Opinie klientów o Aqua Blue Hotel

4.5 /6
74 
opinie
Atrakcje dla dzieci
2.5
Obsługa hotelowa
4.6
Plaża
5.0
Pokój
4.3
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.2
Wyżywienie
4.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Henryk, Warszawa 28.08.2023
Termin pobytu: czerwiec 2023

tragiczny pobyt w Aqua Blue

Po przyjeździe do hotelu okazało się, że naszego pokoju nie ma i nie będzie, bo zepsuł się boiler. Bez wiedzy rezydenta zostaliśmy przeniesieni do innego hotelu, prawie 2km dalej. Tymczasowy hotel - smród, bród, niedziałający prysznic, bez wyżywienia. Mimo, że wykupiliśmy opcję All + dopłata za pokój z widokiem na morze. W podobnej sytuacji były 4 inne pary. Dopiero po karczemnej awanturze dostaliśmy pokoje następnego dnia. Oczywiście tłumaczenie hotelu o bojlerze było kłamstwem. Jak przyznała rezydentka, właściciel hotelu dał te pokoje swoim znajomym… Sam hotel tak jak w opisie na wzgórzu. Restauracja u podnóża, jedna na cały kompleks. Co za tym idzie, olbrzymie kolejki. Nieraz 20 min czekania na stolik. Do tego jeden bar obsługujący opcje All, również kolejki. Na Korfu byłem drugi raz. Mimo mojej ogromnej miłości do tej pięknej wyspy, przez hotel i zachowanie obsługi, wspomnienia mam tragiczne. Uważam, że Rainbow powinien lepiej dobierać hotele. Czytając inne komentarze, widać, że nie tylko Nas spotykała taka sytuacja

3.0/6

Wioletta, Warszawa 21.08.2022

Wakacje bez szału

Jako mama małych dzieci oceniam hotel średnio.

2.0/6

Robert, Warszawa 01.10.2023
Termin pobytu: wrzesień 2023

Porażka............Porażka.............Porażka

Porażka..........Porażka............Porażka......................Porażka.....................Porażka..............Porażka...................Porażka

2.0/6

Aleksandra, Świecie 07.07.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

All inclusive jedynie w katalogu

Podróż samolotem, poza opóźnieniem wynikającym z burzy, przebiegła bez problemów. Transfer do hotelu/na lotnisko bardzo sprawne. Dużym atutem jest bliskość lotnisko - hotel. Z Panią Olą rezydentką kontakt osobisty i telefoniczny, bardzo przemiła osoba, potrafiła zaciekawić informacjami podczas wycieczek. Widoki zachwycające! zasługują na ***** Hotel ma kategorię 4*, nie mam pojęcia skąd tak wysoka ocena. Zamówiony był pokój z dwoma łóżkami, a dostałyśmy z jednym, brak możliwości zamiany pokoju. Bar przy basenie czynny jedynie od 10 do 18, oprócz napoi oferował jedynie jakieś kanapki i cisto, które nie było przechowywane w lodówce. Pokój nie zrobił dobrego wrażenia, mały i ciasny, niezbyt czysty, woda pod prysznicem nie spływała, brzydkie zapachy z pobliskiej (ok. 10 m przepompowni ścieków), brak wody butelkowanej. Na szczęście działała klimatyzacja. Jedzenie monotonne, ciągle to samo było serwowane. Szkoda, że tak mało było dań greckich. Jak ktoś bazował na warzywach i owocach, to się nie zawiódł.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem