Opinie o Neptune Village Beach Resort & SPA

Kategoria lokalna 4

5.4/6
(151 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.3
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.7
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
4.6
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.3

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Kenia

    Marcin 05.02.2020

    W Kenii bylem przełom listopada grudnia 2018. Hotel w miare , trzeba go trochę wyremontować , jedzenie przepyszne , animacje ok.natomiast kontakt z naszym rezydentem to była porażka ! Osoba pojawiła się nabpiczatku i tyle . Nie wiedzieliśmy kiedy mamy wylot powrotny bo nikt nie wywiesił informacji czy choćby powiadomił nas w inny sposób . Niepotrzebny stres .

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    udane wakacje

    Dorota 10.03.2020

    Hotel położony przy pięknej plaży, jedzenie ok. Obsługa hotelowa potrafi powiedzieć kilka słów po polsku, była miła i pomocna. Polecam wypoczynek w tym hotelu.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    tydzień laby w tropikach

    Edyta, 11.03.2021

    Kompleks hotelowy Neptune bardzo urokliwy, ale znajduje się na uboczu, więc spacer poza hotelem możliwy tylko nad oceanem. Do centrum Diani trzeba brać taxi lub dla odważnych tuk-tuka. W związku z covidem mało turystów i część Paradise wyłączona w całości, a w Village można skorzystać z basenu, dyskoteki czy 1 baru wieczorową porą - raczej w tej części też nikt nie jest zakwaterowany. Mieszkaliśmy więc w części Palm, która ponoć jest najdroższą częścią kompleksu. I choć miałam dokupioną wersję superior to tu otrzymaliśmy standardowy pokój na pewno nie wart ceny jaką zapłaciłam; problemy z toaletą, prusak wielkości myszy, ciśnienie wody pod prysznicem jakby ksiądz kropidłem polewał. U znajomych brak ciepłej wody, lodówka bez drzwiczek itp. Czystość basenów i materacy przy basenach (leżaki tylko przy hotelu, gdyż plaża wieczorem jest cała pod wodą), też nie najlepsza, zwłaszcza, że teren trawiasty i dużo drzew, z których sporo zlatuje do wody. To tyle narzekania. Sympatyczne małpy, zaprzyjaźnione z turystami. Świeże kokosy prosto z drzewa zrywane przez tubylców do wypicia wody i podzielenia się resztą z małpkami. Jedzenie - niebo w gębie. Duży wybór, wszystko świeże, smażone przy tobie, przepyszne, soczyste owoce. No i crème de la crème - plaża i ocean - cudo, nawet beach boys, których jest sporo nie są wstanie zniechęcić do spacerów i podziwiania widoków

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    40

    Bardzo dobry hotel, ale ma istotną wadę

    Basia 08.03.2020

    Generalnie hotel do 100% polecenia pod względem lokalizacji, czystości, obsługi i jakości (dobre 4*). Jedynym minusem jest ostatni dzień pobytu - doba kończy się o godz 10:00, odcinają paski all inclusive i do godz 16:00 goście są traktowani jak intruzi. Nie liczy się to, że pierwszego dnia wycieczka dociera na miejsce ok północy, więc hotel oszczędza na wyżywieniu, ostatniego dnia należy się tylko śniadanie, za wszystkie pozostałe posiłki i napoje trzeba sobie zapłacić. Przedłużenie doby do 16:00 kosztuje 90€ lub 100$, co jest chyba najdroższą znaną mi opcją. Odkąd hotel zmienił właściciela (Hindusi) warunki zmieniły się na znacznie gorsze (4 lata temu byliśmy w tej samej sieci i nikt ostatniego dnia nie robił problemów). Mnóstwo hinduskiego jedzenia, ale bardzo smaczne.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem