Opinie klientów o Kenijskie Trio

5.5 /6
215 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.5
Intensywność programu
5.0
Obsługa hotelowa
4.0
Pilot
5.3
Plaża
5.5
Pokój
4.0
Położenie i okolica
5.0
Program wycieczki
5.6
Transport
5.0
Wyżywienie
5.3
Zakwaterowanie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Jakub, Warszawa 18.08.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

Sierpien 2023

Super safari, mielismy niesamowite szczescie spotkac wiekszosc zwierzat. Pilotka bardzo malo opowiadala i kompletnie nie interesowala sie grupa poza przejazdami, do tego 1 pilot na 4 busy nie ma sensu jesli na safari busy nie jezdza razem.

4.0/6

P. 28.11.2019

Piękne parki narodowe, trochę gorsza organizacja

Safari się udało. Parki narodowe w Kenii są przepiękne. Mimo pory deszczowej padało mało i zobaczyliśmy sporo zwierząt. Organizacja jednak pozostawia trochę do życzenia.

4.0/6

Joanna 17.10.2021

Super wycieczka z jednym dużym ALE

Safari jest intensywne, tego szukaliśmy. Zwierząt jest dużo i to różnorodnych. 4-dniowe safari w pełni spełniło nasze oczekiwania. Pani Monika - przewodnik była zaangażowana i dzieliła się z nami wieloma ciekawostkami. Wybrany hotel spełnił swoje oczekiwania. Tytułowe ALE odnosi się do samego biura podróży i komunikowania opłat dodatkowych a obowiązkowych. 230$, które są obligatoryjne i płatne na miejscu to koszt wjazdów do parków narodowych (około 120$) i napiwków dla przewodników i kierowców (110$?). NAPIWKÓW, nie wynagrodzenia zasadniczego. Także płaci się około 110$ od osoby za nie-wiadomo-co, dodatkowo na objeździe otrzymując jeszcze informacje o sugerowanych, zwyczajowych napiwkach dla kierowców...Rainbow - robicie to źle.

4.0/6

Mariola, Pruszków 24.03.2022

Safari - niezapomniane widoki

Ogólna ocena wyjazdu pozytywna. Część objazdowa: safari w trzech parkach: Tsavo West, Amboseli, Tsavo East, Niesamowite widoki, które na zawsze pozostają w pamięci - min. widok o wschodzie słońca na Kilimandżaro-coś pięknego. Możliwość obcowania z naturą, poznanie innej kultury, wizyta w wiosce Masajów. Safari wspaniałe, niemęczące. Noclegi w Lodgach klimatyczne, dobrze zorganizowane, niczego nie brakowało. Opieka pilotów podczas objazdu-słaba. Pilot wycieczki czytał wszystkie wiadomości z kartki. Równie dobrze moglibyśmy wziąć ze sobą encyklopedię zwierząt i sami sobie przeczytać. Jeden pilot przypadał na 4 grupy - także przesiadał się do samochodów każdej z grup. Nie mieliśmy informacji jak długa będzie przerwa, o której posiłek i wyjazd na popołudniowe safari. Oczywiście sam pobyt na safari i niesamowite widoki zrekompensowały wszelkie niedociągłości, natomiast kwestia organizacji na pewno jest do dopracowania. Uwaga dla osób wyjeżdzajacych - nie było informacji że zaczynając objazd mamy przepakować sie w jedną torbę/ plecak, a resztę rzeczy zostawić w hotelu - tu pojawiał się problem jeśli np. przyjeżdzając z jedną dużą walizką nie było w co się przepakować- biuro powinno informować o tym uczestników przed wyjazdem. Wypoczynek - Hotel w średnim standardzie, ale niczego nie brakowało i bardzo miła obsługa. Wyżywienie bardzo dobre, blisko plaża, z hotelu widok na ocean. Duży minus za obsługę przed wyjazdem. W związku z obostrzeniami było bardzo dużo formularzy do wypełnienia- zgodnie z informacją na stronie powinniśmy dostać instrukcie i potrzebne informacje od opiekuna wyjazdu. Ze strony opiekuna wyjazdu nie było żadnej informacji. Kilkakrotnie wysyłałam maile z prośbą o dosłanie kolejnych potrzebnych danych - gdyby po opłaceniu i potwierdzeniu rezerwacji otrzymać od Rainbow pakiet potrzebnych informacji na pewno ułatwiło by to wszelkie procedury związane z wyjazdem. Dużym negatywnym zaskoczeniem na koniec wycieczki, było to gdy dzień przed wylotem na spotkaniu z rezydentem dowiedzieliśmy się że do godziny 10:00 następnego dnia musimy oddać klucze, znieść bagaże i jesteśmy zdani na siebie jeśli chodzi o wyżywienie i miejsce pobytu - (wylot mieliśmy o dopiero o godzinie 22:30). Rezydent na nasze uwagi że zostaliśmy pozostawieni sami sobie, wzruszył tylko ramionami i powiedział że to jest uzależnione od tego kiedy zaczął się nasz pobyt- oczywiście przy rezerwacji wyjazdu nikt nas nie informował i my jako truryści przywiezieni do tego hotelu nie mieliśmy na to żadnego wpływi o której godzinie tam będziemy. Tu duży minus dla Rainbow- myślę, że kwestia dostępu nawet do restauracji żeby napić się kawy/ wody nie byłaby problemem, ale nie widać było żadnego zainteresowania ze strony rezydenta aby pomóc w tej sprawie.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem