Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
3.5/6
MS , Warszawa 04.01.2017 Termin pobytu: grudzień 2016
Przyjemny urlop
Generalnie przyjemnie spędzony urlop. Hotel odpowiada 3,5*. W większości troskliwa i sympatyczna obsługa. Pokoje w starszej części już zużyte i trochę zatęchłe, co jest częste w takim klimacie. Pokoje w nawszej częsci większe i świeższe, za to dalej od oceanu i basenu. Hotel położony jest na skale rafowej z dużą różnicą poziomów pomiedzy recepcja i restauracją gdzie są serwowane kolacje a basenem i plażą - dlatego odradzam osobom z ograniczeniami ruchowymi. Jedzenie bardzo przeciętne - porównuję np też do 3,5* hotelu Diani Sea Lodge. Ryby raczej rozmrażane, wszystko w gęstych, ciężkich sosach. Bardzo mało owoców jak na Kenię - do kolacji ich nigdy nie było - tylko sałątka owocowa, głównie z arbuza mocno wymęczonego. Natomiast jest tak gorąco, że jeść się nie za bardzo chce;). W ciagu dnia tylko jeden bar serwuje napoje, w tym wodę - co troche utrudnia życie, bo kolejki sie tworzą i nawet po wodę zdarza się, że trzeba chwilkę poczekać. Obsługa kelnerska miła, ale powolna - tu też porównuję do innych hoteli w Kenii. Fajne miejsce do opalania, ale trochę ciasne. Jeśli ktos szuka wypoczynku w ciszy to moze być z tym problem. Przez cały dzień dość głośne animacje odbywają sie wokół basenu i za bardzo nie ma gdzie uciec. Animatorzyt się angażują. Chyba, że na plażę. Troche beach boysow, ale można ich ignorować i nie są nachalni. Przy odpływie prezy brzegu wychodzi rafa i wtedy jest problem z pywaniem. Generanie na lewo od hotelu plaza jest trochę ładniajsza, ale cała Diani Beach jest urocza. Na plus otawrta przestronna recepcja i wifi w lobby. Gośie to Niemcy, Polacy, trochę Francuzów oraz Kenijczyków z Nairobi. Ogólnie polecam dla średnio-wymagajacego klienta.
3.0/6
Tomasz 12.07.2021
bardzo słabe jedzenie, warunki dostateczne
Kupując all in nie spodziewałem się, ze będę jadł parówki, kapustę, pomidory i od czasu do czasu kawałek ryby.
2.5/6
Adams, Warszawa 30.03.2017 Termin pobytu: luty 2017
uwaga na Rainbow
Hotel OK ale zachowanie biura Rainbow, które wiedząc o opóźnieniu samolotu ( kpt Kwiatosz publicznie stwierdził, że zawiadomił biuro o możliwej godz wylotu) przywozi nas na lotnisko w Mombasie 7 godz przed wylotem, świadczy o totalnym olewaniu klientów i absolutnej arogancji. Ten wylot długo wszyscy będziemy pamiętali - biuro też Adam Żukowski