Kategoria lokalna 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pokoje tragiczne nam dostał się nad kuchnią nie mogliśmy spać po zmianie pokoju dostaliśmy na parterze niestety śmierdziało pleśnią. No koniec wyjazdu mieliśmy do dyspozycj tylko zimne prisznice bo pokoju trzeba było opuścić o 11.00 rano a samolot było 4.15 astepnego dnia cały dzień z rocznym dzieckiem bez pokoju. A przed wykupieniem pytała w biurze podróży czy nie będzie takiej sytuacji.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel dobry dla rodzin z dziecmi, którzy chcą spędzić wakacje w hotelu nad basenem. Blisko plaża, w szczególności w przypadku pokoi z bocznym widokiem na morze. Plaża szeroka i piaszczysta z czystą wodą, nie ma problemu ze znalezieniem wolnego miejsca na położenie ręcznika/koca. Istnieje możliwość wykupienia leżaków (7 euro za kompet). Ogólnie wrażenia są mieszane: na terenie całego obiektu wyczuwalny jest smród z kanalizacji, woda pachnąca chlorem, również z dystrybutorów. Jeżeli chodzi o jedzenie to są 3 restauracje: jedna z kuchnią międzynarodową (obrzydliwe tłuste śniadania), włoska (w większości bardzo smaczna) oraz grecka (niestety tylko raz można z niej skorzystać, ale warto). Moja dziewczyna na wyjeździe dostała zatrucia pokarmowego, przez co praktycznie 2 dni musieliśmy spędzić w hotelu. Drinki smaczne. Obsługa hotelu miła i pomocna. Pokoje czyste, klimatyzowane, sprzątane codziennie Największe zastrzeżenia jednak mam do obsługi Rainbow. Na terenie całego obiektu trudno znaleźć kogokolwiek z rezydentów (widzieliśmy ich wyłącznie na spotkaniu organizacyjnym), bardzo utrudniony kontakt, główny rezydent nie odbiera telefonu i nie oddzwania. Na spotkaniu informacyjnym z rezydentem zero informacji co warto zobaczyć na wyspie we własnym zakresie tylko sprzedaż wycieczek organizowanych przez touroperatora. Tak samo podczas transferu na lotnisko brak kogokolwiek kto udzieliłby informacji (autobus spóźnił się 30 minut). Następnie na lotnisku również rezydentka spóźniona około 30 minut (kobieta na wózku czekała na przybycie spóźnionej Pani). Ogólnie hotel w porządku, Rainbow zawiodło, zwłaszcza że rok temu również byliśmy z nimi w Albanii i rezydenci zawsze posłużli dobrą radą i byli wtedy gdy ich potrzebowaliśmy, dlatego w tym roku jesteśmy trochę zawiedzeni.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zdjęcia nie odpowiadają temu, co było na żywo. Jedzenie niedobre, monotonne. W pokoju pod wanną było mrowisko. Hotel mocno zaniedbany, przykładem jest rozpadający się płot, który spadł już wiele lat temu, poniszczone zjeżdżalnie, Kids Club w blaszanym baraku. Na plus jedynie czysta i zadbana plaża.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
w niedzielę wróciłam z tygodniowych wakacji w hotelu Sandy Beach.Hotel nie powinien mieć 5 gwiazdek,maxymalnie 3.Wszedzie brudno,miałam mieć widok na ogród-miałam na jaką kopułę dachową.Lazienki przy basenach strasznie brudne,zaniedbane,drzwi ledwo trzymały się ściany.Jedzenie monotonne,miałby być wspaniałe rodzinne wakacje a było bardzo średnio pod względem czystości i jedzenia.Plac zabaw stary,nie wygląda tak jak na zdjęciach.Wszedzie jakieś chwasty.Najgorsze hotel w jakim byłam.Zdecydowanie nie polecam.Jest to moja pierwsza negatywna decyzja po wakacjach.