Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
5.5/6
Małgorzata, Warszawa 27.12.2022 Termin pobytu: grudzień 2022
Papillon Lagoon Reef
pobyt w hotelu Papillon uważam za bardzo udany. po późnym przyjeździe do hotelu, czekali na nas z ciepłym posiłkiem. pokój dwuosobowy, nic nam nie brakowało w nim. trzeba tylko uważać na małpy i nie zostawiać na balkonie nic. obsługa w hotelu bardzo pomocna, warto mieć zawsze przygotowane 100-150 szylingów za pomoc z bagażem lub dla obsługi sprzątającej. pieniądze można wymienić już po przylocie na lotnisku, dobry Kurs. jedyny minus dla tych którzy maja w planach plażowanie niestety w tym hotelu się nie da- na płazy brak leżaków co spowodowane jest duża ilością sprzedawców chcący sprzedać niemal wszystko. warto np. wziąć nienoszone ciuchy- można się powymieniać za pamiątki np magnesy. przy hotelu kilka straganów z pamiątkami, ale tez warto przejechać się do Chandaramy czy Carefoura za 200-250 szilingow tuk tukiem. Jedzenie w hotelu bardzo międzynarodowe każdy znajdzie coś dla siebie, mięsa kurczak, wołowina, pyszne ryby, były tez owoce morza. Plus za piwo z butelek szklanych- nie nalewaka. koniecznie trzeba wybrać sie do Mombasy i do parku Bora Bora, gdzie można karmić żyrafy. Safari obowiązkowe ! Z pewnością wróciłabym do tego hotelu gdybym wybierała sie do Kenii drugi raz.
5.0/6
Wojciech, Żory 01.09.2023 Termin pobytu: sierpień 2023
Polecam ten sympatyczny hotel
Podzielam wszystkie pozytywne opinie o tym hotelu w całej rozciągłości. Co prawda przez cały pobyt towarzyszył nam w pokoju zapach przypominający zatęchłe pomieszczenie o różnej intesywności(wietrzenie znacząco poprawiało sytuację) ,to kiedy zobaczy się ogród który otacza hotel,basen, plażę z białym drobnym jak mąka piaskiem czy inne atrakcje które hotel ma do zaoferowania to szybko zapomina się o niemiłych wrażeniach węchowych w pokoju. Przynajmniej tak było w naszym przypadku. Jeszcze jedno spostrzeżenie, przy zameldowaniu obsługa powinna( a tego nie robi) wyraźnie informować o wszędobylskich małpkach,które potrafią wejść do pokoju przez otwarte okno lub drzwi nawet wtedy kiedy w nim przebywamy i narobić problemów np kradnąc nasz telefon.
5.0/6
Karolina Joanna, Warszawa 04.01.2017 Termin pobytu: grudzień 2016
Wypoczynek w Kenii, hotel Papillon Lagoon Reef
Bardzo miły i przytulny hotel. Super obsługa! Łatwo zawiera się znajomości z gośćmi czy z obsługą hotelu. Bardzo dobre jedzenie, ładny ogród, restauracja, plaża. Polecam tym, którzy nie lubią dużych komercyjnych hoteli. Kwestie, które bym zmieniła to : - dostępna woda w pokojach, design recepcji i baru wieczornego przy plaży ( sugestie do hotelu) Odnośnie wyjazdu z Rainbow, to inaczej bym ustawiła loty czarteru, tak aby przylecieć wcześnie podczas dnia a wracać wieczorem. Loty są męczące i warto dopracować, na tyle ile się da, logistykę wyjazdu. Rozumiem, że to też zależy od możliwości lotów (przedziałów czasowych kiedy samolot moze lecieć). W momencie gdy jest to kwestia dodatkowych pieniędzy, to może warto przemyśleć raz jeszcze logistykę, tak aby najdłużej być na miejscu i mniej męczyć się w drodze powrotnej. Dziękuję:-) wyjazd udany!
5.0/6
Przemysław, Rudnica 10.03.2024 Termin pobytu: luty 2024
Przemek turysta
Jak dla mnie hotel bardzo dobry Pięknie położony w śród palm i baobabow Na jedzenie tez nie ma co narzekać wszystko co potrzeba jest do wspaniałego wypoczynk. Jedyny może minus to małpy które tylko czekają żeby coś zwinąć 😀 Ale to taki już urok Keni