Opinie klientów o Aqua Blue Hotel

4.5 /6
72 
opinie
Atrakcje dla dzieci
2.4
Obsługa hotelowa
4.6
Plaża
5.0
Pokój
4.3
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.1
Wyżywienie
4.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Zbigniew, - 09.08.2023
Termin pobytu: lipiec 2023

Hotel słabiutki choć miejsce piękne

Przez większość dnia od poziomu plaży aż do górnego basenu w południowej części hotelu smród kanalizacji. Czasami tak mocny, że silne wiatry nie dawały rady. Zatoka śliczna, ale zdominowana przez 2 wypożyczalnie motorówek powodujących duży hałas i zapach benzyny w rejonie pomostu, na ktory nie można wchodzić nie wypożyczjąc łódki. Hotel nastawiony na szybkie odbicie finansowe po klęsce cowidowej. Jedzenie paskudne. Wszystko smakuje tak samo, jakby z mrożonek leżakujących w jednej komoże przez długie lata. Pomidory kwaśne, frytki miękkie i oleiste. Sałatki owocowe z puszkowych owoców. Jedynie oliwki były smaczne. Bar przy plaży przekształcno w bar płatny ze zniżką 30% dla gości hotelowych. Myślę, że gdyby nie piękna zatoka, hotel stracił by znaczną część klienteli.

3.0/6

Małgorzata, Katowice 30.06.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

czerwiec 2024

Położenie Hotelu przepiękne. Nasz pokój z widokiem na morze jednak nasi przyjaciele zostali zakwaterowani w pokojach chyba dla personelu 400m od głównej restauracji co przy tak górzystym terenie przy 40c było niemal wyprawą życia i tak po 3 razy dziennie makabra. My choć zakwaterowani blisko restauracji musieliśmy pokonywać 150 m pod niezłą górkę z wyślizganego asfaltu. Wszyscy prawie chodzili po trawie bo można było nieźle ujechać. Ten Hotel w ogóle nie nadaje się do odpoczynku chyba, że ma się to szczęści i mieszka w domku tuż przy restauracji. Wtedy tylko schody do morza i jest oki. W kompleksie są 3 baseny jeden przy restauracji drugi na szczycie góry nad restauracją a trzeci we wcześniejszej części kompleksu. Teraz dla ciekawostki basen z bufetem czynnym od 10 był położony od naszego pokoju około 250m i zero toalety, więc znów wyprawa do pokoju. Trzeba się było zabezpieczyć w wodę żeby przeżyć do 10 (a w restauracji kartka z zakazem lania wody do butelek) Jako przekąski zawsze mieli zawinięte w foli kilka kawałków ciasta i to wszystko. Wieczorem muzyka która miała być -grała ale w płatnej restauracji Posejdon. Jedzenie bardzo słabe 3 razy jajka sadzone rano, jajecznica ale nie wiem czy z proszku. Nie jestem wybredna ale słabo nie zjadłam kawałka dobrej ryby. Gdyby nie nasi przyjaciele że braliśmy to wszystko z humorem to byłaby tragedia a tak przeżyliśmy jedne z piękniejszych wakacji. Możemy mówić o szczęściu w nieszczęściu:) i zapomniałabym o szczególnej osobie jaką była nasza rezydenta Ola. To na nią wylały się wszystkie żale było nawet małżeństwo które koczowało na recepcji gdyż ich pokój nie nadawał się do zamieszkania. Pani Aleksandra wszystko załagodziła jak mogła a potem patrzyliśmy na nią jak w obrazek kiedy opowiadała o Wyspie:)

3.0/6

Henryk, Warszawa 28.08.2023
Termin pobytu: czerwiec 2023

tragiczny pobyt w Aqua Blue

Po przyjeździe do hotelu okazało się, że naszego pokoju nie ma i nie będzie, bo zepsuł się boiler. Bez wiedzy rezydenta zostaliśmy przeniesieni do innego hotelu, prawie 2km dalej. Tymczasowy hotel - smród, bród, niedziałający prysznic, bez wyżywienia. Mimo, że wykupiliśmy opcję All + dopłata za pokój z widokiem na morze. W podobnej sytuacji były 4 inne pary. Dopiero po karczemnej awanturze dostaliśmy pokoje następnego dnia. Oczywiście tłumaczenie hotelu o bojlerze było kłamstwem. Jak przyznała rezydentka, właściciel hotelu dał te pokoje swoim znajomym… Sam hotel tak jak w opisie na wzgórzu. Restauracja u podnóża, jedna na cały kompleks. Co za tym idzie, olbrzymie kolejki. Nieraz 20 min czekania na stolik. Do tego jeden bar obsługujący opcje All, również kolejki. Na Korfu byłem drugi raz. Mimo mojej ogromnej miłości do tej pięknej wyspy, przez hotel i zachowanie obsługi, wspomnienia mam tragiczne. Uważam, że Rainbow powinien lepiej dobierać hotele. Czytając inne komentarze, widać, że nie tylko Nas spotykała taka sytuacja

3.0/6

Wioletta, Warszawa 21.08.2022

Wakacje bez szału

Jako mama małych dzieci oceniam hotel średnio.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem