg za to minus . Ocean a raczej plaża przy hotelu fatalna ,pełno dziwnego rodzaju pływającej roślinności . Hotel i cała okolica piękna , roślinność ,architektura typowa dla kontynentu , uśmiechnięci , gotowi do pomocy pracownicy hotelu.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    35

    nieścisłości w ofercie

    Mariusz 03.12.2024

    to wszystko co napiszę nizej zaburzyło piękne otoczenie, pogodę, itp i czar miejsca trochę prysł, ponieważ biuro podrózy R, nie raczyło poinformować, że największy basen jest w remoncie. Teren jest ogrodzony, widok na ocean zasłonięty, a robota trwa w najlepsze. Dalej było nie lepiej, wykupiłem za dopłatą dwa pokoje de lux family. Jeden wyposażony tylko w: łożko dwuosobowe, 2 szafki nocne biurko i krzesło. trochę inaczej wyglądał na zdjęciach. wchodząc do pokoju nie ma na czym usiąść, jedna osoba siedzi na drewnionym zydlu, a druga stoi i czeka. klimatyzator pracuje jak sieczkarnia i czasami cieknie z niego woda na podłogę. drugi pokój już ok, wyposażony poza ww meblami w dwie sofy, fotele, dwie ławy. Obsługa niby pomaga, ale na razie bez efektów. warto tu przyjechać, ale jak skończą remont i zrobia porządek w pokojach.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Kenia 2024

    Teresa, Zagórnik 29.12.2024 | Termin pobytu: grudzień 2024

    Jak na Afrykę całkiem ok ,poza transferem z lotniska 3.5 h bardzo długo ,hotel całkiem spoko ,w miarę czysto ,jedzenie ok ,

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    pozytywne

    ALICJA BARBARA, SOCHACZEW 07.01.2025 | Termin pobytu: listopad 2024

    hotel ładny tylko główny basen w remoncie mało atrakcji wieczorem hotel dla par dzieci nie mają co robic

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Hakuna Matata

    Ewa 16.02.2025 | Termin pobytu: luty 2025

    Hotel bardzo zadbany, położony w pięknym ogrodzie. Obsługa niezwykle gościnna. Jedzenie smaczne, chociaż wybór dosyć ograniczony w porównaniu z hotelami w Egipcie czy Tunezji. Kilka basenów na terenie resortu rekompensuje dyskomfort kąpieli w oceanie z powodu naturalnego zanieczyszczenia plaży i wody wodorostami, co jest specyfiką tego miejsca. Plaża nad oceanem jest codziennie grabiona przez obsługę, ale ma to niewielki wpływ na jej czystość, bo conocny przypływ nanosi kolejne warstwy morskich roślin. Najgorsza wersja pobytu w tym hotelu wiąże się z transferem z lotniska w Mombasie odległego o 160 km. Drogi są zatłoczone, nawierzchnia bardzo różna - od wąskiej nitki asfaltu, po drogi gruntowe, wyboiste. Biuro Rainbow wynajmuje na tą trasę małe, afrykańskie busiki, zazwyczaj bez klimatyzacji. Przez otwarte okna wieje ciepły wiatr, ale przegrzane ciało w tym przeciągu trwającym około 4 godzin zaczyna po tej podróży chorować. Brakuje w ofercie tego hotelu na stronie R.pl prawdziwych informacji na temat odległości (hotel w Watamu ma podane 120 km od lotniska i Diamonds też, a z Watamu do Diamonds jest 40 minut drogi!). Dlatego oceniam prawdziwą odległość na 160 km i 4 godziny drogi. Brak informacji na temat dróg w Keni. Ostatnio jechałam 120 km do hotelu w Turcji, autokarem z klimatyzacją. Po drodze drzemka i żadnego zmęczenia. Tutaj zupełnie inaczej! Gehenna podróży po 10 godzinach w ciasnym samolocie. Kto by przypuszczał, że w Afryce biuro przewozi turystów autami bez klimatyzacji?!! Trzeba o tym pisać w ofercie. Następny haczyk, to oferta wycieczki fakultatywnej na safari. Zdjęcie, logo wycieczki przedstawia słynne domki na palach w Parku Amboselli, a oferta dotyczy tylko Parku Tsawo Yest, gdzie są wygodne noclegi, ale nie w tych domkach. Po co tak naciągać ludzi. Rainbow postępuje tak, jakby czatował na tych, którzy kupią ofertę po przeczytaniu strony. Okazuje się, że zakup powinien nastąpić po lekturze opinii klientów biura zaczerpniętych z różnych stron. Wtedy jest pełna jasność na temat gdzie, po co i w jakich warunkach wybieramy się! Dobrze, że nikomu z seniorów jadących na tą wycieczkę nic się nie stało poza schorzeniem zatok i totalnym zmęczeniem. Dziękujemy serdecznie za atrakcję i na pewno skorzystamy w przryszłości z ofrty innych biur.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    19

    Przeżyj to sam

    Ewa 14.02.2025

    Czytam ofertę Wczasy Kenia Hotel Diamonds Malindi opisującą raj w Afryce. Widzę odległość od lotniska 120 km, czas 2,5 godziny. Decyduję się, bo ostatnio tak podróżowałam w Turcji. Mam wizję autokaru lub busa przewożącego turystów oczywiście z klimatyzacją, bo dlaczego miałoby być inaczej skoro wybieramy się na równik? Czytam o pięknej plaży i rajskich klimatach. Kupuje ofertę. Przed wyjazdem sięgam jeszcze do opinii tych, którzy raju zaznali i okazuje się, że poprzednicy podróżowali z lotniska 4 godziny nieklimatyzowanym, małym, ciasnym, lokalnym pojazdem z bagażami na dachu lub na kolanach. Bardzo mnie to niepokoi i staram się poprosić biuro za pomocą korespondencji o zapewnienie transferu w wygodnych warunkach. Po tygodniu codziennej korespondencji otrzymuję odpowiedź, że na 100% biuro takiego transferu nie zapewni. Jadę, bo wykupiłam ofertę. Po 10 godzinach lotu w ciasnym samolocie pakują nas do równie ciasnego i brudnego w środku afrykańskiego busika. Bagaże na dachu. Męcząca podróż trwa w sumie 4 godziny (krótki postój na stacji benzynowej i przy hotelu w Watamu). Zmęczeni do granic wytrzymałości w środku nocy lądujemy w hotelu 2 km od Malindi. Tam się już dobrze nami opiekują bo jest na powitanie smaczny napój owocowy i ciepła kolacja. Hotel bardzo w porządku oprócz plaży nad oceanem. Ta jest zanieczyszczana notorycznie wodorostami w czasie pływów oceanicznych. Woda w oceanie mętna , w brązowym odcieniu. Zniechęca do kąpieli. Plażowanie nad oceanem odpada, więc kupujemy wycieczki. Na safari wykupione z R.pl jedziemy identycznym busikiem. Różni się od poprzedniego tylko opcją otwieranego dachu. Podczas safari kierowca pozwala nam wyjść tuż obok auta w celu zaspokojenia potrzeby fizjologicznej. W tym samym momencie wypełza wąż, którego ukąszenie w opinii naszego kierowcy kończy się amputacją kończyny. Na szczęście nic nikomu się nie stało. Transfer powrotny na lotnisko jest jeszcze gorszy. Jest gorąco, nie ma klimatyzacji. Przez otwarte okna czuć silny chłodzący powiew, ale w różnych miejscach pojazd zatrzymuje się i wtedy odczuwamy przegrzanie. Efektem końcowym jest schorzenie zatok i uszu, katar oraz objawy przeziębienia. Transfer trwa 4 godziny. Na lotnisku czekamy jeszcze 3 godziny. Po trudnych 7 godzinach lecimy do domu 10 godzin samolotem, w którym dostajemy dwa razy po szklaneczce wody. W życiu nie byłam na tak wyczerpującej wycieczce. Niska ocena wiąże się z wyżej opisanymi niedogodnościami. Hotel i ludzie super, aż ich szkoda, że współpracują z R.pl Rainbow powinien zadać sobie pytanie, czy chce dalej istnieć na turystycznym rynku, bo opinie negatywne mnożą się na różnych stronach.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem