Opinie o Sandy Beach Korfu

Kategoria lokalna: 5

4.9/6
(703 opinie)
Atrakcje dla dzieci
5.2
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.6
Pokój
4.4
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
5.0
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Mieszane uczucia o wypoczynku w Labranda Sandy Beach.

    Katarzyna, Krosno 05.09.2021

    Pierwsze wrażenie o hotelu jako o obiekcie było naprawdę pozytywne. Szybki check in i przyjazny pan w recepcji, który wszystko nam wyjaśnił. Po szybkim zameldowaniu przyjechał po nas równie miły pan melexem i zawiózł nas jak i nasze walizki pod sam blok.Pomógł nam załadować i wyciągnąć dość ciężkie walizki. Ogólnie obiekt jest potężny i według nas zawożenie i odwożenie gości z walizkami to strzał w 10. Cała obsługa hotelowa jest bardzo pomocna i niezwykle miła co zachęca gości do pytania o ewentualną pomoc. Obiekt niezwykle dba o bezpieczeństwo w czasach pandemii i nie tylko m.in na stołówce obowiązkowe są maseczki i foliowe rękawiczki a wieczorem przy wyściu na plaże siedzi pan z ochrony. W przeciwieństwie do obsługi pomoc rezydenta jest znikoma i właściwie niepotrzebna (animatorzy rainbow pomagali bardziej gością w komunikacji niż rezydent). Wszystkie bary oferowały dobre drinki i napoje a snack bary ciekawe przekąski między posiłkami. Cenę uważamy za zawyżoną w stosunku do jakości zajmowanego przez nas pokoju, przydałby się pożądny remont pokoi. "Czystość" i stare umeblowanie pozostawia dużo do życzenia w stosunku do ustalonej ceny. Pokój pozostawił u nas duży niesmak, szczególnie, że w ofercie all inclusive nie było wspomiane o dodatkowych lokatorach w pokoju. Ogólnie hotel i wszystko poza pokojem było jak najbardziej na plus natomiast pokój i widok na "ogród" to duże NIE. Zostaliśmy poinformowani, że to nie jest nowy hotel ale stary hotel nie znaczy brudny i zaniedbany. Lecąc na Korfu raczej nie wybralibyśmy tego hotelu ponownie mimo wielu plusów.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Wakacje w hotelu Labranda

    Michał, Dąbrowa 26.07.2021

    Hotel - olbrzym, można by nazwać miasteczko z kilkoma barami, sklepami, teatrem, basenami. Największy plus to plaża. Jest naprawdę piękna, zero kamyszków, łagodne wejście, leżaki i parasole bezpłatne. Jedyny minus to rezerwacja leżaków - żeby dostać miejsce w pierwszych dwóch rzędach to trzeba wcześnie wstać (około piątej) i go sobie zarezerwować. Podobnie sytuacja wyglądała przy basenach. Nie skorzystałem ani razu z basenu, więc nie będę się wypowiadał. Restauracja główna - ogromna, hałas niesamowity. Jedzenie - duży wybór, ale też monotonne. Zmienia się może 8% menu, a reszta ta sama. Nie ma owoców morza i mało potraw regionalnych (tylko sałatka grecka i tzatziki). Przyznaję że trochę byłem zawiedziony. Są również dwie dodatkowe restauracje - grecka i włoska. Byliśmy w obydwóch i szału nie było. Pizza we włoskiej koło prawdziwej pizzy nawet nie leżała. W greckiej wreszcie można było zjeść coś regionalnego. Pokój przestronny, ale skromnie wyposażony. Oceniam go na trzy gwiazdki. Świetnie działająca klimatyzacja. My na szczęście trafiliśmy do pawilonu blisko morza, ale ci co nie mieli tyle szczęścia, mimo że hotel położony przy plaży mieli do niej...650 metrów. All inclusive - trzy posiłki, pomiędzy odgrzewane frytki i hot-dogi. Do barów wieczne kolejki. Średnio czeka się około 5 minut. Wieczorami animacje - w większości jeden gość z dwoma animatorkami prowadzący jakieś zabawy.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    labranda

    Jol.W 03.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    To zdecydowanie nie jest 5* co najwyżej 3+. Pokoje i łazienki w okropnym stanie grzyb rybactwo, sprzątanie byle jak czyli wyniesione tylko śmieci z koszy i to wszystko Jedynie restauracja wyglądała jako tako chociaż obsługa kompletnie nie radzila sobie z taka ilością ludzi. Na recepcji osoby mega niemiłe wręcz aroganckie, byłam świadkiem kilku awantur. Żeby dostać coś z baru trzeba mieć żetony, a następnie odnieść kubek żeby je odzyskać jakiś chory pomysł żeby obsługa się nienapracowala A goście chodzili w tą i z powrotem Bardzo dużo dzieci więc wiadomo głośno za mało toalet na tak dużym terenie Najgorszy hotel w jakim byłam ,jedyny atut tego hotelu to położenie i ładna plaża ZDECYDOWANIE NIE POLECAM

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Pokoje i ogólne wrażenie

    PRZEMYSLAW SLAWOMIR, ZWIERZYNIEC 23.09.2023 | Termin pobytu: wrzesień 2023

    Pokoje tragiczne nam dostał się nad kuchnią nie mogliśmy spać po zmianie pokoju dostaliśmy na parterze niestety śmierdziało pleśnią. No koniec wyjazdu mieliśmy do dyspozycj tylko zimne prisznice bo pokoju trzeba było opuścić o 11.00 rano a samolot było 4.15 astepnego dnia cały dzień z rocznym dzieckiem bez pokoju. A przed wykupieniem pytała w biurze podróży czy nie będzie takiej sytuacji.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    23

    Wakacje dla rodzin z dziećmi

    Cezary 19.08.2018 | Termin pobytu: sierpień 2018

    Hotel dobry dla rodzin z dziecmi, którzy chcą spędzić wakacje w hotelu nad basenem. Blisko plaża, w szczególności w przypadku pokoi z bocznym widokiem na morze. Plaża szeroka i piaszczysta z czystą wodą, nie ma problemu ze znalezieniem wolnego miejsca na położenie ręcznika/koca. Istnieje możliwość wykupienia leżaków (7 euro za kompet). Ogólnie wrażenia są mieszane: na terenie całego obiektu wyczuwalny jest smród z kanalizacji, woda pachnąca chlorem, również z dystrybutorów. Jeżeli chodzi o jedzenie to są 3 restauracje: jedna z kuchnią międzynarodową (obrzydliwe tłuste śniadania), włoska (w większości bardzo smaczna) oraz grecka (niestety tylko raz można z niej skorzystać, ale warto). Moja dziewczyna na wyjeździe dostała zatrucia pokarmowego, przez co praktycznie 2 dni musieliśmy spędzić w hotelu. Drinki smaczne. Obsługa hotelu miła i pomocna. Pokoje czyste, klimatyzowane, sprzątane codziennie Największe zastrzeżenia jednak mam do obsługi Rainbow. Na terenie całego obiektu trudno znaleźć kogokolwiek z rezydentów (widzieliśmy ich wyłącznie na spotkaniu organizacyjnym), bardzo utrudniony kontakt, główny rezydent nie odbiera telefonu i nie oddzwania. Na spotkaniu informacyjnym z rezydentem zero informacji co warto zobaczyć na wyspie we własnym zakresie tylko sprzedaż wycieczek organizowanych przez touroperatora. Tak samo podczas transferu na lotnisko brak kogokolwiek kto udzieliłby informacji (autobus spóźnił się 30 minut). Następnie na lotnisku również rezydentka spóźniona około 30 minut (kobieta na wózku czekała na przybycie spóźnionej Pani). Ogólnie hotel w porządku, Rainbow zawiodło, zwłaszcza że rok temu również byliśmy z nimi w Albanii i rezydenci zawsze posłużli dobrą radą i byli wtedy gdy ich potrzebowaliśmy, dlatego w tym roku jesteśmy trochę zawiedzeni.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Grecka niedbałość

    Piotr 04.10.2023 | Termin pobytu: wrzesień 2023

    Zdjęcia nie odpowiadają temu, co było na żywo. Jedzenie niedobre, monotonne. W pokoju pod wanną było mrowisko. Hotel mocno zaniedbany, przykładem jest rozpadający się płot, który spadł już wiele lat temu, poniszczone zjeżdżalnie, Kids Club w blaszanym baraku. Na plus jedynie czysta i zadbana plaża.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    rozczarowanie

    Klaudia, Józefin 25.08.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    w niedzielę wróciłam z tygodniowych wakacji w hotelu Sandy Beach.Hotel nie powinien mieć 5 gwiazdek,maxymalnie 3.Wszedzie brudno,miałam mieć widok na ogród-miałam na jaką kopułę dachową.Lazienki przy basenach strasznie brudne,zaniedbane,drzwi ledwo trzymały się ściany.Jedzenie monotonne,miałby być wspaniałe rodzinne wakacje a było bardzo średnio pod względem czystości i jedzenia.Plac zabaw stary,nie wygląda tak jak na zdjęciach.Wszedzie jakieś chwasty.Najgorsze hotel w jakim byłam.Zdecydowanie nie polecam.Jest to moja pierwsza negatywna decyzja po wakacjach.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Na pewno nie wrócę

    Kamila 30.05.2025 | Termin pobytu: maj 2025

    W ciągu dwóch tygodni miałam tam tyle przygód że szkoda gadać... Dwukrotnie zatrułam się jedzeniem, wiem bo mam wrażliwy żołądek a jego reakcja była niemal natychmiastowa. Pierwszy raz był jeszcze do zniesienia, ale drugi raz trzymał mnie ponad tydzień. Niestety obsługa hotelu jak i rezydentka mnie gaslightowali mówiąc że to na pewno wirus i że pewnie piłam wodę z kranu. Wiem co robiłam i co jadłam i wiem co dokładnie mi zaszkodziło, więc nie miałam zamiaru się kłócić z głupimi. Dlatego za jedzenie ogromny minus i właśnie dlatego na pewno tam nie wrócę. Ogólnie nie było to jakieś super tragiczne, były smaczne i zjadliwe Dania, Babcia zachwalała sobie galaretki i lody miętowe, ale jeśli szukasz autentycznych Greckich smaków (bo w sumie po to się podróżuje no halo!) to na pewno się zawiedziesz. Wszystko jest robione pod Anglików, bez smaku, bez finezji, bez przypraw, nawet cudowne Greckie Giant Beans spartolili po Angielsku... Śniadania codziennie dokładnie takie same. Drinki w barze naprawdę w porządku, jak na all inclusive to barmani nie żałowali alkoholu. Atrakcje i animatorzy ekstra, tu naprawdę się nie zawiedziesz, chyba że nie jesteś wystarczająco elastyczny, bo jednak duża część z tych wydarzeń była prowadzona po francusku przez francuską grupę animatorów. Super rowerki do wypożyczenia na miejscu, polecam nimi zobaczyć miasteczko obok, bo wbrew pozorom można tam znaleźć fajniejsze pamiątki niż w mieście Korfu. Sesja zdjęciowa bardzo droga bo za 104 zdjęcia na pendrive wzięli 300e, ale mimo wszystko było to super doświadczenie na wakacjach. Jeśli chodzi o miasto Korfu to jeździ tam autobus (w maju tylko raz dziennie a szkoda) ale odjeżdża z pod recepcji i na recepcji też można kupić bilety, czego sama rezydentka nie wiedziała, a to może się komuś naprawdę przydać, bo szukanie i łażenie na oślep autobusu który wydaje się nie istnieć jest totalnie bez sensu. Czystość bardzo średnio. Pościel miała być wymieniana co dwa dni, a realistycznie było to co 3-4 dni i to musiałam się o to upominać. Reczniki wymieniane codziennie także to na plus. Ponadto dostałam jednego razu prześcieradło całe w czarnej pleśni i sama zauważyłam to dopiero następnego dnia. Obsługa nawet mnie nie przeprosiła. Pokój był nie do końca zadbany. Klamka od łazienki latała, bateria pod prysznicem straszna, czajnik cały w kamieniu, dziwne plamy na fotelach których pochodzenia nie chciałam znać, smród kanalizacji w łazience ale także jednego dnia na Stołówce!!! do tego stopnia że nie byłam w stanie zjeść bo cofało mi się! Nasz Pokój był położony przy wejściu które nie było zamykane na noc, nie miało nawet drzwi, a drzwi od pokoju mają na dole ogromną szparę, zatem nocą był straszny przeciąg, a pozostali goście hotelu przybywając w środku nocy budzili nas. Jeśli chodzi o Bezpieczeństwo to jednego wieczora na plaży należącej do hotelu grupka chłopaków mnie zaczepiała i nie chcieli dać mi spokoju. Następne dni już widziałam tam ochroniarza także ok, że zareagowali, ale mimo wszystko uważam że coś takiego nie powinno mieć miejsca. I tyle, sami zdecydujcie czy warto na podstawie mojej szczerej opinii.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Mogę potwierdzić pozostałe opinie

    Karolina 29.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Pobyt w okresie 7.09 - 14.09, pogoda dopisała średnio ale to oczywiście nie wina hotelu. Obłożenie na pewno było mniejsze niż w sezonie, a mimo tego, zdarzały się problemy ze znalezieniem wolnego stolika w restauracji. Leżaków przy basenie raczej nie brakowało, jednak nad morzem trzeba było rezerwować z rana. Mogę potwierdzić brzydki zapach kanalizacji w łazience i pokoju, ale również na terenie hotelu np. obok placu zabaw dla dzieci. Standard pokoju to faktycznie 2 może 3 gwiazdki, natomiast wbrew opisowi Rainbow hotel inkasuje 10 euro podatku za dobę, to oznacza, że powinien mieć 5 gwiazdek.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    3 tyle co przeciętnych gwiazdek ma LaBranda hotel

    MARTA ANNA, Warszawa 28.05.2024 | Termin pobytu: maj 2024

    Hotel zapuszczony, dla niewymagających paxów last minute z all (dżesiki, brajany) z bąbelkami napewno doskonały. Pokoje zapuszczone, grzyb w łazience, ręczniki wymieniane były brudne, i podarte; zgnity prysznic, podłoga, cieknący prysznic bokami. Ośrodek mocno wyeksploatowany, jedzenie przeciętne, wygląd mocno wątpliwy, na stołówce (bo nie jest to restauracja) śmierdzi starym mopem, przemiał, przemiał, dla niewymagających tanie miejsce z tanim winkiem w pakiecie. Kolacja tematyczna grecka- na której otrzymuje pax łososia hodowlanego... jedyne greckie w tej kolacji były chyba tylko naczynia :) Podczas meldunku grupy ponad godzinna kolejka, przy ladzie każdy pax z osobna wypełniał przy recepcjoniście chyba z 4 strony formularzy małym drukiem (po angielsku, z czego większość jak widziałam nie znało języka)... można było rozdać formularze w autokarze, po wejściu (recepcjonista, rezydent biura obecny przy meldunku) i podczas czekania paxy miałyby okazję zapoznać się , przetłumaczyć sobie wg potrzeby i wypełnić. W pokoju niedziałający sejf, upominanie się kilkukrotne o klucz do sejfu, w końcu okazało się, że sejf nie działa. Bardzo słabe 3 gwiazdki. Masa ludzi, nie dla dorosłych szukających ciszy i spokoju, dobre dla niewymagających all eksjuzmi z bąbelkami. Sama wyspa napewno warta zobaczenia, gdyby nie to, że dołączyliśmy do ekipy która wybrała ten obiekt, sami nie wybralibyśmy tego molocha... Atrakcje w pobliżu plaża, baseny, fajne knajpy poza obiektem, cenowo przystępne z fantastycznym regionalnym żarciem. warto zapłacić i wyjść poza obiekt żeby nie dostać sraczki. Bezpieczeństwo- sejf nie działa, karty do pokoju przestały działać, winda nie działa, a 1 piętro z walizami ciężko. Piesi muszą uważać na jeżdżące dzieciarnie małymi samochodzikami bez umiejętności, melexy, ciuchcie,,,,pojazdy hotelowe, non stop. Jedliśmy na zewnątrz, jedzenie na hotelowej stołówce przeciętne, stołówka nieprzyjemny zapach starego mopa, kelnerzy przecierający jedną szmatą stoliki na mokro, byle jak, jedzenie pozostałości na stołach, brudno, naczynia brudne, na szklankach pozostałości szminek po poprzednich pax, kawa i napoje tak rozwodnione, że lepiej aby już w ogóle ich nie było.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem