Opinie o Sandy Beach Korfu

Kategoria lokalna: 5

4.9/6
(703 opinie)
Atrakcje dla dzieci
5.2
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.6
Pokój
4.4
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
5.0
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Skrajności

    Ewa 28.08.2018 | Termin pobytu: sierpień 2018

    Pierwsze wrażenie pozytywne z czasem coraz gorzej. Pokoj wilgoć i grzyb. Wyżywienie zależy która restauracja ale glodni nie chodziliśmy. Baseny ok ale mało leżaków. Plaża ok mało leżaków i mrówki, wiatr, woda różna. Rezydent stwarza pozory pomocnego w rzeczywistości nic nie pomógł. Recepcja powolna odpychająca problem.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Takie sobie

    SŁAWOMIR, STARY JASINIEC 03.10.2023 | Termin pobytu: wrzesień 2023

    Hotel ok siatką połączeń koszmarna w hotelu byliśmy o 8 rano a pokój dostaliśmy o 16 bagaże pozostawione przed hotelem brak monitoringu jedzenie cały tydzień monotonne standard na trzy gwiazdki nie polecam

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Słaby wybór😔

    Iwona, Bobrowniki 12.09.2023

    Hotel na pewno nie zasługuje na 5 słoneczek, cokolwiek one znaczą - są w opinii biura oceną maksymalną. Zacznijmy od tego, iż dostaliśmy pokoje w najstarszej i najbardziej zaniedbanej części obiektu z wyjściem na zaplecze hotelowej stołówki ( bo nie sposób nazwać jej restauracją). Pokoje sprzątane niezbyt dokładnie (wynoszono tylko śmieci), po tygodniu pobytu udało nam się poprosić serwis aby zmieniono nam pościel. W pokojach zapach z kanalizacji i niewygodne łózka. Jak wspomniałam nie można nazwać stołówki restauracją gdyż codziennie musieliśmy walczyć o wolny stolik i komplet sztućców, obsługa nie daje rady przy takiej ilości gości. Hotel głośny, wszędzie tłok, małe wrzeszczące dzieci, walka o leżaki przy basenie jak i na plaży. Także dla osób szukających spokoju na wakacjach jest to spory problem. Obiekt wymaga gruntownego remontu i to widać na każdym kroku... Z plusów: smaczne posiłki, tematyczne restauracje, które nie zawiodły i mili barmani. Nie polecam hotelu, oczekiwałam znacznie lepszej jakości, adekwatnej do ceny wycieczki.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Wysoka cena niska jakość

    Grzegorz, ------ 12.08.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025

    Wszystko nas rozczarowało. Pokój na końcu ośrodka, wszędzie daleko , smród z kanalizacji w całym pokoju , Prosiliśmy Panią sprzątającą o to aby coś wlała do odpływu aby zminimalizować przykry zapach. W łazience grzyb na suficie, świeżo wybiałkowany, kafelki nie umyte ( i nie były to zacieki z wody przy prysznicu bo na całości było brudno). Łazienka na tyle mała, że tylko nad toaletą małą półka aby odłożyć kosmetyczkę. Znajomi mieli pokój trzyosobowy nad jadalnią ale przynajmniej mieli gdzie odłożyć kosmetyki. Pełno niedoróbek jakby ktoś chwile przed nami tam coś robił , nie dokończył i uciekł . Szafka przy lodówce miała odpadające drzwi. Odpadła listwa nad drzwiami, gdy byliśmy w pokoju co nie było przyjemne. W pokojach nawet nie było krzesła. Jeśli chodzi o animacje to młodzi animatorzy podczas dnia się starali jak mogli, jednak animacje wieczorne poniżej krytyki. Wszystko prawie w języku francuskim ( w tym okrzyk Francja i reszta świata- przykre) Poziom występów jakby licealiści robili występ na koniec roku szkolnego , gdzie nie wszystko wychodzi i mało śmieszy, zero profesjonalizmu. Gdybyśmy zapłacili mniej to nie było by żalu. Mało płacisz -mało dostajesz, w tym wypadku wszystko na odwrót. Plaża niby czysta i miała być z błękitną flagą, flaga wisiała a w powietrzu i na wodzie smród benzyny z motorówek obsługujących przystań atrakcji wodnych nie do zniesienia. Po prawej stronie od wyjścia na plaże było lepiej ale to było zależne od kierunku wiatru i falowania morza. Dostępność leżaków do około 9-9.30 bez problemu oczywiście nie w pierwszej linii brzegowej ale z leżakami nie było źle. Beach Bar blisko drinki znośne. Do tego należy dołożyć system kubkowy. To znaczy , należało cały czas pilnować i nosić kubek na napoje lub żetony . Zaoszczędzili na sprzątaniu. A na urlopie chyba o to nie chodzi, chyba że wakacje są nisko budżetowe. Nasze patrząc na kwotę nie powinny takie być.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Sandy Beach Korfu

    Bartłomiej, 12.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025

    Niestety największym rozczarowaniem było wyżywienie. Codziennie praktycznie to samo na śniadanie lunch i kolacja. Najniższej jakości produkty. Wszystko utopiono w sosie, marny wybór. Zmuszeni byliśmy, chodzić do pobliskich restauracji. Hotel, niestety stary, widać ząb czasu. Zdjęcia i opinie na stronie Rainbow nie adekwatne do rzeczywistości. Niestety nie sprawdziliśmy na Goggle , gdzie opinie są bardziej realne. Jedyne atut to lokalizacja o raz wybór basenów . Nie polecam!!

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Sandy Beach pobyt z rodziną i znajomymi

    Joanna, 16.08.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025

    Hotel nie spełnił naszych oczekiwań. W całym ośrodku śmierdzi zgnitymi jajkami. Przy plaży znajduje się wypożyczalnia łódek i skuterów stąd siedząc w morzu czuje się non stop zapach paliwa. Pokoje, w szczególności łazienki wykończone nie chlujnie. Z pleśnią. Śmierdzi z kanalizacji. Brak gniazdka w łazience. Czerwone mrówki w pokoju. Generalnie poziom ośrodka jak w Egipcie. Animacje głównie francusko języczne na poziomie występów uczniów w szkole podstawowej. Jedyny atut to dobre jedzenie i sprawna obsługa w restauracji oraz ekipa animatorów przy basenie. Ośrodek na totalnym końcu świata-miasteczko obok to żenada.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Ładnie wygląda tylko na zdjęciu

    Arkadiusz, --- 06.04.2024 | Termin pobytu: sierpień 2023

    Stary hotel nie wart tej ceny Jedynie co to piękna plaża .Zjeździliśmy trochę wyspę i plaża w tym miejscu wymiata . Co do pobytu : Nie dajcie sie naciągnąć na pokój z widokiem na może ...takich pokoi tam nie ma .Budynki są tak usytuowane że morze widać tylko jak się wychylisz z balkonu głęboko Pokoje czyste ,przestronne. ale już na korytarzach syf .Piach wszechobecny ,Przez cały pobyt nikt nie sprzątnął starej popsutej parasolki z korytarza.Ogód wokół hotelu porasta dzikie zielsko ,tylko wzdł€ż głównych deptaków trawa trochę ładniejsza. personel krnąbrny , brak empatii. Określenie zimne s..i będzie odpowiednie. Niektóre zasady w hotelu przynajmniej dla mnie nie do zaakceptowania : 1: Ręczniki basenowe : Przy przyjeździe dostajesz talon na ręcznik ,udajesz sie do miejsca przy basenie gdzie te ręcznki można dostać ale tam albo zamknięte ,albo czyste ręcznki sie skończyły .Jakby nie można było ,każdemu w pokoju zostawić .Po 3-ch dniach próby uzyskania ręczników i zrobieniu awantury z łaski ręczniki dostałem w recepcji. Byliśmy w sierpniu .Hotel oblegany przez Włochów .trudno było znaleźć wolny leżak zarówno na basenie jak na plaży .Oczywiście zwyczaj z zajmowaniem leżaków ręcznikami kwitnie ,chociąż wszędzie widać zakazy tego procederu. Personel nie reaguje. 2. Napoje :dostajesz przy meldunku jeden żeton na osobę .Wymieniasz żeton na napój (nie ważne drink , cola ,woda ).Żeton dostajesz z powrotem gdy oddasz szklankę(sorry szklanka to dużo powiedziane -plastikowy ,wstrętny kubek).Jeśli zgubisz żeton .napoju nie uświadczysz do końca wyjazdu,bo nie dostanmiesz zapasowego,a w związku z tym pilnujesz swojego kubjka jak oka w głowie . Pierwszy raz spotykam się z takim zwyczajem w hotelu 5cio gwiazdkowym . Jak można się zrelaksować w tych okolicznościach jak cały czas musisz pilnować plastikowego kuba na drinki. Okolica hotelu nieciekawa ,oprócz plaży . Z obserwacji moich wynika że i dzieci nie maja tam co robić :oferta dla nich oprócz basenu i starej zjeżdżalni skąpa -animatorzy mało widoczni Występy wieczorne :żenująca jakość ,nie pamiętam ze swoich wyjazdów takiej miernej jakości "artystów." Wyżywienie: ogólnie jest wystarczająco jedzenia, stołówka obszerna ,nie ma problemu ze stolikami. Jedzone natomiast bez polotu ,po prostu pasza . Jedyna pozytywna rzecz z pobytu to samo Korfu .warto pojeździc po wyspie,choć to zajęcie czasami karkołomne ze wzgledu na jakość dróg w niekturychg miejscach .Ale piękne plaże i widoki rekompensują to. Ogólnie Korfu polecam ale nie w tym Hotelu

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    All inclusive bida wersja

    Marta 11.09.2022

    Hotel na poziomie 3 gwiazdek. Podczas zakupu oferty poinformowano nas, ze hotel ma 5 gwiazdek wiec mamy się spodziewać najwyższych standardów. Na miejscu okazało się, ze ma tylko 4. A o standardach możemy pomarzyć. Obsługa i jedzenia, czystość, oferta wszystko pozostawiało wieeeele do życzenia. Nie polecam dla rodzin z dziećmi. Kolejki do brau z bardzo ubogą ofertą, kolejki po ręczniki basenowe, które można wymienić tylko co 2 dni i tylko o 10 rano w punkcie przy recepcji. Jakiś śmieszny system żetonów, które trzeba ze sobą wszędzie nosić, bez których nie dostaniesz nawet wody. Walka o krzesełka do karmienia na stołówce… Generalnie moloch o standardzie 3 gwiazdek. Nie jestem w stanie ocenić rezydenta bo nie mieliśmy okazji się spotkać. Za te pieniądze polecam poszukać lepszego hotelu.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Niewykorzystany potencjał miejsca

    Tomasz, Mikołów 06.08.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Właśnie wróciłem z urlopu, niezaprzeczalnym atutem hotelu jest jego lokalizacja przy bardzo ładnej plaży z licznymi bezpłatnymi leżakami, to tyle plusów. Restauracja to raczej stołówka, z monotonnymi posiłkami, bez żadnych oryginalnych posiłków, małe łyżeczki były na wagę złota, przez dłuższy czas w ogóle ich nie było . Przygotowanie stołów polegało na przetarciu mokrą szmatą blatu stołu, o podaniu sztućców można zapomnieć, jedynie były dla pierwszych gości dla kolejnych tur, były poszukiwanie sztućców (przez cały pobyt). Restauracje tematyczne grecka i włoska to nieporozumienie, gorąco bez klimatyzacji, posiłki te same co na stołówce tylko za napoje należało zapłacić . Animacja dla małych dzieci nie dopracowana, 30 min wieczorem śpiewanie piosenek i taniec, w ciągu dnia była nieporadna. Obsługa pokoju - trzeba się było prosić o wymianę ręczników, syn który był z dwójką małych dzieci musiał wielokrotnie interweniować w recepcji o pomoc z wymianą pościeli. Plusem były natomiast baseny- liczne, ale zdobycie leżaków łączyło się z wczesną pobudką, aby położyć ręczniki na leżakach. Obsługa nie reagowała na to zjawisko mimo że liczne leżaki były przez cały dzień nieużywane. Opuszczaliśmy hotel w nocy, syn poprosił w recepcji wieczorem o przyjazd meleksu (był to sposób rozwożenie gości po ośrodku, który był bardzo rozległy) bo miał dwójkę małych dzieci i bagaże, a budynek gdzie mieszkali był znacznie oddalony od recepcji, niestety meleks nie dotarł. Obsługa zapomniała, mimo notatki w swoim notesie?! Piękna przyroda rekompensowała wszystkie minusy.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Ten hotel to max 3*, a nie 4/5*

    Krzysztof, Warszawa 07.08.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    PLUSY: - czyta piaszczysta plaża - czysta woda w basenach - wi-fi w całym kompleksie - animatorzy kreatywni i zachęcający do udziału w aqua aerobic i water polo MINUSY: - zepsuta winda oraz zatrzaśnięcie się w windzie - karty wejściowe do pokoju co chwile się rozmagnesowywały - monotonne i mało urozmaicone jedzenie i często przesolone i brakuje np. nuggetsów czy kurczaka - zupy to chemiczne, a soki dla dzieci w zasadzie sam cukier, brak lodówek z napojami dla dzieci, tylko z automatów podczas śniadania/obiadu/kolacji - brak uzupełnienia wody w pokojach - plastikowe kubki na żetony na napoje co ogranicza zabieranie kilku napojów dla rodziny - brak markizy/zadaszenia na placu zabaw - brodzik również bez zadaszenia (pomimo upałów) - pomimo all inclusive to lody dla dzieci dostępne tylko w restauracji podczas obiadu/kolacji, a w pozostałym okresie płatne - pomimo all inclusive tylko jedno lokalne whisky i rum dostępne w barach, inne napoje dodatkowo płatne; - pomimo all inclusive już 1 minutę po północy wszystkie napoje płatne, dziwne, że all incl. działa tylko do północy; - krocionóg w pokoju i na basenie - mrówki w kompleksie - hotel generalnie swoje lata świetlności ma dawno za sobą i wymaga odświeżenia Od początku mieliśmy wiele zastrzeżeń do hotelu rzekomo 5* (ocena Rainbow Tours) / 4* (kat. lokalna), który w naszej opinii powinien mieć 2 albo max 3* ale sytuacja z 4 czerwca przelała już czarę goryczy gdzie niestety z 2 małych dzieci zostaliśmy uwięzieni w windzie pomiędzy piętrami i gdyby nie pomoc jednego z Polaków to mogłoby się źle skończyć, ponieważ brakowało tlenu i żadnej pomocy nie było z strony hotelu. Począwszy od pierwszego dnia gdzie w momencie zakwaterowania drzwi od łazienki w ogóle się nie zamykały i wymagały regulacji tak aby niespełna 2-letnia córeczka nie poślizgnęła się przy brodziku bo samodzielnie wchodziła do łazienki, której nie można było zamknąć. Następnie drzwi wejściowe do pokoju nie można było zamknąć od wewnątrz tak aby czasem w środku nocy dzieci samodzielnie nie wyszły, ponieważ w żadnym z pokoi nie ma łańcucha ani klucza tylko każda osoba może sobie otworzyć drzwi od wewnątrz w tym 2 malutkich dzieci robi to notorycznie i walizką musimy blokować drzwi aby dzieci nie wychodziły na korytarz i nie spadły ze schodów. Kolejne uciążliwe zastrzeżenie, karty magnetyczne do drzwi wejściowych do pokoju bez powodu rozmagnesowywały się i trzeba było chodzić na recepcję aby na nowo je zakodować i wejść do pokoju i ten problem dotyczy całego kompleksu o czym recepcja jest świadoma, inni turyści również się z tym borykali, my przynajmniej raz na 2 dni musieliśmy chodzić ponownie kodować karty - paranoja w XXIw. Pomimo, że mieliśmy wykupiony pakiet all inclusive to były bardzo długie kolejki to barów (z limitowanymi plastykowanymi kubkami na żetony!) nawet po napoje dla dzieci gdzie w takiej Turcji są co rusz lodówki z napojami/sokami dla dzieci, a tutaj trzeba czekać po kilkanaście minut na głupi soczek, a nawet 1min po północy all incl. już nie obowiązuje i za wszystko trzeba było płacić. Rzekomo mieliśmy pakiet all inclusive ale było tylko 1 whisky lokalne w cenie, wszystko inne dodatkowo płatne - to absurd w porównaniu do innych krajów i standardów 5* all inclusive Reasumując powyższe, gdzie starszy synek 4,5 letni do tej pory na widok windy reaguje płaczem i musieliśmy z wózkiem wchodzić po schodach na 1 piętro - nie na takie wakacje się pisaliśmy płacąc nie małe pieniądze bo 23 tys. PLN i oczekiwaliśmy standardu 5* all inclusive. 10 czerwca niestety znów spotkała nas nieprzyjemna sytuacja gdy wraz z 1,5 roczną córeczką w wózku chciałem wrócić do pokoju, który znajduje się na 1 piętrze, a do którego prowadzi tylko jedna winda i niestety nie działała.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem