Opinie o Sandy Beach Korfu

4.9/6 (588 opinii)

Kategoria lokalna 5

4.9/6
588 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.2
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.6
Pokój
4.4
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
5.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
  • 2.0/6

    Najgorszy hotel

    Najgorszy hotel, w jakim do tej pory przebywaliśmy. I nie dlatego, że jest stary, że kanalizacja śmierdzi i hałasuje oraz w pokoju brakuje ciepłej wody. Najgorszy, bo poprzez wprowadzenie żetonów za kubek skutecznie ograniczył swoim gościom dostęp do napoi co, przy temperaturze odczuwalnej +44 stopni, jaka panowała w tym miejscu w sierpniu, stanowiło prawdziwą torturę. Mechanizm polega na tym, że przy meldunku gość otrzymuje 1 żeton. Za ten swój 1 żeton może otrzymać 1 kubek napoju, obojętnie jakiego. Tylko 1 kubek. Z tym kubkiem idzie na plażę, wypija to, co dostał i szybko wraca do baru po następną porcję w 1 kubku. Tam stoi w długiej kolejce, bo każdemu chce się pić, usiłuje zwrócić na siebie uwagę barmanów, często wykłócić się o swoje prawa bo panowie są zainteresowani głównie rozmową między sobą i wraca na plażę. Na terenie hotelu nie ma ani jednego dystrybutora wody. Kubek jest plastikowy, wielokrotnego użytku. Zapewne w obawie przed wirusami pokarmowymi, hotel proponuje do kubków papierowe słomki z bio papieru, które dość szybko rozpuszczają się w płynie i wydzielają dziwny smak. Nie wiem, jak radzili sobie goście przebywający w hotelu z dziećmi, które nie miały możliwości samodzielnego pozyskania picia. Obok hotelu znajduje się sklep, w którym hotelowi goście na potęgę kupowali wodę w dużych butelkach, do których później nalewali wodę podczas posiłków, które stanowiły jedyny moment nieograniczonego dostępu do picia. Wieczorem oddawało się kubek do baru i otrzymywało w zamian żeton. I tak codziennie. Kubki są myte. Tyle, że nie do końca. Kiedy wieczorem poprosiłam o wino, otrzymałam je w plastikowym (!) kieliszku a na jego rancie odciśniętą szminkę poprzedniej jego użytkowniczki. Zwróciłam uwagę barmanowi, on przelał tę samą zawartość brudnego kieliszka do nowego, "czystego" i podał mi z komentarzem, że my, kobiety, zużywamy dwa kilo szminki. Managment hotelu tłumaczy swoją kubkową politykę dbałością o środowisko. Myślę, że wyrazem większej staranności w tym zakresie byłyby: 1. Naprawa plażowych pryszniców, z których przez cały dzień płynęła woda podlewając w ramach ekologii piasek. 2. Naprawa spłuczki w toalecie, z której przez cały dzień płynęła woda, do kanalizacji. W ofercie biura podróży otrzymałam informację, że w pokoju codziennie będzie uzupełniania woda do picia. Okazało się to bardzo ważne bo hotel znajduje się na końcówce sanitarki, woda w kranie jest mocno chlorowana i nie nadaje się do przygotowania z niej herbaty. Tyle, że woda do picia nie była uzupełniana. Zwróciłam się po nią do pokojowej na korytarzu ale usłyszałam oburzony komentarz "every day?!". Wody nie dostałam, wymiana należy się po wymeldowaniu. Barmani bardzo niegrzeczni, zamówiłam nescafe cold, serwowane w papierowych kubkach, już bez ekologii. Kiedy upomniałam się o cukier i mleko, pani Kristina pouczyła mnie, że trzeba mówić wcześniej i dostałam kawę bez mleka i cukru. Jedyną osobą, z którą można było się porozumieć była pani Erania. Zawsze uśmiechnięta i gotowa pomóc. Oferta all inclusive bardzo uboga. Gelateria, widoczna na ofertowych zdjęciach, jest w całości odpłatna, drinki przygotowywane przez barmanów bazowały na wściekle kolorowych syropach, nie do wypicia. Jedzenie dość dobre, duży wybór sałatek i serów. Ogólne wrażenie jest bardzo złe. Widać, że hotel przechodzi jakieś kłopoty, reorganizację, ogranicza koszty do maksimum, pracownicy skupiają się bardziej na sobie niż na gościach. Szkoda, bo położenie hotelu przy samej plaży na tej cudownej wyspie wydawałoby się gwarantować sukces. Ale bez pamiętania o tym, że pierwszą zasadą hotelarstwa jest gościnność, hotel nie utrzyma zadowalającego obłożenia. Ja już do Grecji nie pojadę choć od wielu lat odwiedzam ją systematyczne. Wróciłam właśnie z Turcji, której unikałam do tej pory. Odpoczęłam, dostałam to, za co zapłaciłam, nikt mnie nie strofował, nikt mi nie wydzielał picia, wszędzie stały pojemniki na segregację kubków, talerzyków, itd. Jestem zadowolona a o to przecież chodzi.

    Małgorzata, --- - 19.09.2024  | Termin pobytu: sierpień 2024

    5/5 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Wielkie rozczarowanie

    Szkoda czasu na wyczerpującą opinie na temat tego hotelu. Wielkie zakłamanie ze strony Rainbow odnośnie tego obiektu. Zdaję sobie sprawę, że zdjęcia do oferty zawsze są wybierane najlepsze, ale zdjęcia z tego hotelu są chyba sprzed 10 lat. Pokój rodzinny z widokiem na ogród to pokój z widokiem na szambo (dosłownie, 3 duże zbiorniki na fekalia, możecie sobie wyobrazić zapach…). Pokój ani trochę nie przypominał tego ze zdjęć, nawet w 1%. Jedzenie niedobre, monotonne, mały wybór. Zdarzało się nieświeże. Leżaki stare, brudne. Napoje i alkohol-obrzydliwe. Plac zabaw- strach wypuścić dzieci do zabawy, stare zardzewiałe huśtawki. Jedyny pozytyw to plaża. Hotel ma 4 gwiazdki, a nie 5 jak podaje organizator. Dodatkowo nie zasługuje na 5 słoneczek w ocenie Rainbow. Jest to wprowadzanie w błąd klientów. Ogromne rozczarowanie. Nie polecamy.

    Patrycja - 04.06.2023

    5/5 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Zawiedzeni

    Labranda jest sporym kompleksem który znajduje się przy morzu niestety przez wielkość obiektu można trafić na pokój przy morzu lub oddalony od morza o ponad 0,5 km. przy dwójce małych dzieci potrafi to być uciążliwe. Zagubiony bagaż na lotnisku sprawił ,że wakacje stały się bardzo uciążliwe. Widok na ogród według organizatorów jest kwestią "subiektywną" niestety w porównaniu do innych pokojów widok na zniszczałe drzewo z trawnikiem w moim odczuciu nie jest w ogóle atrakcyjne w gdzie inni goście mieli widok na zadbane kwiaty pomniczki i inne miłe dla oka widoki. Wystające kable ze ścian zniszczone drzwi, płytki popękane i widoczne wyprawki w łazienkach burzą estetykę pokoju i sprawiają ,że hotel wydaje się być niskich standardów. Dziurawy dach w głównej jadalni z którego ciekła woda przy większym deszczu pozostawia wiele do życzenia. Dla odmiany obsługa jest bardzo miła i pomocna niestety widać było ,że obsługi jest zdecydowanie za mało. Brakowało siedzonek dla dzieci co sprawiało dodatkowe problemy podczas posiłków. Plaża bardzo przyjemna idealna na spacery. Baseny czyste ratownik dbał o bezpieczeństwo gości.

    Marcin - 11.08.2022

    14/17 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Wyjazd nie spełnił moich oczekiwań

    W mojej ocenie, hotel absolutnie nie wart pieniędzy, które za niego zapłaciliśmy. Płacąc prawie 4 tysiące złotych za tydzien pobytu oczekiwaliśmy czegoś więcej… w kwestii jedzenia, oczywiście każdy ma inne smaki, nie mniej jednak Jedzenie bardzo słabe, maly wybór i Śniadania fatalne!!! Norma staje się również, zajmowanie miejsc przy basenie! Leżaki zajmowane są od bardzo wczesnych godzin ranny!! Totalny absurd! Jesli chodzi chodzi o hotel, to bardzo nieprzyjemnyzapach w holu ! Atrakcje basenowe w postaci aerobiku basenowego czy też aninimacji dla dzieci również pozostawiające wiele do życzenie!! Bardzo słabo przygotowani animatorzy, bez polotu zachęcającego do uczestniczenia w zabawach!

    Agnieszka - 01.08.2021

    1/1 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem