Kategoria lokalna: 3+
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Dobry - choć wysłużony hotel z dużą ilością zieleni, cienia i wody. Miła obsługa. Smaczne jedzenie. Wszędobylskie małpy pomimo zamkniętych drzwi zrobiły duże zamieszanie w pokoju - dobrze, że nie podarły paszportu. Doba hotelowa kończy się o godz. 10.00 (!?). Brak możliwości przedłużenia pobytu do godziny 15.00 (pomimo chęci dopłaty) - pełne obłożenie hotelu.
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel jak najbardziej na plus. Miła obsługa, czysto, wygodne pokoje, dobre jedzenie, fajny basen. Sporo leżaków, dla każdego starczy.
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Właściwie tytuł oceny wyjaśnia wszystko. Chcieliśmy wpaść do Kenii na safari - wybraliśmy "wypadowy" hotel Jacaranda - zadowoleni oooo..Potem pobyt - drugi tydzień - Papillon - Bingo!
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Super miejsce super hotel, miła sympatyczna obsługa. Rajskie widoki, idealne miejsce na super wypoczynek.
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Malowniczo położony hotel z przemiłą obsługą. Pyszne jedzenie. Piękny widok na Ocean Indyjski z wynurzającą się co jakiś czas laguną. Plaża z białym drobniutkim piaskiem. Dosyć luźno, nie trzeba walczyć o leżaki, nawet o 10 rano dało się coś wolnego znaleźć. Obsługa naprawdę zaangażowana w swoją pracę, zwłaszcza kelnerzy, ciągle dopytywali się czy czegoś nie potrzeba, niektórzy nawet trochę po polsku mówili.
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Witam, przebywałam wraz z mężem i synem od 03-18 lutego 2025r. w tym hotelu. Jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu. Pokój wymaga odświeżenia ale był codziennie sprzątany i wszystko dokładane: szampony, żele, świeże ręczniki itp. Wyżywienie bardzo dobre, każdy znalazł coś dla siebie, codziennie można było zjeść coś innego. Były owoce, ciasta, dania wegetariańskie itp. Bywały wieczory tematyczne np. Walentynki. Nigdy obsługa hotelu nie zapominała o urodzinach swoich gości, odbywało się to hucznie przy kolacji. Obsługa hotelowa wspaniała, bardzo mili, uprzejmi, często mówiący dobrze po polsku. Fantastyczni kelnerzy, na wyróżnienie szczególnie zasługuje Rahim i Kendi. Jeśli chodzi o animatorów to Madu i Elvis. Animacje super. Ogrodnicy codziennie sprzątają ogród, zrywają kokosy. Wiele zwierzątek w ogrodzie na przykład małpek 4 gatunki, niektóre dają się głaskać ale kradną jedzenie. Obsługa basenowa też fajna. Rezydent pojawił się raz. Nie zaoferował niczego korzystnego z wycieczek fakultatywnych. Lepiej zrobić to samodzielnie przez lokalne biura np. Ogutu Safari. Plaża bardzo ładna, czyta, woda w oceanie i w basenie ciepła. Na plaży trudno sobie leżeć jak w Polsce, gdyż są tam wszechobecni beachboysi sprzedający różne towary, no i zwierzątka. Okolica super, blisko Carefour i inne sklepiki. Do Mombasy, czy innych miasteczek można dojechać taksówką albo tuk-tukiem. Cenę należy ustalić przed usługą. Można przyczepić się jedynie do tego, iż w ofercie Rainbow w cenie był sejf a na miejscu okazało się, że był płatny a pani rezydent niczego w tej sprawie nie zrobiła. Mogę jeszcze dodać, że miejscowi ludzie są bardzo przyjaźni, chętnie rozmawiają, opowiadają o życiu w Kenii i zwyczajach. Nawiązaliśmy nawet przyjaźnie. Wrócimy tutaj jeszcze chociażby dla poznanych tutaj ludzi i pięknej przyrody. To był udany urlop :) :) :)
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Dobry hotel żeby spędzić kilka dni pod palmami przy barze. W granicach hotelu nie ma zbyt wielu możliwości poza standardowymi - basen, bar, wieczorne animacje. Nie ma również za dużo atrakcji w okolicy, a jedyny powszechnie dostępny transport to taxi i tuktuki, a co za tym idzie brak możliwości samodzielnego przemieszczania się i zwiedzenia. Te minusy rekompensują pyszne jedzenie, ciepła woda w oceanie, szeroka plaża z piaskiem jak mąka i małpy biegające po hotelu.
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
pobyt w hotelu Papillon uważam za bardzo udany. po późnym przyjeździe do hotelu, czekali na nas z ciepłym posiłkiem. pokój dwuosobowy, nic nam nie brakowało w nim. trzeba tylko uważać na małpy i nie zostawiać na balkonie nic. obsługa w hotelu bardzo pomocna, warto mieć zawsze przygotowane 100-150 szylingów za pomoc z bagażem lub dla obsługi sprzątającej. pieniądze można wymienić już po przylocie na lotnisku, dobry Kurs. jedyny minus dla tych którzy maja w planach plażowanie niestety w tym hotelu się nie da- na płazy brak leżaków co spowodowane jest duża ilością sprzedawców chcący sprzedać niemal wszystko. warto np. wziąć nienoszone ciuchy- można się powymieniać za pamiątki np magnesy. przy hotelu kilka straganów z pamiątkami, ale tez warto przejechać się do Chandaramy czy Carefoura za 200-250 szilingow tuk tukiem. Jedzenie w hotelu bardzo międzynarodowe każdy znajdzie coś dla siebie, mięsa kurczak, wołowina, pyszne ryby, były tez owoce morza. Plus za piwo z butelek szklanych- nie nalewaka. koniecznie trzeba wybrać sie do Mombasy i do parku Bora Bora, gdzie można karmić żyrafy. Safari obowiązkowe ! Z pewnością wróciłabym do tego hotelu gdybym wybierała sie do Kenii drugi raz.
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel pięknie położony na wzgórzu, pokoje nieduże ale funkcjonalne ,obsługa zasługuje na 6+ jedzonko smaczne co do alkoholu nie wiem.Malpek mnóstwo ale raczej nie są uciążliwe.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel w swojej klasie i cenie bardzo w porządku. Czyste pokoje, ładny ogród, jedzenie ok, choć trochę monotonne. Na pewno największym atutem hotelu jest przesympatyczna obsługa od recepcji, przez serwis sprzątający, kelnerów, kucharzy po animatorów - zawsze mili, uśmiechnięci i pomocni. Plaża osobiście nie zrobiła na nas większego wrażenia, sporo glonów i bardzo uciążliwi sprzedawcy.